Gå til innhold

puling er puling


Gjest Gjest_mee_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_mee_*

En kamerat sa for en kort stund siden at det var det samme hvordan ei jente så ut, puling er puling. Stemmer det for flere gutter?

Han er over gjennomsnittlig pen og får stort sett de han peker på, jeg skjønner ikke hvorfor han går etter hårete / omfangsrike / stygge tenner når han kan få "gjennomsnittlig".

Jeg er gift, forresten. Finnes ikke sjalu. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest D-shol

For meg er ikke mannen nødt til å ligne på Brad Pitt for å være god i senga. Tror ikke man automagisk er Don Juan og Adonis selv om man er pen. Det ble mange similer dette, men poenget mitt er at utseende og egenskaper i senga ikke er proporsjonale for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mener: Fitte er fitte, om den sitter på grisen eller ikke? :ler:

Personlig foretrekker jeg kvalitet, men har jo hendt at jeg har dratt med ei hjem som burde skremme de fleste hardbarka sjømenn.

Til mitt forsvar hadde jeg på meg ølbriller da det skjedde, og skulle ønske jeg hadde sveisebriller når jeg våkna dagen derpå.

Men for å gå tilbake til hvorfor han går for stygge damer er det nok fordi han vil safe seg og derfor går på de mindre attraktive for da er sjansen for avvisning betydelig redusert.

Endret av grafenberg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Men hvorfor pule noen du synes er stygg?

Jeg tenker på disse damene også, tenk om de visste hvordan han tenker. Jeg ville blitt grådig fornærmet om en jeg pulte sa jeg var stygg. Sånn satt på spissen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det kan jo være at han har ein annan smak enn deg, at han f.eks. liker store og hårete jenter.

At han er over gjennomsnittet pen, (i følge din smak) behøver ikkje bety at han tenner på tynne, hårløse jenter med rette tenner.

Store jenter er digg synes eg, men det er ikkje alltid like lett å innrømme "annerledes" smak til kompiser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg går for at han safer seg...

Med mindre han er møkkfull hver gang han har med ei ny jente hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En kamerat sa for en kort stund siden at det var det samme hvordan ei jente så ut, puling er puling. Stemmer det for flere gutter?

Hehe, absolutt ikke sånn for min del i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_billy_*

Kjenner også en som går etter mindre pene damer når han skal ha seg et ligg.

Han sier de er lettere på tråden enn de fine damene, - de må ta sjansen når den endelig byr seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
En kamerat sa for en kort stund siden at det var det samme hvordan ei jente så ut, puling er puling. Stemmer det for flere gutter?

Han er over gjennomsnittlig pen og får stort sett de han peker på, jeg skjønner ikke hvorfor han går etter hårete / omfangsrike / stygge tenner når han kan få "gjennomsnittlig".

Jeg er gift, forresten. Finnes ikke sjalu. :ler:

Erfaringsmessig lider pene jenter MYE oftere av hoftedysleksi enn hva mindre pene kvinner gjør. Hjelper ikke om jenta er grisefin om hun ikke kan bruke kroppen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han først er ute på byen og vil ha seg litt fitte, er det jo like greit å satse på en av de som han nesten garantert får positiv respons hos.

Dessuten har ikke utseende alt å si når det kommer til sex. Han har vel like god erfaring med "stygge" jenter som "pene" jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer LITT på hva du mener med "stygg" nå jeg da.

Som såkalt "omfangsrik" (10 kg+) finner jeg det litt ugreit å bli satt i bås med "de hårete" og de med "stygge tenner" :S (Ikke at jeg har fått med seg at så mange damer har hverken stygge tenner eller er uvanlig rikt behåret...)

Når det gjelder seksuell tiltrekning er det jo mange faktorer som spiller inn - kjemi som matcher noenlunde f.eks.

Endret av Miss Undercover
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han først er ute på byen og vil ha seg litt fitte, er det jo like greit å satse på en av de som han nesten garantert får positiv respons hos.

Nå har jeg riktignok et normalt pent utseende og har vært gift i mange år, så skal ikke uttale meg skråsikkert om "markedet" - men jeg blir litt uvel av dette, må jeg innrømme. Man får "garantert respons" hos de "stygge" ?? Hjelp...

Endret av Miss Undercover
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg riktignok et normalt pent utseende og har vært gift i mange år, så skal ikke uttale meg skråsikkert om "markedet" - men jeg blir litt uvel av dette, må jeg innrømme. Man får "garantert respons" hos de "stygge" ?? Hjelp...

Jeg satt stygg i gåseøyne fordi jeg selv ikke er komfortabel med å bruke sånne ord om mennesker.

Å si at man garantert får respons var feil ordvalg, ser jeg nå. Jeg prøvde bare å si at det er lettere å få positiv respons hos en jente som ikke er vant med mye oppmerksomhet fra det motsatte kjønn, enn det er hos en jente som blir nedrent av gutter på byen.

Hos jenter som får veldig mye oppmerksomhet på byen, er det kanskje vanskeligere å nå fram også. Mens jenter som ikke får like mye oppmerksomhet, hører kanskje nøyere etter og er mer interessert i guttene.

Jeg skal selvfølgelig ikke uttale meg skråsikkert om dette, men det er i det minste slik jeg syns det virker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

Gjest Gjest_Arne_*

Jada, puling er puling, høl er høl og stivis er stivis. Men hvis man ikke er altfor full, velger man vel en/ei som man har god "kjemi" med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan også støtte denne. Husker selv jeg satt på en bar og drakk i ungdommen. Senere på kvelden kom det ei berte som absolutt skulle ta meg på rumpa og selvfølgelig havnet jeg til sengs med henne. Jeg må si at synet av henne var ytterst lite tiltalende dagen etterpå men jeg snek meg da til en kjapp en før jeg gikk. Så lenge det er deilige pupper og rumpe så betyr ikke det andre så mye. De er absolutt knullbare uansett med ølbrillene på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe
En kamerat sa for en kort stund siden at det var det samme hvordan ei jente så ut, puling er puling. Stemmer det for flere gutter?

Han er over gjennomsnittlig pen og får stort sett de han peker på, jeg skjønner ikke hvorfor han går etter hårete / omfangsrike / stygge tenner når han kan få "gjennomsnittlig".

Jeg er gift, forresten. Finnes ikke sjalu. :ler:

Jeg kjenner flere menn som er kresne og selektive på hvem de har "affærer" med.

Det gjelder meg selv også, jeg er nokså selektiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest lurepåmus

Menneh... Hvis gutta flest pleier å ta med seg hjem "stygge damer", så vil det jo egentlig bety at "stygge" damer får en del tilbud ute på byen...? Det betyr igjen at "stygge" damer kanskje ikke er så uvant med oppmerksomhet på byen, og dermed har et ganske så bra utvalg av sexhungrige menn...? Da er de jo ikke nødvendigvis desperate, da de i teorien kan velge og vrake! :)

Jeg var forøvrig den "grå musa"/veggpryden på utestedene, og fikk gjerne etpar klengete karer etter meg sånn rett før stengetid (jeg var m.a.o. "siste sjanse" for dem som ikke hadde fått seg noe). Selv om jeg kanskje ble ansett som et sistevalg i lokalet, så var jeg likevel såpass prippen og kresen at jeg pent krysset bena og ristet strengt på hodet. Drømmedama m.a.o.... :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest emmeline

Jeg hadde en kamerat en gang som pleide å si: "Høl er høl." Etter en natt med en mildt sagt frodig jente forandret han det til: "Høl er høl. Helt til du må grave deg fram til det."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe
Jeg hadde en kamerat en gang som pleide å si: "Høl er høl." Etter en natt med en mildt sagt frodig jente forandret han det til: "Høl er høl. Helt til du må grave deg fram til det."

For en sjarmør, du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erfaringsmessig lider pene jenter MYE oftere av hoftedysleksi enn hva mindre pene kvinner gjør. Hjelper ikke om jenta er grisefin om hun ikke kan bruke kroppen sin.

Hva er "hoftedysleksi" egentlig ?? :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...