Essie_ Skrevet 2. juni 2009 #1 Del Skrevet 2. juni 2009 Så akkurat på God morgen, Norge hvor Dorthe Skappel viste frem sin badedraktkolleksjon "Bettie". Er det noen som vet hvor disse selges? Syns egentlig det er litt rart at badedrakter som er laget for kvinner med former kun fås opp til str 42. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2009 #2 Del Skrevet 2. juni 2009 De var flotte! Har lett etter en kul badedrakt som faktisk har plass til pupper Prøvde å google, er det er pr-stunt for å få fokus på merket? Masse fuzz og hemmelighetskremmeri. Veldig rart at det ikke nevnes med et kvekk hvor man får kjøpt disse, kunne jo tro det hadde vært fint å få solgt produktet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_lola_* Skrevet 2. juni 2009 #3 Del Skrevet 2. juni 2009 For dere som bor i Aust-Agder; Pandora på Fevik har "Bettie". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2009 #4 Del Skrevet 3. juni 2009 Lingerie lounge - Undertøyavdelingen på Steen & Strøm Magasin i Oslo, har alle modeller i alle farger. Var der på stor lansering med Dorthe Skappel i går kveld. De finnes opp i str. 42. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lavalampe Skrevet 4. juni 2009 #5 Del Skrevet 4. juni 2009 De har dem på Steen&Strøm, og skal fra i dag (i morgen? Litt usikker) selge dem på Ruth66 på Torshov også. Jeg var og prøvde dem i dag, og må innrømme at jeg ble skuffet. Kjempekult design, og den satt som et skudd nederst, men null hold i BH-delen for min del. Hadde også håpet på mer når de skal være designet for kvinner med former. Kjipt, har lett en stund etter badedrakt i den stilen. Sikkert fine på folk med litt mindre pupper enn meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Dolly_* Skrevet 4. juni 2009 #6 Del Skrevet 4. juni 2009 Selges på Syvende Himmel i Stavanger. Alle modeller og størrelser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 6. juni 2009 #7 Del Skrevet 6. juni 2009 Du får kjøpt dem på Vrimmel i Bergen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 6. juni 2009 #8 Del Skrevet 6. juni 2009 Kjempefine badedrakter! Eneste jeg reagerte på da jeg så innslaget om dem, var Skappels uttalelse om at "menn foretrekker kvinner med former og ikke tynne streker," eller noe sånt. Det er liksom lov å snakke veldig nedsettende om naturlig tynne kvinner... Men fine badedrakter, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2009 #9 Del Skrevet 6. juni 2009 wow....str 42!!! det er jo ikke akkurat veldig stort...kvinner med former bruker gjerne større ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå