Gjest Gjest_Kristine_* Skrevet 2. juni 2009 #1 Del Skrevet 2. juni 2009 Jeg har vært i alle H&Mbutikkene i byen, og Gina Tricot på jakt etter en fin bikini. Ser mange fine, men ingen som passer meg helt. Trusa må være bokseraktig... Og da er det veldig begrenset hvilke overdeler jeg kan bruke. Har kun sett svarte truser som funker for meg... Andre farger på overdelen kan jo være fint, men tenker det er best med svart, men ikke nødvendigvis helsvart. Kunne tenke meg brun "bokser" også, hvor kan jeg få kjøpt det? Hvitt er også fint, men jeg er blek. Så det blir vel ikke så snasent. Mange andre farger er fine og, men alle tilhørende truser er jo vanlige truser eller hipsters.. Ønsket pris er typisk H&Mpris.. Jeg har litt brede skuldre, og små bryster. Hvilken overdel er best for meg da? Vil gjerne ha noe som virker forstørrende på brystene. Bruker str 34 og 36 eller S. Har Cubus, Kapp Ahl og Lindex fine bikinier eller er blir det mer kjerringaktig? Hvor ellers kan jeg se? Jeg drar snart på en treukers ferie og trenger bikini fort! Så bestilling via nett er utelukket... (Jeg er 24 år) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mermaid Blues Skrevet 2. juni 2009 #2 Del Skrevet 2. juni 2009 Har du prøvd Carlings i Nordre? De hadde endel kult i fjor sommer hvertfall Tror ikke det skal ligge så sykt mye over H&M i pris. Jeg har kjøpt et par bikinier på Lindex i munkegata som jeg har vært veldig fornøyd med, de har jo ganske stor undertøysavdeling, så mulig du finner noe der du liker? Noe er kjerringaktig, men overraskende mye er kult, og kvaliteten pleier å være hakket over H&M. Vero Moda på torget har også litt, men tror ikke det er så sykt stort utvalg. Mulig det er noe å finne på Zara også? Har ikke vært der siden jul, men ser ikke bort fra at de har :gjeiper: God ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2009 #3 Del Skrevet 3. juni 2009 Hei! Takk:) Nei, jeg har ikke sett på mye annet enn hos H&M... Carlings, Zara og Vero Moda visste jeg ikke engang at har bikinier. Da skal jeg prøve der og hos Lindex i munkegata. Se på Cubus og Kapp Ahl og.. Hvilke andre butikker er aktuelle? Bik bok har ikke bikinier eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå