Gå til innhold

går dette ann å matche!?

stella K

Anbefalte innlegg

skal på grillings i helgo.. je ghar en utrolig kul mørk blå olabukse som jeg vil bruke og en lilla topp.

hvilke farge på pumpsen?

tenkte på mørk brun? går brun til alt?

setter pris på hjelp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Kan du ikke bare slenge på deg det som er mest behagelig og drite i om det går sammen? Tviler på om noen legger merke til det uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo mye annet enn bare farvene som kan avgjøre om antrekket fungerer eller ikke, synes jeg. Men jeg ser for meg at mørke jeans, lilla topp og brune pumps kan bli kult, men synes du burde plukke opp litt brunt i annet tilbehør også. F.eks veske, smykker o.l, men dette er jo selvsagt bare min mening. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Umiddelbart høres det ikke fryktelig spennende ut med brune sko til det (men det kommer jo litt an på hvordan skoene og resten av klærne ser ut, utover farge), men blir nok uansett ikke direkte "feil". Jeg syns for øvrig ikke man plukke opp skofarge i annet tilbehør.

Endret av Vera Vinge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal grillingen foregå på en terrasse, på stranden eller i en hage? Synes det er viktigere å tenke på hvordan "grunnforholdene" er der du skal grille. Ikke særlig behagelig å gå på strand eller kanskje i en hage i pumps. Selv ville jeg valgt behagelige sko, type ballerina eller tøysko.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ikke brune sko.... Hvis de ikke er blanke da?

Når du sier brune så tenker jeg litt sånn matte i skinn. Og det synes ikke jeg er pent til blått og lilla. Ville heller hatt lilla sko, i en litt annen nyanse enn toppen.

Ellers så ville jeg hatt sandaler. Sommer og grilling ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg synes det høres dødelig kjedelig ut. Hvorfor alle disse jordfargene? :O

Bor du i nærheten av et kjernekraftverk?

Sist jeg sjekket var ikke akkurat blått og lilla jordfarger. :)

At brune pumps er kjedelig og upassende til grillings er jeg enig i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dalieo
Umiddelbart høres det ikke fryktelig spennende ut med brune sko til det (men det kommer jo litt an på hvordan skoene og resten av klærne ser ut, utover farge), men blir nok uansett ikke direkte "feil". Jeg syns for øvrig ikke man plukke opp skofarge i annet tilbehør.

Enig i denne, spesielt siste setningen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan funke, men da synes jeg du burde ha noen sølvarmbånd eller noe. Sånne tynne, klirrende du får billig på glitter funker opp antrekket litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lucy d-.-b

Hadde vært lettere å kommentere hvis vi visste nyansene av de forskjellige fargene, samt hva slags stoff/materiale. Jeg kan godt se for meg at en kombinasjon av de tre fargene kan bli kult, men jeg ser også for meg endel som bare hadde kræsjet totalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler at det ble en liten "misforståelse" her; jeg mener ikke at man matche sko og tilbehør, men jeg mener at det ville vært passende å plukke opp fargen på skoene i dette tilfellet (selv om nyanser, snitt o.l kan være avgjørende og jeg ikke vet noe om hvordan dette antrekket er). :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...