Gå til innhold

Noen som kunne gått ute med dette?

Gjest JulieB

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hehehe, blir ikke meg denne kjolen blir "limt" på ihvertfall :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Det at man har kroppen til en slik kjole betyr ikke nødvendigvis at man burde bruke den. Vet ikke hva som er verst; snittet, mønsteret eller det glinsende stoffet. Den tror jeg man skal slite med å kle, med mindre man skal på hore og hallik-party.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Rødtoppen_*

Hm, jeg synes egentlig den var stilig jeg da :) Liker at ting er litt annerledes og skiller seg ut og dyreprint er jo in i år så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fritta

Åh herregud, det er "klubb-kjolen" til lillesøsteren min! :dåne:

Den ser jo så utrolig billig ut, så jeg ble litt sjokkert over at den faktiskt kostet såpass "mye".

Jeg regnet med at det var noe hun hadde rasket med seg fra en bod for 150 spenn under forrige års festival eller noe. :overrasket:

Den er forøvrig enda styggere i virkeligheten.

Skinnenende+trangt er ikke din venn, selv om du er modellpen og slank.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte: Verken den første eller andre kjolen er noe for meg gitt, hadde ikke vært det om jeg hadde kroppen til det heller.

Forresten var det mye rart å se på hele siden der... Rare bilder, ute av fokus, blomster _foran_ modellen og ja... Tror vel ikke jeg kommer til å handle så mye der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaya83

Har vel sett styggere kjoler, og det er jo faktisk enkelte som har kroppen til å gå i noe slikt.. Hadde den bare vært laget i et ordentlig stoff, og ikke billig, glinsende badedraktstoff.. Merkelig hvordan bedrifter kan skru opp prisene så til de grader på ekstremt billige kinavarer.. Og enda merkeligere at folk faktisk kjøper det.. Det er hvertfall med på å støtte en industri jeg ikke liker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får helt angst av denne websida. De har sikkert endel som egner seg til vanlige folk, men det meste passer nok til jenter som er sånne som modellene: Magre, silikonpupper, kunstig brunfarge og med ei hårfarge som absolutt ikke passer. Glamourmodell light???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får helt angst av denne websida. De har sikkert endel som egner seg til vanlige folk, men det meste passer nok til jenter som er sånne som modellene: Magre, silikonpupper, kunstig brunfarge og med ei hårfarge som absolutt ikke passer. Glamourmodell light???

Det verste var nesten at ikke absolutt alle kjolene var helt grusomme, men de og modellene var stylet så fælt. Men hvis de retter seg inn mot en bestemt kundegruppe, er det kanskje en fordel at kundene kan identifisere seg utseendemessig med modellene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Sidonie

Den nettsiden må da rette seg til et spesielt segment. Ett bestemt yrke, vil jeg anta... og/eller den generasjonen som synes folka på Paradise Hotel har stil.

Viser bare at det hjelper lite med pen kropp, når man kan totalt herpe alt man har fått tildelt med å mangle "class" og være blottet for estetisk sans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LanaLane

jeg hadde en slik da jeg var 12 år gammel!

Bestemoren min drev en broderi/undertøysbutikk for gamle damer, og jeg fikk velge meg ut en nattkjole. Den ligna veldig på den der!

Og jeg "pulled it off" :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ikke tenkt meg å gått i den første der. Måtte jo hatt kropp til det, men tror ikke jeg hadde gjort det da heller..

Den andre kunne jeg heller ikke tenkt meg å brukt, hvis det ikke var for opphissende lek på soverommet med kjæresten min.. hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...