Gjest brutal_mann Skrevet 4. juni 2009 #21 Skrevet 4. juni 2009 Det er faktisk en del slike menn der ute.... Flinke i 2 minutter og tenker deretter kun på å tilfredstille seg selv. Men til dere gutter - Hvorfor er det så få av dere som gidder å fortsette å tilfredstille oss jenter etter at dere selv har kommet? Har flere ganger sagt klart i fra og ikke noe hint, men det skjer bare ikke! I de få tilfellene jeg har kommet først så gjør jeg da mitt for at dere skal få det like deilig. Gir meg også veldig mye å kunne tilfredstille en partner. Uff uff, ego menn i sengen er ingen ting å spare på. Kanskje litt krass og generaliserer muligens litt mye, men har desverre en del dårlige erfaringer med slike menn, alt fra samboere til dating. Fordi dere på død og liv ikke gidder å pule før huset er ryddet, ungne i seng, alle regninger betalt og siste episode av frustrerte fruer er sett. Da er klokka så forbanna mye at en het bare vil sove, men en puler dama litt for å være grei. Så fokuserer en på å komme for å bli ferdig med hele nattpulinga. Når en så har komt så produserer kroppen enda flere søvndyssende kjemikalier og sender oss rett i drømmeland. Om du vil ha en mann som gir noe så se til å kryp til sengs med han flere timer før du normalt sovner. Da vil han takle runde 1, 2, 3 osv. Forøvrig så er kvinner flest rett og slett elendige på å ta ansvar for sin egen orgasme!
AnonymBruker Skrevet 11. april 2015 #22 Skrevet 11. april 2015 Fordi dere på død og liv ikke gidder å pule før huset er ryddet, ungne i seng, alle regninger betalt og siste episode av frustrerte fruer er sett. Da er klokka så forbanna mye at en het bare vil sove, men en puler dama litt for å være grei. Så fokuserer en på å komme for å bli ferdig med hele nattpulinga. Når en så har komt så produserer kroppen enda flere søvndyssende kjemikalier og sender oss rett i drømmeland. Om du vil ha en mann som gir noe så se til å kryp til sengs med han flere timer før du normalt sovner. Da vil han takle runde 1, 2, 3 osv. Forøvrig så er kvinner flest rett og slett elendige på å ta ansvar for sin egen orgasme! Eh? Anonymous poster hash: 14846...c34
Tholmer Skrevet 11. april 2015 #23 Skrevet 11. april 2015 Eh? Anonymous poster hash: 14846...c34 Hva er greia med å dra opp alle "ego i senga"-tråder i en slags oppgjørets time? Letter det på trykket noe sted? Med vennlig
AnonymBruker Skrevet 11. april 2015 #24 Skrevet 11. april 2015 Sorry, sorry, sorry !! Ble flau nå. Bladde i gamle temaer fordi jeg sliter med noe lignende selv. Var ikke meningen å dra frem gamle temaer, trodde bare jeg måtte skrive noe, for å lagre de i favorittene mine sånn at jeg kunne lese de senere tenkte jeg ville se gjennom om noen hadde fått brukbare svar tidligere før jeg eventuelt lagde min egen tråd Anonymous poster hash: 14846...c34
Tholmer Skrevet 11. april 2015 #26 Skrevet 11. april 2015 Anonymous poster hash: 7ce2d...0f0 bra serie.
Brannkopp Skrevet 12. april 2015 #27 Skrevet 12. april 2015 Jeg personlig mener at han høres ikke ut som noe ønskelig kjæreste. Som eksempel på noen jeg ikke ville ha hatt som kjæreste har jeg Gjest_brutal_mann_* basert på det han sier. Jeg har også møtt menn som er egoistisk i senga, og burde nok tenkt "Å? Er ikke dette merkelig? Kanskje det er flere ting som er merkelig ved mannen?", men jeg fant senere ut at de var "mentalt lite oppegående", hadde merkelige meninger om ting og generelt var helt merkelige.
Gjest Godjente Skrevet 13. april 2015 #28 Skrevet 13. april 2015 Det beste her er jo at han får deg til å komme først, feks ved oralsex, for da er han enda kåt. Når han selv har kommet da er jo kåtheten over og da har han ingen interesse av å se deg fingre. Kan være det
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #29 Skrevet 13. april 2015 Dere vet at dette er en tråd fra 2009...Anonymous poster hash: f6c2f...bbe
Gjest HarryDotter Skrevet 13. april 2015 #30 Skrevet 13. april 2015 Dere vet at dette er en tråd fra 2009...Anonymous poster hash: f6c2f...bbe Det tror jeg de vet Kan være bra for nye KG brukere å få med seg en tråd med et sådant viktig tema. Tror det er en grunn til at tråder blir liggende her på KG over tid....man står fritt til å ta opp slike temaer om og om igjen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå