Gjest Trinejenta Skrevet 4. juni 2009 #141 Del Skrevet 4. juni 2009 Moro, moro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 4. juni 2009 #142 Del Skrevet 4. juni 2009 Hvis de må spare penger, så er de ikke verdige til å komme. Hvorfor tror du at vi har offentlige skattelister her i landet? Bare dem som har gulldo og minst fem tiaraer av ekte diamanter i skapet hjemme har lov til å komme. Au my bad. Tenkte ikke på at man kunne ha rike stand ins for fattige og ubrukelige slektninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dora Flanica Skrevet 4. juni 2009 #143 Del Skrevet 4. juni 2009 Lattis... Håper du ikke tvinger han som skal bli mannen din til hva han skal ha på seg? Tenker ikke kun på bryllupet, men ellers også? Hva? Selvsagt må jo brudgommen stå i stil til bryllupet! Selv har jeg tenkt å sende min eventuelt tilkommende mann på extreme makeover. Må jo ha utseende som står til både meg og stasen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 4. juni 2009 #144 Del Skrevet 4. juni 2009 Ja, vettu hva. Kan ikke stole på at mannen klarer å finne matchende klær helt selv. Når det gjelder den trassige svigermora, må hun pent rette seg etter kleskoden, hun som alle andre. Hun er ikke fritatt bare fordi hun tilfeldigvis fødte brudgommen. Hvor skal man sette grensa da, liksom? Og nå sier kleskoden at alle kvinnelige gjester skal ha tiara. Er det liksom vanskelig å rette seg etter? Nei, her er det svigermor som er ute etter å stelle istand bråk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 4. juni 2009 #145 Del Skrevet 4. juni 2009 Mulig det er litt off topic, men er det forferdelig frekt å gjøre sitt fornødne i klosettet? Jeg synes det er sånn styr med dokurvene, fordi folk legger så mye skrot i dem, at det nesten ikke blir plass igjen. Dessuten gnager flettekanten seg inn i skinka, pluss at de velter så lett når vi sitter på dem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 4. juni 2009 #146 Del Skrevet 4. juni 2009 Mulig det er litt off topic, men er det forferdelig frekt å gjøre sitt fornødne i klosettet? Jeg synes det er sånn styr med dokurvene, fordi folk legger så mye skrot i dem, at det nesten ikke blir plass igjen. Dessuten gnager flettekanten seg inn i skinka, pluss at de velter så lett når vi sitter på dem... De'kke no' problem. Det er jo gull do. Du bare tar med deg en sånn gullbæsj i tilfelle dine egne pølser ikke står i stil til do'n. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 4. juni 2009 #147 Del Skrevet 4. juni 2009 Gullbæsj? Var ikke de greiene der bare ampuller med bladgull, som skal svelges for å gi litt gnist og glamour i kabelen? Gullmelert, liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 4. juni 2009 #148 Del Skrevet 4. juni 2009 Jo, gullbelagte avføringspiller med gull inni. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 4. juni 2009 #149 Del Skrevet 4. juni 2009 Gullbæsj? Var ikke de greiene der bare ampuller med bladgull, som skal svelges for å gi litt gnist og glamour i kabelen? Gullmelert, liksom? Å der ser man. Jeg skjønte ikke at det var det jeg. Men da kan jo alle spise gullstøv og bæsje så glitrende ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 4. juni 2009 #150 Del Skrevet 4. juni 2009 jeg tar de pillene hver dag jeg... sånn at jeg alltid skinner litt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 5. juni 2009 #151 Del Skrevet 5. juni 2009 De pillene er en fantastisk oppfinnelse for oss som er litt høyere på rangstigen enn alle andre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dora Flanica Skrevet 5. juni 2009 #152 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Klart det. Må jo gjøre sitt fornødne med stil. Nå må jeg inn og piske tjenerne til å polere gulldoene mine, de har vært litt matte i glansen i det siste. Endret 5. juni 2009 av Dora Flanica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 5. juni 2009 #153 Del Skrevet 5. juni 2009 kanskje noen uten gullbæsj har brukt dem? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dora Flanica Skrevet 5. juni 2009 #154 Del Skrevet 5. juni 2009 LUKTESALT, anyooone!!! Må jeg evakuere dassen og kondemnere huset fordi noen har sneket seg inn mens jeg var ute i svømmebassenget? Frekke folk!! HJEEELP. Totalt krise her!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FoxyFish Skrevet 5. juni 2009 #155 Del Skrevet 5. juni 2009 Nå har jeg lest hele tråden, og kommet fram til at jeg vil gifte meg, og jeg vil gifte meg NÅ! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 6. juni 2009 #156 Del Skrevet 6. juni 2009 uff dora... du må ha alarm på do vet du!!!! foxy, det vil jeg og!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 6. juni 2009 #157 Del Skrevet 6. juni 2009 Nå har jeg lest hele tråden, og kommet fram til at jeg vil gifte meg, og jeg vil gifte meg NÅ! foxy, det vil jeg og!! Jeg syns den ene skal fri til den andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 6. juni 2009 #158 Del Skrevet 6. juni 2009 Det var lurt. Kanskje det finnes noe slikt? Eneste jeg har hørt om er jo brudekrone til bunad, men det blir jo kanskje litt mye. Jeg tror jeg må sjekke opp dette. (Og hvem flyttet tråden min til snikksnakk. Dette er virkelig et problem for meg ) Jeg er faktisk litt enig med svigertuppa altså! Tiara til bunad er ikke mye pent. Men fortvil ikke, det finns mye lekkert i bunadskroneavdelinga altså! (Bunad regnes vel som gallaantrekk forresten :klø Men foreslå krone til svigermor, hun er sikkert MYE mer medgjørlig til det Hun var sikkert bare redd for å gjøre deg oppnmerksom på at du holdt på å gjøre en antrekksmessig fadese (tiara til bunad lizzm :dåne:). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 6. juni 2009 #159 Del Skrevet 6. juni 2009 Er tiara bra nok for bruden, burde det jaggu være bra nok for svigermor også, synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 6. juni 2009 #160 Del Skrevet 6. juni 2009 Er tiara bra nok for bruden, burde det jaggu være bra nok for svigermor også, synes jeg. Krone er jo i tiaraliga da, og bare se så mye lekkert man kan bruke! Ingen grunn til å frykte at svigermor blir underpyntet med andre ord 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå