Gjest Miley Skrevet 3. juni 2009 #1 Del Skrevet 3. juni 2009 Jeg trenger litt hjelp. Vi skal ha et ganske lite bryllup, men noen få gjester. Selv om bryllupet er lite ønsker jeg jo at alle skal pynte seg i det fineste de har. Her kommer problemet mitt. Svigermor nekter å bruke tiara! Jeg tok det opp med henne her for en ukes tid siden, men hun nekter. Hun mener at det ikke passer med tiara til bunaden hun skal ha på. Jeg mener da at hun kan finne seg en annen kjole, noe som er litt mer galla, men neida, hun står på sitt. Jeg har prøvd å få samboeren min til å ta opp dette med henne, men han synes vist ikke at det er noe problem. Han mener at hun bør få ha på seg det hun vil. Det mener ikke jeg, det er MITT bryllup og gjestene skl da pynte seg, skal de ikke? Hvordan skal jeg få overtalt svigermor til å ha tiara? Alt kommer til å bli så dumt om hun er den eneste gjesten uten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 3. juni 2009 #2 Del Skrevet 3. juni 2009 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2009 #3 Del Skrevet 3. juni 2009 Det er vel bare å tvinge henne? Ingen tiara-ingen bryllup. Enkelt og greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_mie_* Skrevet 3. juni 2009 #4 Del Skrevet 3. juni 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 3. juni 2009 #5 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Putt den i dokurven, da blir hun nok fristet til å ta den på. Endret 3. juni 2009 av -Englefjes- 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malaco Skrevet 3. juni 2009 #6 Del Skrevet 3. juni 2009 Hihi tiara til bunad, ja det skulle jeg likt å sett. Håper du tuller nå... det er vel ikke sånn at alle de mannlige gjestene har tara-plikt også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 3. juni 2009 #7 Del Skrevet 3. juni 2009 "Smoking med tiara" burde det stå i innbydelsen!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miley Skrevet 3. juni 2009 #8 Del Skrevet 3. juni 2009 Jeg har ikke sendt innbydelsene enda, tror dere det hjelper om jeg skriver det der? At hun føler seg mer presset på en måte? Jeg forventer ikke at mennene skal ha tiara nei, det ville jo vært latterlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2009 #9 Del Skrevet 3. juni 2009 Hvis jeg tar på meg en royal king size tiara med glitrende krystaller og steiner i, kan jeg også få komme da? Værsåsnill? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 3. juni 2009 #10 Del Skrevet 3. juni 2009 Ja, og bruk ordet "OBLIGATORISK" med slike store bokstaver!! Da tenker jeg hu får fart på seg!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lost_bird Skrevet 3. juni 2009 #11 Del Skrevet 3. juni 2009 Tihihi. Herlig altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 3. juni 2009 #12 Del Skrevet 3. juni 2009 Svigermor nekter å bruke tiara! Hvordan skal jeg få overtalt svigermor til å ha tiara? Alt kommer til å bli så dumt om hun er den eneste gjesten uten Hvorfor skal hun tvinges til det? Bryllupet blir vel like fint selv om en person ikke har tiara? Hun vil sikkert se mer misfornøyd ut med tiara, enn uten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miley Skrevet 3. juni 2009 #13 Del Skrevet 3. juni 2009 Hvorfor skal hun tvinges til det? Bryllupet blir vel like fint selv om en person ikke har tiara? Hun vil sikkert se mer misfornøyd ut med tiara, enn uten. Kan hun ikke bruke tiara og være fornøyd da? Det er da mitt bryllup, ikke hennes. Jeg ville gjort som hun sa hvis hun skulle hatt bryllup Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest i bryllup Skrevet 3. juni 2009 #14 Del Skrevet 3. juni 2009 Hvis jeg tar på meg en royal king size tiara med glitrende krystaller og steiner i, kan jeg også få komme da? Værsåsnill? Det er en av disse jeg tenkte å ha på meg: http://www.bonfaecrystal.net/acatalog/Tiaras.html Var ikke de fine vel? Nå er jeg vel en selvskreven gjest? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 3. juni 2009 #15 Del Skrevet 3. juni 2009 jeh syntes alle mannfolka skal ha tiara og... men brudgommen burde ha denne krona si det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2009 #16 Del Skrevet 3. juni 2009 Kan hun ikke bruke tiara og være fornøyd da? Det er da mitt bryllup, ikke hennes. Jeg ville gjort som hun sa hvis hun skulle hatt bryllup Selv om det er ditt bryllup synes jeg ikke du kan forvente å detaljbestemme hva gjestene skal ha på seg. Greit at du kommer med et sterkt ønske, men når en nekter, bør en kanskje respektere det. Selv om det er ditt bryllup. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Complex Skrevet 3. juni 2009 #17 Del Skrevet 3. juni 2009 Dette lukter bortskjemt dramaqueen spør du meg! :ler: Må bruke tiara? Seriøst? Er det virkelig nødvendig? Beklager om du føler jeg er slem, men det er da måte på! Man kan ikke tvinge folk til å ha på ting de ikke ønsker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 3. juni 2009 #18 Del Skrevet 3. juni 2009 [...] Jeg forventer ikke at mennene skal ha tiara nei, det ville jo vært latterlig. Menn er jo latterlige pr definisjon, så det hadde spilt mindre rolle... Kan du ikke bare kalle den for hovudsylje eller noe annet som låter litt bunadsk? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miley Skrevet 3. juni 2009 #19 Del Skrevet 3. juni 2009 Kan du ikke bare kalle den for hovudsylje eller noe annet som låter litt bunadsk? Det var lurt. Kanskje det finnes noe slikt? Eneste jeg har hørt om er jo brudekrone til bunad, men det blir jo kanskje litt mye. Jeg tror jeg må sjekke opp dette. (Og hvem flyttet tråden min til snikksnakk. Dette er virkelig et problem for meg ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 3. juni 2009 #20 Del Skrevet 3. juni 2009 (Og hvem flyttet tråden min til snikksnakk. Dette er virkelig et problem for meg ) *Medfølelse* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå