Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det har jeg også lurt på lenge.

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Hønepøne_*
Skrevet

...flaks jeg leste dette nå!

Jeg fant plutselig to inngrodde hår på leggen for noen dager siden, og jeg har nylig epilert. Har aldri før hatt inngrodde hår på leggene, og jeg har alltid barbert.

I dag hadde jeg tenkt til å bruke penger jeg ikke egentlig har råd til å bruke på en epilator, men nå tror jeg jammen jeg sparer dem!

Jeg har tidligere, noen år siden nå, prøvd "permanent hårfjerning" på Ellipseklinikken - noe som burde ha fungert veldig bra på meg, siden jeg har helt svarte hår og ekstremt blek hud. Dessverre fikk jeg ikke tatt mer enn 3 behandlinger (mage, bikinilinje + bakside lår) pga økonomi - men det så uansett ikke ut til å hjelpe meg stort :(

Håper din erfaring blir så meget bedre - og det er sikkert bedre apparater til denslags nå, så jeg ser fram til å høre hvordan det går med deg!...og forhåpentligvis ha råd til å prøve igjen når jeg får mer stabil økonomi:)

Gjest Sana Sol
Skrevet

Hei,

jeg har tatt laser selv, på hele ansiktet og brasiliansk, MEN... ikke i Norge, jeg gjorde det i England, hvor jeg fikk pakke tilbud : ta 3 behandlinger og få den 4. gratis... eller betal for 5 ganger og få 5 gratis. Så totalt kom det totale beløpet for meg for både ansiketet og brasiliansk på £700, noe som ca tilsvarer 7000 kr, ja jeg vet det er vanskelig siden det er et annet land.

Men i det lengere løpet så er det billigst, nå bodde jeg jo der i 2 år så det var lettere. Så jeg vil anbefale dere jenter til å gjøre dette u utlandet...

  • 2 måneder senere...
Gjest Gjest_Maria_*
Skrevet

Jeg har fjernet hår på legger og hake. Surfet lenge på nettet. Har funnet et sted hvor det er mye rimeligere å få utført behandlingen. Jeg betalte 2300,- for legger. Så det lønner seg å sjekke priser på forskjellige nettsider.

Skrevet

Jeg har hatt problemer med MYE og SORTE hår rundt bikinilinjen, nedover lårene, leggene og ja til og med tærne.... Har vært plaget med dette siden jeg var liten. Husker jeg var 8 år og ikke turde gå i shorts pga. lange sorte hår. Gikk tilslutt med shorts og knestrømper.... Dette hemmet meg i hele ungdomstiden. Jeg prøvde til og med å skjule det for foreldrene mine for jeg skammet meg sånn. Ingen andre i famlien med samme hårvekst. Har aldri kunne bade eller sole meg på sparket med venninner. Barberte meg før, men hårstubbene kommer ut igjen allerede om kvelden, hvis jeg barberer meg om morgenen. Og jeg hater følelsen av hårstubber som skraper mot bukser, sengetøy m.v.... I tillegg er hårene så svarte, at hvis jeg barberer meg, blir jeg glatt over huden, mens resten av håret som ligger under huden er synlig som sorte prikker.... Blir også rød og stygg i huden av barbering. I bikinilinjen har jeg hatt store kviseutbrudd av barbering. Da jeg kjøpte min første epilator, var det som en drøm. Jeg har få inngrodde hår av dette, men det tar alt for lang tid å gjøre dette, samt at hårene min bare blir borte en liten uke før de begynner å vokse igjen, og da er de for korte til at jeg kan nappe dem, og må gå med bukser, selv på en varm sommerdag... Ikke lekkert med svarte hår og hvitbleke legger... Har vokset flere ganger også. Dette er klissete, og jeg har fått inngrodde hår av dette også. Har gjort det på en klinikk en gang, såkalt permanent hårfjerning som innebar voksing og en spesialkrem som skulle redusere hårveksten. Det tok faktisk noen uker lenger før hårene vokste ut igjen, men nå er det like mye hår. Jeg har brukt epilator siden begynnelsen av 90-tallet, og har aldri fått røde eller brune flekker. Inngrodde hår har jeg plukket ut med pinsett, men dette har aldri vært et problem for meg. Kanskje fordi hårene er så tykk og stiv? Jeg har aldri vært flink til å peele huden.

Har lyst å prøve laser, men siden det koster litt vil jeg gjerne vite om det virkelig virker. Så HI - hvordan er det med hårveksten din nå?

Andre med erfaring (helst noen som har prøvd det for litt siden, slik at resultatet er reelt). Ønsker også å høre hvor dere har gjort dette.

Gjest Gjest_maria_*
Skrevet

Hei jeg skjønner problemet ditt. Jeg hadde også problemer med hår på hake og legger. Jeg er veldig fornøyd med laserbehandling. Det enkleste og billigste er å få en pakkepris for per behandling.

Gjest Gjest_fortvilet_*
Skrevet

Jeg har VELDIG mye hår på hele kroppen og ansiktet og føler meg skikkelig ekkel og mandig!! :(

MEN alle hårene mine er lyse, så da virker jo ikke laser?

Noen andre måter jeg kunne fått fjernet hårene permanent?

Føler meg så ekkel og gjemmer meg i klær for å vise minst mulig hud..

Har prøvd mye av hårfjerningsmetoder.

Når jeg barberer meg for eksempel, kommer det ut igjen med en gang jeg kommer ut av dusjen omtrent..

  • 4 år senere...
Skrevet

Sikkert dumt spørsmål, men nå har jeg bestilt time hos laserklinikken og skal fjerne hår på bikinilinjen min. Men der står det to forskjellige priser: bikini og bikini alt. Menes d virkelig ALT med "alt" ? :rodme:



Anonymous poster hash: e3704...1bd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...