Gå til innhold

puling er puling

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet

Jeg lurer på hvordan man skal skille mellom de som syns høl er høl og de få andre som er litt selektive jeg! Tenkte kanskje at hvis de var litt interesserte morran etter, at de var litt mer selektive, men dengang ei tydeligvis:P

Videoannonse
Annonse
Gjest emmeline
Skrevet
For en sjarmør, du.

Ja han trodde virkelig han var det.

Skrevet

Jeg har også hørt menn si "hull er hull".

Og ikke minst at "feite og stygge damer gir alt i senga, de slikker deg i rompa om du vil".

Jess, jeg har mange sjarmerende mannlige kompiser :)

Jeg tror at når klokka nærmer seg 4 og fyren har en kebab i hånda og en halvstiv i buksa, så er ikke kravene all verdens. Hvis de får veldig lyst på sex på nachspielet, så tar de hun dama som sitter igjen etter at de andre har gått hjem/sovnet/blitt tatt av kompisene. Jeg tror også mange er løse nok på tråden eller kan bli såpass tent at de tar den dama som hopper på dem med vilje og lyst.

Men jeg tror også på at det er litt forsvarsmekanisme, de tar det letteste byttet eller så er de billige og har blitt lurt til sengs av et takras og er litt flaue dagen derpå :fnise:

Gjest Eurodice
Skrevet
Hva er "hoftedysleksi" egentlig ?? :skratte:

Jeg skal svare deg seriøst. Hoftedysleksi er vel ment som en spøkefull betegnelse for hoftedysplasi, en tilstivning i hofteleddet. I dette tilfelle er det ment for damer som ikke vil spre bena sine for hvem som helst.

Skrevet
Jeg skal svare deg seriøst. Hoftedysleksi er vel ment som en spøkefull betegnelse for hoftedysplasi, en tilstivning i hofteleddet. I dette tilfelle er det ment for damer som ikke vil spre bena sine for hvem som helst.

Nei, han mente nok heller at de ligger der stive som stokker og ikke evner å rotere litt... :fnise:

Gjest Eurodice
Skrevet
Nei, han mente nok heller at de ligger der stive som stokker og ikke evner å rotere litt... :fnise:

Kanskje det :ler: .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...