Gå til innhold

Dating

Tiarra

Anbefalte innlegg

Gjest Stjernedryss
Lag en egen FB-gruppe for dem, f.eks. "Dater & Flørt" - som du setter at ikke skal se / lese visse ting om deg og legg dem inn der til å begynne med. Hvis de da blir skeptiske, så si at du rett og slett vil bli bedre kjent før du slipper dem helt inn på ditt "privatliv".

Jeg hadde blitt skikkelig skeptisk. Dessuten er jo ikke å adde noen på facebook det samme som å slippe dem helt inn på sitt privatliv :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, forsåvidt. Vanligvis pleier jeg ikke brette ut alt for mye privatliv på FB, og folk pleier gjerne gå "andre veien"; dvs at man starter i "du kan se alt"-kategorien men etter hvert blir flyttet over i "kjip"-gruppen. Kanskje greit å ta hintet da?

Uansett er Facebook er fint sted for å flørte og bli kjent synes jeg. Passe uformelt, og ikke så anstrengt som rene sjekkesteder.

Endret av Fjesingen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Nettopp! Bare at den ene skriver på wallen av og til (ikke noe flørt og sånt, bare "heisann, skal vi finne på noe neste uke" eller noe sånt. Kan dette støte andre vekk?

Ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.

:overrasket:

Hvis noen blir støtt bort fordi han ser at en annen "han" poster på veggen hennes, så kan han ha det så bra. Denne andre kan være hvem som helst - en kamerat, noen i familien, noen i en forening man er medlem i...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
:overrasket:

Hvis noen blir støtt bort fordi han ser at en annen "han" poster på veggen hennes, så kan han ha det så bra. Denne andre kan være hvem som helst - en kamerat, noen i familien, noen i en forening man er medlem i...

Det finner en kjapt ut da... Regner jo med at folk er _litt_ oppegående.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finner en kjapt ut da... Regner jo med at folk er _litt_ oppegående.

Det konkrete eksempelet her var "heisann, skal vi finne på noe neste uke", da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest brutal_mann
Det konkrete eksempelet her var "heisann, skal vi finne på noe neste uke", da...

Og så må du legge til andre detaljer som bilder, felles venner osv. En melding alene sier lite, det er all ekstra informasjonen som er "killer feature'en".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir generelt litt overrasket over at man bruker fb til dating jeg da -er det vanlig?

Har 400-500 stykker på min facebook, mange av dem med "limited profile". Men jeg tror "vi" (iallefall i studentmiljøet mitt) ser på Facebook som en slags krysning mellom sms, msn, mail, en blogg og twitter.

Når jeg har så mange lagt til som venner så er det jo fordi det er en lett måte å holde kontakten med mennesker man ikke møter så ofte.

Men å "date" noen med facebook ser jeg på som merkelig -hadde aldri kommet til å skrevet noen " flørte-kosemeldinger" til gutter om det ikke hadde vært en kjæreste -om jeg ikke ville at alle skulle vite det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_anonym_*
Jeg hadde i alle fall ikke sett på deg som ei jeg ville hatt noe seriøst med. Jeg hadde nok uansett ikke blitt værende i livet ditt så mye lenger. Så ja, minst en av dem kommer til å forsvinne.

Men unskyld meg; er det ikke lov å ha guttevenner som skriver på wallen og spør om man skal finne på noe osv?

Hvis potensielt interesserte gutter blir støtet vekk av at jenta har guttevenner som hun henger med så er det jo ikke mye håp i verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...