jente86 Skrevet 3. juni 2009 #1 Del Skrevet 3. juni 2009 Hvor lenge venter dere etter ett brudd før man begynner å finne en ny? Generelt spørsmål..Vil ha svar fra folk som er blitt dumpa, folk som dumpa, folk i laaange forhold og folk i korte forhold.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest K Skrevet 3. juni 2009 #2 Del Skrevet 3. juni 2009 Jeg ble dumpa på en jævlig måte og brukte nok litt tid på å komme meg. Men 6 mnd etterpå var jeg på min første date. Var veldig koselig.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2009 #3 Del Skrevet 3. juni 2009 Jeg fant en ny med en gang etter brudd, les 1 ukes tid;) ikke lurt..endte med brudd der og. Neste gang 4 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iah Skrevet 3. juni 2009 #4 Del Skrevet 3. juni 2009 Jeg venter til jeg er klar igjen. Hvor lang tid det tar vil variere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2009 #5 Del Skrevet 4. juni 2009 Hvor lenge venter dere etter ett brudd før man begynner å finne en ny? Generelt spørsmål..Vil ha svar fra folk som er blitt dumpa, folk som dumpa, folk i laaange forhold og folk i korte forhold.. Vi var sammen i over 2 år. ble dumpet for litt over to mnd. siden. Jeg føler meg fysisk og psykisk klar til å date litt nå bare koselig det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest singel Skrevet 4. juni 2009 #6 Del Skrevet 4. juni 2009 Er jo mange faktorer som spiller inn selvsagt. Jeg var sammen med min samboer i 7 år og det var han som gjorde det slutt. Han oppførte seg som en drittsekk etterpå og det gjorde det lettere for meg å gå videre. Etter 3 måneder var jeg klar for å date igjen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MåneSkygge Skrevet 4. juni 2009 #7 Del Skrevet 4. juni 2009 Jeg venter til jeg er klar igjen. Hvor lang tid det tar vil variere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 4. juni 2009 #8 Del Skrevet 4. juni 2009 Vi var sammen i over 2 år. ble dumpet for litt over to mnd. siden. Jeg føler meg fysisk og psykisk klar til å date litt nå bare koselig det Hvordan blir man fysisk klar til å date? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 4. juni 2009 #9 Del Skrevet 4. juni 2009 Personlig kommer jeg til å vente til jeg går i graven med å finne ei å elske. Å ha ei som jeg reiser med, spiser middag med og har sex med finner jeg med jevne mellomrom. Slike relaasjoner er jo kortvarige v natur og derfor er en hele tiden åpen for nye relasjoner av samme art. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 4. juni 2009 #10 Del Skrevet 4. juni 2009 Hvordan blir man fysisk klar til å date? Etter å ha sjekket seg for S.O.S. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2009 #11 Del Skrevet 4. juni 2009 Personlig kommer jeg til å vente til jeg går i graven med å finne ei å elske. Å ha ei som jeg reiser med, spiser middag med og har sex med finner jeg med jevne mellomrom. Slike relaasjoner er jo kortvarige v natur og derfor er en hele tiden åpen for nye relasjoner av samme art. En dag kommer du til å le av de kvinnefiendtlige holdningene som du nå har. For din del håper jeg det blir før du ligger på dødsleiet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ce'Nedra Skrevet 4. juni 2009 #12 Del Skrevet 4. juni 2009 Har pleid å gå ca 6 måneder, men med det mest seriøse forholdet hvor jeg også bodde sammen med fyren litt, tok det omtrent 2 år før jeg kom over ham. Jeg ble utrolig deprimert. Når jeg først åpner meg for noen og blir glad i dem, går det ikke over av seg selv før personen har sagt ca 1000 ganger at det ikke kommer til å bli oss igjen. Jeg har aldri dumpet noen for at jeg har sluttet å være glad i dem, kun gjort det slutt pga avstandsforhold når det ikke funket (som da han ene dro i militæret etc). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lissi Skrevet 4. juni 2009 #13 Del Skrevet 4. juni 2009 Forholdet varte i 3 år, og nå 3 mnd siden det ble slutt. Har en loverboy jeg kan møte om jeg vil og venter på å bli klar for litt hoppihøyet igjen snart! En date? Ja om en liten stund? Nå er det mest nakken og hodesmerter som hindrer meg, ikke kjærlighetssorg. Er forholdet dårlig på slutten tror jeg det er lettere å gå videre også. Virker sånn hvertfall. Første bruddet mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2009 #14 Del Skrevet 4. juni 2009 En dag kommer du til å le av de kvinnefiendtlige holdningene som du nå har. For din del håper jeg det blir før du ligger på dødsleiet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mann34Gjest Skrevet 5. juni 2009 #15 Del Skrevet 5. juni 2009 Kommer vel litt an på hvor seriøst forholdet du forlot var også. Jeg for min del begynte å date rett etter en skillsmisse fra et ekteskap som varte i nesten 10 år. I løpet av en 2-årsperiode hadde jeg mange korte forhold. Det var først etter disse 2 årene at jeg så hvor lite klar jeg var til å involvere meg følelsesmessig med andre før det var gått ca 2 år. Etter de korte og heller..useriøste forholdene jeg hadde i løpet av de 2 årene kunne jeg gjerne gå videre til neste etter noen dager. Hilsen mann på 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente86 Skrevet 5. juni 2009 Forfatter #16 Del Skrevet 5. juni 2009 okey..takk for svar:D for jeg var sammen med en fyr ett år..og da det ble slutt m ham tok det under ti dager også ble jeg sammen med neste..nå er det slutt med ham, og jeg er helt ærlig redd jeg kommer til å kaste meg inn i ett nytt forhold for fort i frykt for å være singel:-O Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marlo Skrevet 5. juni 2009 #17 Del Skrevet 5. juni 2009 Traff en mann på nettet - var da i et forhold som hadde vart i 8 år og jeg fölte at forholdet var over for flere år siden (lang historie). Når jeg fortalte min samboer at jeg ikke kunne fortsette forholdet lengre, så satset jeg for fullt på denne mannen jeg hadde mött. Så det ble ikke akkurat noe "pause" mellom det gamle og det nye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest norah Skrevet 5. juni 2009 #18 Del Skrevet 5. juni 2009 Traff en mann på nettet - var da i et forhold som hadde vart i 8 år og jeg fölte at forholdet var over for flere år siden (lang historie). Når jeg fortalte min samboer at jeg ikke kunne fortsette forholdet lengre, så satset jeg for fullt på denne mannen jeg hadde mött. Så det ble ikke akkurat noe "pause" mellom det gamle og det nye jeg synes dette virker som det mest vanskelige - hva om man faktisk vil noe seriøst med noen - men ikke føler seg helt ferdig med et brudd? det vil jo på sett og vis prege det nye uansett.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marlo Skrevet 5. juni 2009 #19 Del Skrevet 5. juni 2009 Nå fölte jeg meg helt ferdig med bruddet jeg da, forholdet hadde skrantet en god stund. Men i mitt tillfelle preget ikke mitt gamle forhold det nye. Når jeg går inn i noe nytt (uansett hva det gjelder) så lar jeg fortid väre fortid. Det gamle forholdet har jo preget meg som person, det er naturlig, men det preger ikke det nye forholdet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå