Gjest ts Skrevet 3. juni 2009 #1 Del Skrevet 3. juni 2009 Hei! Har veldig lyst på en tattoo av et ansikt til en person som betyr mye for meg. Noen som kjenner til noen steder som kan dette? Siden det er et ansikt er det viktig for meg at den som skal utføre dette faktisk kan dette... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2009 #2 Del Skrevet 3. juni 2009 Om jeg var deg, ville jeg dratt innom hvert eneste studio som ligger på hjemstedet ditt og bedt dem om å få se bilder av deres tidligere arbeider. Den siste tatoveringen av et portrett jeg så var aldeles katastrofal; det så mer ut som en ufullstendig skisse enn av et ferdig fotografi. Ellers vet jeg ikke om noen jeg kan anbefale, beklager.. men om du sier hvor du bor så kan sikkert noen andre hjelpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 3. juni 2009 #3 Del Skrevet 3. juni 2009 Om jeg var deg, ville jeg dratt innom hvert eneste studio som ligger på hjemstedet ditt og bedt dem om å få se bilder av deres tidligere arbeider. Den siste tatoveringen av et portrett jeg så var aldeles katastrofal; det så mer ut som en ufullstendig skisse enn av et ferdig fotografi. Ellers vet jeg ikke om noen jeg kan anbefale, beklager.. men om du sier hvor du bor så kan sikkert noen andre hjelpe Takk for tipset. Det skal jeg selvsagt gjøre:) Har ikke skrevet bosted fordi det i utgangspunktet ikke har så mye å si. Har ikke planer om å gjøre det før om en god stund, så er foreløpig kun ute etter steder hvor man kan dette:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marlo Skrevet 3. juni 2009 #4 Del Skrevet 3. juni 2009 En som er veldig dyktig i Holmestrand. Vet ikke om dette er i närheten av deg, men si ifra så kan jeg evnt linke en nettside til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marlo Skrevet 3. juni 2009 #5 Del Skrevet 3. juni 2009 Eller, jeg kan forresten ikke linke for jeg husker ikke adressen (trodde jeg hadde den lagret) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SmallTalk Skrevet 3. juni 2009 #6 Del Skrevet 3. juni 2009 De aller fleste totoveringsstudioer har en hjemmeside. Anbefaler seg å sjekke ut porteføljene til de forskjellige tatovørene ved de forskjellige studioene. Det er noen tatovører som er sykt flinke til å kopiere bilder, og disse ser nesten mer livaktige ut selve bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2009 #7 Del Skrevet 4. juni 2009 De fleste portrett-tatoveringer ser helt jævlig ut. De blir som oftest som en sjelløs zombie-versjon av personen som avbildes. Vil fraråde deg på det sterkeste fra å gjøre det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HellCat Skrevet 4. juni 2009 #8 Del Skrevet 4. juni 2009 Electric Linda i Moss er ekspert på portretter! http://www.electriclinda.com/electric_linda_tattoos.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dioxide Skrevet 6. juni 2009 #9 Del Skrevet 6. juni 2009 ^ Støtter oppunder den! Electric Linda er utrolig dyktig. Ellers har man Jimmy på Hellspawn Tattoo Studio i Oslo og Thomas på Let's Buzz i Bergen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå