Gå til innhold

Hvordan vet man om man er forelsket?

Bomullstrusa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest TheDutchess

Hmm akkurat det finnes det vel ingen fasit på. Men i mitt tilfelle vet jeg det når;

- Jeg smiler når han ringer eller sender sms

- Jeg tenker på han hele tiden

- Jeg kan ha en utrolig kjip dag, men han får meg glad uansett

- Jeg flørter/tenker ikke på andre gutter enn han

- Det kribler i magen når han kysser meg

- Hver gang tlf min ringer håper jeg det er han

? :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Dette har skjedd meg når jeg er forelsket:

-Smiler hele tiden

-Små ler

-Smiler når han ringer eller sender melding

-Flyr bortover gaten/ hopper, snakker med alle ( jupp, var ekstremt forelsket )

-Får problemer med å spise og sove

-Underlig følelse i kroppen, kribler..

-Ser bare han

-Veldig glad

-Åndsfraverende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss

Jeg lurer på det samme. Jeg kan ikke huske sist jeg var forelsket og vet heller ikke om jeg kan bli det. Klarer ikke å utelukkende tenke på en gutt, alle har jo positive og negative sider. Håper jeg en gang får oppleve å bli forelsket og være sikker på at det er akkuratt han jeg vil ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg lurer på det samme. Jeg kan ikke huske sist jeg var forelsket og vet heller ikke om jeg kan bli det. Klarer ikke å utelukkende tenke på en gutt, alle har jo positive og negative sider. Håper jeg en gang får oppleve å bli forelsket og være sikker på at det er akkuratt han jeg vil ha.

Det er magisk, og litt hva en gjør det til selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Når du kan ha sex hele natta og så gå på jobb uten problemer er du forelsket. Endorfinene og annet gjør at du ikke merker trettheten etter mangel på søvn. At du vil ligge med vedkommende 24/7 er også en reltaivt sikker indikasjon.

MEd litt flaks vil vi få oppleve forelskelse fremstilt på laboratorie i vår levetid. Blir fint å få dette i ampulform til skrantende forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når du er borte fra personen så tenker du bare på hvordan du skal få møtt han/hun igjen, eller tenker på neste gangen du vet dere treffes. Og når du er i nærheten av personen søker du alltid han/hun selv om du har andre kjente i nærheten. Ganske grei test det synes jeg, selv veit jeg det alltid intuitivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forvirra..

Satt litt på spissen: Hvis du ikke er sikker, så er du ikke forelsket.

I hvert fall er det slik for meg, en forelskelse er så altoppslukende at den er umulig å ikke oppdage. Men pass opp for forelskelsens "onde fetter"; besettelsen. Hvis dine følelser ikke gjengjeldes, eller den du er forelsket i ikke vet om det, kan forelskelsen fort gå over i besettelse.

Endret av Stillest vann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Satt litt på spissen: Hvis du ikke er sikker, så er du ikke forelsket.

I hvert fall er det slik for meg, en forelskelse er så altoppslukende at den er umulig å ikke oppdage. Men pass opp for forelskelsens "onde fetter"; besettelsen. Hvis dine følelser ikke gjengjeldes, eller den du er forelsket i ikke vet om det, kan forelskelsen fort gå over i besettelse.

Vet du hvorfor det blir slik? er ikke normalt det da, de fleste vil gå videre..men de det sklir ut med går til angrep på personer som berører den de er forelsket i?.. leste om en svensk dame som traff en fyr på ferie..de hadde en kort romanse der men han avsluttet det, hun skrev tonnevis av brev og oppsøkte fyren..mener hun slo den nye kjæresten hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hvorfor det blir slik? er ikke normalt det da, de fleste vil gå videre..men de det sklir ut med går til angrep på personer som berører den de er forelsket i?.. leste om en svensk dame som traff en fyr på ferie..de hadde en kort romanse der men han avsluttet det, hun skrev tonnevis av brev og oppsøkte fyren..mener hun slo den nye kjæresten hans.

Nå tenkte jeg på besettelse generelt, ikke bare "stalker"-typen. Du sier besettelse ikke er normalt, at de fleste vil gå videre - vel, hvis man er forelsket er det uendelig mye lettere sagt enn gjort å "gå videre". Det er fort gjort å gå og "gnage" på den håpløse forelskelsen.

Besettelse kan være begrenset til eget hode, det er ikke noe mindre usunt for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Nå tenkte jeg på besettelse generelt, ikke bare "stalker"-typen. Du sier besettelse ikke er normalt, at de fleste vil gå videre - vel, hvis man er forelsket er det uendelig mye lettere sagt enn gjort å "gå videre". Det er fort gjort å gå og "gnage" på den håpløse forelskelsen.

Besettelse kan være begrenset til eget hode, det er ikke noe mindre usunt for det.

Jeg blir ofte besatt på den måten, og inbiller meg at jeg er forelsket i gutter. Det skjer som oftest med gutter som er litt av og på tilbake, og jeg blir gående å tenke på dette døgnet rundt. Med en gang jeg får bekreftet på en eller annen måtte at han ikke er interessert kommer jeg meg ganske fort videre. Med gutter jeg merker er interessert i meg får jeg mer en følelse av å være betatt, men samtidig kjempeusikker på om jeg vil ha et forhold eller ikke. Så går jeg sånn og lurer frem og tilbake. Håper jeg snart kan bli forelsket og satse på en gutt uten at jeg går rundt og lurer på om jeg gjør feil. Forelskelse for meg er dersom jeg kan bli sammen med en gutt og vet at jeg gjør det rette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...