Gå til innhold

Lillesols storelille motivasjonsbok!

LilleSol

Anbefalte innlegg

God morgen!

Først litt om meg:

Glad i å trene, driver med kickboking til vanlig, men er ute til høsten pga småvond rygg og hjernerystelse. (straks sesongslutt)

Har trent styrke av og på i 10 år. Tung styrke, ikke pingling!

Ikke særlig glad i løping (fordervelse) men prøver å få gjennomført litt!

Har akkurat testet meg via NIH, samt på det lokale treningssenteret.

25 år (nesten, skryter på meg 4 mnd)

176 cm høy

71 kg

50 kg muskler

v02 opptak 39.

I følge pro ana tråden på "kropp" er jeg overvektig, men med mine 50 kg muskler og markerte rygg, mage og muskuløse ben er jeg på trygg grunn.. :fnise:

Gleder meg til å komme i gang!

Dagens morgenøkt: kardio.. HAT! Lett oppvarming, to ganger opp bakken tilsammen, seks spurter. (sier kanskje ikke så mye, men målet mitt er å spurte opp hele den stygge bakken ti ganger!)

Helt greit, manglende motivasjon (nei, nå må jeg nok inn og skynde meg) gjorde at det bare ble to ganger. Tre ganger neste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselig at noen følger med!

Gårsdagen ble dessverre også den store fråtsedagen, fikk så enormt lyst på sjokolade at jeg rett og slett ikke klarte å stå i mot. ;)

Og trening hadde jeg maaange gode unnskyldninger for å droppe..

Hehe..

I dag har jeg vært til idrettsmassasje nå på morgenen. Vondt, men effektivt!

Har innvilget meg selv time hos hudpleier halv ett som trøst. ;)

Planen i dag er som følger:

Massasje

Ansiktsbehandling

Kjøpe hårfarge

Farge håret

Trene styrke, ben + en time pilates eller annen streching.

Kan egentlig dra bort på boksingen i dag, og være med på det jeg har kapasitet til, men er litt usikker. Blir litt depp av å ikke kunne være med på alt!

Og så skal jeg jobbe i hagen!

Ha en fin formiddag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kickboksing er morro, trente det for noen år siden :) Kjipt du ikke kan bokse så mye for tiden, men du kommer jo sterkere tilbake til høsten! Hvilket nivå trener du på? Hatt mange kamper? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kun hatt kamper på trening foreløpig, og selvfølgelig gikk det galt halvannen mnd før gradering.! Så nå blir grønt utsatt til høsten!

Men sant, jeg kommer sterkere tilbake! Har goood tid! Gøy at det er flere som har drevet med kb her inne! :)

Har hatt en skikkelig laber økt i vektsalen i dag. Spiste en dårlig sammensatt middag, og både samboeren og jeg var helt kjørt. Merkelig hvor mye det har å si når kroppen er vant til skikkelig mat!

(håper det var grunnen, høhø)

Men fikk kjørt 3x12 beinpress 80 kg, 3x12 35 kg utfall, så stoppet det seg på knebøyen. Fremdeles strekk bakside lår, så tar det pent!

Trente mage i skråbenk og så rett hjem. Sitter og nyyter et herlig knekkebrød nuh før senga.

Spiste ikke frokost heller i dag når jeg tenker etter, stakkars kroppen min!

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 måneder senere...

Denne dagboken har fått lide, litt liten tid, litt mye jobb!

Trent med pt i hele sommer, gøy å se at spesielt ryggen har forbedret seg! Joggingen har det blitt liten greie på, nekter å måle noe oksygenopptak på en stund. Stusselige greier! Vurderer å gå til innkjøp av en ellipsmaskin til å ha hjemme. Så er ikke dårlig vær og innbilt kuldeastma noen unnskyldning lenger. ;)

Snart ferdig utdannet treningsveileder på NIH nå¨, tar kostholdsveileder samtidig. Hvorfor ikke jobbe med noe jeg elsker å drive med?!

Støl i hele kroppen i dag kjenner jeg. Trente overkropp i går, triceps fikk virkelig kjørt seg! Underkropp på torsdag, så får se hva dagen bringer. Mulig bare litt cardio.

Drakk halvannen liter pepsi max i går, og kroppen er helt i ulage i dag. Merkelig. Lå våken til klokken tre i natt, og våknet oppblåst som en ball. Herrrrlig! Ikke noe mer brus på meg på en stund.

Ha en fin dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var helgen over! Cyclingkurs på søndag i regi av senteret mitt. Vært moro å drevet litt som cyclinginstruktør i tillegg, så greit å få med seg! Mør i beina da jeg kom hjem ja.. ;)

Trente ben i går, kjørte litt tungt, kjente det på spinningen i dag! En time 65-75 av makspuls, rene kosetimen:) Men ble god og varm ja! Har blitt flinkere til å trene med pulsklokke, mye morsommere å følge med!

Trene øvre del av rygg før spinningtimen. 3x12 35 kg nedtrekk med bredt grep. Gikk fint! Deilig å være skikkelig i gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...