Gå til innhold

Nettdating og mas om svar

Gjest Gjest_annapanna_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_annapanna_*

Har en periode tastet med en fyr nesten hver eneste dag, og etter å ha sett hverandre på webcam har hans purt nesten hver kveld om å chatte mer.

Jeg har hatt det travelt og har sagt at jeg ikke orker det seint på kvelden ved leggetid når vi uansett har sendt andre meldinger frem og tilbake, og det har han sagt ok til.

I går unngikk jeg å sende han melding, for jeg tenkte at det er neppe nødvendig å skrive så mye hver eneste dag, man kommer jo til et tidspunkt hvor man har sagt det meste som er å si over nett uten at det bare blir hverdagspjatt.

Men, nå har jeg blitt etterlyst og han lurer på hvor jeg ble av, fordi jeg ikke skrev til han i går....

Og da kjenner jeg at jeg blir irritert med èn gang, jeg har forklart at jeg har det travelt, og der verste jeg vet er mas og pushy menn.

Hyggelig har han vært hele veien, men jeg liker ikke å bli etterlyst fordi jeg er stille i 24 timer.

Jeg merker jeg fort mister interessen når folk er så heite på grøten at det hele dabber litt av for min del.

Hvis jeg ikke vil sitte å trykke på nett en dag så syns jeg det bør gå an uten at jeg skal ha meldeplikt for den i andre enden om hvorfor.

Hvordan er dere andre ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest MåneSkygge

Jeg er sånn jeg også. Jeg kan mister helt interessen om folk blir for ivrige. Har nettop vært i en sånn situasjon selv faktisk. Jeg likte fyren ganske godt men han ble så ivrig at jeg rett og slett følte meg kvalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ja, da virker det som de ikke har så mye liv utenom. Og at de mener at de har "krav" på deg omtrent. Hvis han "etterlyser" deg allerede nå, er det mulig dette er en skikkelig kontrollfyr. Ikke fristende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg blir også irritert når folk maser om kontakt hele tiden. Man har ikke meldeplikt. Masing og direkte syting om man ikke snakker sammen en dag er veldig lite sjarmerende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
Gjest Gjest

Jeg blir irritert av kvinner/menn som ikke kan si rett ut hva det mener. I stedet for oppfører de seg som umodne tenåringer, og gjør alt annet en å innformere.

Herremin, folk tåler fint et ærlig svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...