Gjest Dora Flanica Skrevet 3. juni 2009 #41 Del Skrevet 3. juni 2009 Kanskje det. Litt usikker. Hva mener dere andre? Første septer er jo bra i tilfelle TS trenger hjelp med svigermordeng. Passe tyngde på det, for å si det slik. Men liker det andre godt også. Er sååå usikker, altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. juni 2009 #42 Del Skrevet 3. juni 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 3. juni 2009 #43 Del Skrevet 3. juni 2009 enig der... de er liksom til litt forskjellig bruk rett å slett.. kanske greit å ta en av hver?? just in case? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dora Flanica Skrevet 3. juni 2009 #44 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) scepter 1 hmm får ikke linkelime saken til å funke. sliter med popupblokker saken.. men her er forslag nr 2: http://3.bp.blogspot.com/_E7cLXl2Myxw/R4E0...e%2Bscepter.jpg de er litt bling bling Wow! De var jo bare dritlekre!! Takk skal du ha! Kvidde meg litt for å låne det til Harald, man vet jo aldri hvor det har vært... Endret 3. juni 2009 av Dora Flanica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 3. juni 2009 #45 Del Skrevet 3. juni 2009 bare hyggelig å kunne hjelpe.. nei, han harald er litt tvilseom med scepter vil jeg tro!!! for ikek å snakke om resten av slekta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joe Skrevet 3. juni 2009 #46 Del Skrevet 3. juni 2009 Noen andre som aner at dette er trolling? Sånn siden det nettopp var en tråd hvor svigermoren insisterte på å bruke tiara, men bruden ikke ville hun skulle det? x) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dora Flanica Skrevet 3. juni 2009 #47 Del Skrevet 3. juni 2009 bare hyggelig å kunne hjelpe.. nei, han harald er litt tvilseom med scepter vil jeg tro!!! for ikek å snakke om resten av slekta! Mmh. Det avgjør saken. Hadde glemt Ari og resten av slekta, ja. Hva skulle jeg gjort uten deg? Nå skal jeg bli lekker til bryllupet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kit Skrevet 3. juni 2009 #48 Del Skrevet 3. juni 2009 Jeg tror ikke det er trolling, jeg ser hvertfall på Ts' problem som alvorlig og jeg håper at det blir løst. Ellers får svigermor holde seg hjemme! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 3. juni 2009 #49 Del Skrevet 3. juni 2009 trolling eller en spøk for oss litt rare her inne? hehe hvem vet, men artig er det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lumina Skrevet 3. juni 2009 #50 Del Skrevet 3. juni 2009 dere er herlige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 3. juni 2009 #51 Del Skrevet 3. juni 2009 Mmh. Det avgjør saken. Hadde glemt Ari og resten av slekta, ja. Hva skulle jeg gjort uten deg? Nå skal jeg bli lekker til bryllupet! du kan annse meg som ditt private scepter orakel!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest_jente Skrevet 3. juni 2009 #52 Del Skrevet 3. juni 2009 ... dette kan se ut som en spøk mot tråden som het noe ala; " Svigermor vil absolutt bruke tiara i mitt bryllup".. men, smaken er som baken... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 3. juni 2009 #53 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) dere er herlige skjønner ikke hva du mener.. detter er jo BLODIG allvor! Endret 3. juni 2009 av NoAngel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 3. juni 2009 #54 Del Skrevet 3. juni 2009 Jeg følger iallefall spent med, i tilfelle jeg noensinne havner i samme situasjon. Om jeg noensinne FÅR samme problemet, skal jeg ha kleskode. Og jeg skal minsann sørge for at ALLE gjestene KUN ifører seg akseptabelt antrekk, fra ytterst til innerst! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dora Flanica Skrevet 3. juni 2009 #55 Del Skrevet 3. juni 2009 skjønner ikke hva du mener.. detter er jo BLODIG allvor! Signerer dette. Blir så såret når noen gjør narr av problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 3. juni 2009 #56 Del Skrevet 3. juni 2009 Jeg følger iallefall spent med, i tilfelle jeg noensinne havner i samme situasjon. Om jeg noensinne FÅR samme problemet, skal jeg ha kleskode. Og jeg skal minsann sørge for at ALLE gjestene KUN ifører seg akseptabelt antrekk, fra ytterst til innerst! det skjønner jeg godt... det er ganske viktig at undertøy passer til dressen eller kjolen. mener det er riktig å innføre undertøys sjekk ved annkomst 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dora Flanica Skrevet 3. juni 2009 #57 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) det skjønner jeg godt... det er ganske viktig at undertøy passer til dressen eller kjolen. mener det er riktig å innføre undertøys sjekk ved annkomst Nemlig!! Og i tilfelle noen kommer med gamle uvaskede sloggitruser og slappe behåer, så er det av aller høyeste viktighet at man har et sett med rett undertøy i hver dokurv. At det fins noen som ikke tenker på det... Makan... Endret 3. juni 2009 av Dora Flanica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 3. juni 2009 #58 Del Skrevet 3. juni 2009 undertøy og tiara i dokurven!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 3. juni 2009 #59 Del Skrevet 3. juni 2009 Galla-undertøy. Når man må lage do-kurver, er vel klasse over antrekket det MINSTE man kan forlange. Det, og at gjestene betaler litt inngangspenger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 3. juni 2009 #60 Del Skrevet 3. juni 2009 inngangspenger ja!! det er en selvfølge.. hvordan skal man ellers kunne kjøpe scepter og tiara? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå