Gjest Gjest_meg_* Skrevet 2. juni 2009 #1 Del Skrevet 2. juni 2009 skal i utdrikkingslag til min kusine i helgen.. hva har man på seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsa! Skrevet 2. juni 2009 #2 Del Skrevet 2. juni 2009 Heia,det du liker og føler deg fin i ;-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 2. juni 2009 #3 Del Skrevet 2. juni 2009 jeg ville hørt med forloveren, så vet du om det er noe tenkt tema eller om det bare er fest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miel Skrevet 2. juni 2009 #4 Del Skrevet 2. juni 2009 Kommer vel an på hva dere skal. De utdrikningslagene jeg har vært i har gjerne hatt en eller annen fysisk aktivitet på dagen og middag/fest/ut på byen senere, så de fleste har hatt med seg skift. Vanlige klær/treningsklær først, og noe pent til kvelden, men så veldig pyntet har det sjelden vært. Komfortabelt er stikkordet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest emmeline Skrevet 2. juni 2009 #5 Del Skrevet 2. juni 2009 Det spiller vel ingen rolle så lenge det passer til det som skal foregå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Totten Skrevet 2. juni 2009 #6 Del Skrevet 2. juni 2009 Hør med forloveren. Antrekket vil jo gjerne avhenge litt i forhold til hva man skal gjøre i løpet av dagen. I de fleste utdrikningslagene jeg har vært i har man gått helt vanlig kledd på formiddagen og så har man pyntet seg litt på kvelden (alt fra casual pynting til virkelig dresse seg opp. Det har stort sett alltid stått i invitasjonen, evt. på en annen måte kommet frem, hva forlover har tenkt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå