Bertha Skrevet 25. juli 2003 #61 Del Skrevet 25. juli 2003 For en fantasi... *trangsynt* Ja, la oss fæzte litt ordentlig heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 25. juli 2003 #62 Del Skrevet 25. juli 2003 Makan. :o Forelska i lærern, oh oh oh ... *nynne* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. juli 2003 #63 Del Skrevet 26. juli 2003 :veldigsur: :kissfan: :x Ååååå dægger'n!!! Hvem er det som kjører godstog mellom øra mine??? *Kravle seg veeeeldig forsiktig fra hekken bort til agurkstolen ved sia av Bertha og stikke et sugerør ned i den halvfulle kanna med rød pærebrus* Mmmmm Det var bedre 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 26. juli 2003 #64 Del Skrevet 26. juli 2003 Det der hjelper definitivt ikke for sjøgangen, Tispa.... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. juli 2003 #65 Del Skrevet 26. juli 2003 Åjoda! Vi får heller ta sjøgangen når det er tomt... *Ztiilige blomster du har fått deg Bertha* *Zchkall* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. juli 2003 #66 Del Skrevet 26. juli 2003 Det var en gang ei ku som hadde briller! Hu vingla rundt med pærebrus på brettet Så kom a Bertha ridendes På Kirahesten gaulendeees Og Væren drikker brus i verset etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 26. juli 2003 #67 Del Skrevet 26. juli 2003 Er'e her'er fest? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. juli 2003 #68 Del Skrevet 26. juli 2003 HEYAAAAAAAA LITAGO!! Skåler for vel gjennomført grammatikk-kurs i San Francisco* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 26. juli 2003 #69 Del Skrevet 26. juli 2003 He-he! *tømmer en pærebrus på styrten og traver avgårde* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 26. juli 2003 #70 Del Skrevet 26. juli 2003 *Kravler meg fram fra buskene etter kroppsvisiteringen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 26. juli 2003 #71 Del Skrevet 26. juli 2003 Døøøh, sauedott. Vi kan spise appelsiner istedet for agurker, vet du. Ingen kaller verdens største menighetsoverhode og grunnlegger av "De lystige engler" en sauedott ustraffet! Kira; du dømmes herved til å si "Væren ruler" 100 ganger, samt å drikke 10 flasker pærebrus på styrten! Og sørg for å vaske munnen din med såpe og oppføre deg anstendig heretter, OK? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 26. juli 2003 #72 Del Skrevet 26. juli 2003 Det var en gang ei ku som hadde briller! Hu vingla rundt med pærebrus på brettet Så kom a Bertha ridendes På Kirahesten gaulendeees Og Væren drikker brus i verset etter. Næmmen, Tispa..... Det bor jo virkelig en liten potet i deg, jo! Ellers synes jeg at folk skriker så fælt her inne for tiden. Hvem var det som skrudde opp lyden? *stikker for å finne sov-i-ro* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 26. juli 2003 #73 Del Skrevet 26. juli 2003 Ohoi, Karcher ? Hvor jeg skulle med den ? Bare spyle bassenget litt siden poolboyen er borte vekke. Og politimennene var ikke kyllinger. DE VAR IKKE KYLLINGER !!!! Så det så ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 26. juli 2003 #74 Del Skrevet 26. juli 2003 Føler meg plutselig litt potetisk jeg også, gett... *nynne* Jeg stakk en tur i poolen, og svalte meg i ro.... Da hørte jeg bak stolen, ei ku som var på do..... PÅ-DO PÅ-DO PÅ-DO-DO-DO-DO-DOOO PÅ-DO PÅ-DO PÅ-DO-DO-DO-DO-DOOO *hikk* Det ligner ikke grisen, å skvette slik - hallo! Tror Væren er litt brisen, som lar slikt skje her jo! Å-FY Å-FY Å-FY-FY-FY-FY-FYYYY Å-FY Å-FY Å-FY-FY-FY-FY-FYYYY *hupp* Jeg kaller så på Hilde, spør Karcher - er den klar Så kommer også Tispa, og Kira med og drar Å-SPYYL Å-SPYYL Å-SPYLE-SPYLE-SPYYL Å-SPYYL Å-SPYYL Å-SPYLE-SPYLE-SPYYL *fundere* Og så hva er moralen, i dette lille vers? Jeg kikker rundt i salen, og ser ei ku på tvers. Å-NEI Å-NEI HVA-GJORDE-DE-MED-DEG? Å-NEI Å-NEI DU-SER-SÅ-STYGT-PÅ-MEG. :o Går en tur nå, tror jeg... *sprinte* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 26. juli 2003 #75 Del Skrevet 26. juli 2003 Bevare meg vel; tror vi har hatt en uoppdaget poet her i lengre tid uten å være klar over det! :o Bertha; jeg tror du snart er klar for å bli satt på statens kunstnerlønn! *noterer at Bertha må få en kasse pærebrus ekstra i måneden for sitt talent* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 26. juli 2003 #76 Del Skrevet 26. juli 2003 Tænkju, Sjef! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 26. juli 2003 #77 Del Skrevet 26. juli 2003 Jår velkåmm! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 26. juli 2003 #78 Del Skrevet 26. juli 2003 Forresten, Bertha: Du er utrolig stilig for tiden! Ser ut som en solmoden appelsin med non-stop hatt på hodet! *misunnelig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 26. juli 2003 #79 Del Skrevet 26. juli 2003 Forresten, Bertha: Du er utrolig stilig for tiden! Ser ut som en solmoden appelsin med non-stop hatt på hodet! Hvabehager? *fundere* Jeg sier tusen takk, og velger å tolke det som et kompliment - av redsel for å bli fratatt frynsegodene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 26. juli 2003 #80 Del Skrevet 26. juli 2003 Å, det ligner forresten ikke non-stop, men fargerike edelstener! Det var absolutt ment som et kompliment, Bertha! Og du mister aldri frynsegodene, til det er du altfor viktig for oss her i menigheten! :D Slæpp off! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå