Tiarra Skrevet 1. juni 2009 #1 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Ok...sett du ble kjent med et par, tre fyrer som viser interesse for deg. Har vært på date med den ene og vil finne mer ut av de andre også. Du legger dem til i facebook som venner og har litt kontakt der. Hvordan unngår du at det oppstår evt. "problemer"? Man kan jo se hva en skriver til sine andre venner? Kan noen dele meneinger og kanskje erfaringer? Takk! Endret 1. juni 2009 av Tiarra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2009 #2 Del Skrevet 1. juni 2009 Ok...sett du ble kjent med et par, tre fyrer som viser interesse for deg. Har vært på date med den ene og vil finne mer ut av de andre også. Du legger dem til i facebook som venner og har litt kontakt der. Hvordan unngår du at det oppstår evt. "problemer"? Man kan jo se hva en skriver til sine andre venner? Kan dele meneinger og kanskje erfaringer:) Takk! Da vil jeg tro du ikke er så keen på noen av dem. Du risikererer ikke forklaringsproblem med en du virkelig liker;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 1. juni 2009 #3 Del Skrevet 1. juni 2009 Du driter i å ha slike ting på ansiktsboken... Det er ro ren og kjær amatørskap! En må holde slikt kun til fora der den andre ikke får sjekket ut hvem andre du holder på med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 1. juni 2009 #4 Del Skrevet 1. juni 2009 Du driter i å ha slike ting på ansiktsboken... Det er ro ren og kjær amatørskap! En må holde slikt kun til fora der den andre ikke får sjekket ut hvem andre du holder på med. Det går helt fint. Det er ingen av de som skriver på wallen min uansett. Uansett føler jeg ikke at det er noe problem så lenge man ikke har noe seriøst på gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiarra Skrevet 1. juni 2009 Forfatter #5 Del Skrevet 1. juni 2009 Det går helt fint. Det er ingen av de som skriver på wallen min uansett. Uansett føler jeg ikke at det er noe problem så lenge man ikke har noe seriøst på gang. Det er det jeg også tenkte:) Takk for deres meninger, flere mottas med takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 1. juni 2009 #6 Del Skrevet 1. juni 2009 Det går helt fint. Det er ingen av de som skriver på wallen min uansett. Uansett føler jeg ikke at det er noe problem så lenge man ikke har noe seriøst på gang. Da er jegt litt forvirret over at det stilles spørsmål til å begynne med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 1. juni 2009 #7 Del Skrevet 1. juni 2009 Da er jegt litt forvirret over at det stilles spørsmål til å begynne med. Jeg regner med at TS spurte fordi hun ikke var sikker på om det var lurt å adde dater på facebook eller ikke, og dermed ønsket å høre andres erfaringer for å finne ut hva hun skulle gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiarra Skrevet 1. juni 2009 Forfatter #8 Del Skrevet 1. juni 2009 Jeg regner med at TS spurte fordi hun ikke var sikker på om det var lurt å adde dater på facebook eller ikke, og dermed ønsket å høre andres erfaringer for å finne ut hva hun skulle gjøre. Nettopp! Bare at den ene skriver på wallen av og til (ikke noe flørt og sånt, bare "heisann, skal vi finne på noe neste uke" eller noe sånt. Kan dette støte andre vekk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiarra Skrevet 1. juni 2009 Forfatter #9 Del Skrevet 1. juni 2009 Og jeg må ærlig si at jeg ikke skjønte noe av brutal sitt innlegg!?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 1. juni 2009 #10 Del Skrevet 1. juni 2009 Nettopp! Bare at den ene skriver på wallen av og til (ikke noe flørt og sånt, bare "heisann, skal vi finne på noe neste uke" eller noe sånt. Kan dette støte andre vekk? Umulig å svare på egentlig. Du kan jo si til den andre daten at dette bare er en venn dersom han lurer, men du har jo ingen kontroll på hva han plutselig kan finne på å skrive da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 1. juni 2009 #11 Del Skrevet 1. juni 2009 Nettopp! Bare at den ene skriver på wallen av og til (ikke noe flørt og sånt, bare "heisann, skal vi finne på noe neste uke" eller noe sånt. Kan dette støte andre vekk? Jeg hadde i alle fall ikke sett på deg som ei jeg ville hatt noe seriøst med. Jeg hadde nok uansett ikke blitt værende i livet ditt så mye lenger. Så ja, minst en av dem kommer til å forsvinne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 1. juni 2009 #12 Del Skrevet 1. juni 2009 Og jeg må ærlig si at jeg ikke skjønte noe av brutal sitt innlegg!?! Hvis du skal ha flere menn på gress samtidig så kan du ikke la dem vite om hverandre. Spesielt om du vil holde døren åpen for et seriøst forhold med en av dem. Mao så er du amatør som adder tilfeldige bekjentskaper til ansiktsboken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiarra Skrevet 1. juni 2009 Forfatter #13 Del Skrevet 1. juni 2009 Jeg hadde i alle fall ikke sett på deg som ei jeg ville hatt noe seriøst med. Jeg hadde nok uansett ikke blitt værende i livet ditt så mye lenger. Så ja, minst en av dem kommer til å forsvinne. Det er det jeg er redd kommer til å skje. Men jeg vet ikke hva jeg vil med de heller. Så jeg er litt usikker på om det er et dårlig utgangspunkt for at/dersom det skulle skje noe mer mellom meg og en av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiarra Skrevet 1. juni 2009 Forfatter #14 Del Skrevet 1. juni 2009 Hvis du skal ha flere menn på gress samtidig så kan du ikke la dem vite om hverandre. Spesielt om du vil holde døren åpen for et seriøst forhold med en av dem. Mao så er du amatør som adder tilfeldige bekjentskaper til ansiktsboken. Jeg var jo intressert i den ene som en bekjent (vi har samme interesser) som det kan være morsomt å finne på noe sammen, men ikke annet mer. Men så skjønte jeg at han likte meg når jeg alt hadde addet en jeg flørta med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nettdame Skrevet 1. juni 2009 #15 Del Skrevet 1. juni 2009 Hvis du skal ha flere menn på gress samtidig så kan du ikke la dem vite om hverandre. Spesielt om du vil holde døren åpen for et seriøst forhold med en av dem. Mao så er du amatør som adder tilfeldige bekjentskaper til ansiktsboken. Nemlig. Jeg har gitt tilgang til min Facebook-profil ved å sende dem en poke, men ikke legge dem til som friend. Da kan de se min profil (og bli litt bedre kjent med meg, på en måta) i 7 dager tror jeg det var. Og de kan ikke skrive innlegg på veggen min. Kan også sende en melding, da ser de profilen min i 30 dager. Det var én som ville legge meg til som venn for noen måneder siden. Da hadde han to venner, begge kvinner selvsagt. Jeg titta nettopp på profilen hans (den er nesten stengt, kan bare se vennelista), og nå har han nesten hundre venner - nittifem av dem kvinner. Gjett om jeg er glad for at jeg ikke er lista opp i "haremet" hans. ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 1. juni 2009 #16 Del Skrevet 1. juni 2009 Jeg tror fyren også kan bli ganske skeptisk dersom han adder deg som venn og du ikke godkjenner. Da hadde i hvertfall jeg anet ugler i mosen. Nå trenger det jo ikke nødvendigvis være negativt at andre gutter skriver til deg da, det at du gir inntrykk av å være populær kan jo like gjerne telle positivt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nettdame Skrevet 1. juni 2009 #17 Del Skrevet 1. juni 2009 trykket litt raskt her, men.... Jeg legger bare til de som er virkelige venner, og en fyr jeg finner på en dateside og enda ikke har møtt, kommer ikke på lista mi. Så han har ingen grunn til å bli fornæmet pga det. Men dersom jeg er skikkelig interessert i en fyr, kan det hende at jeg sender han en melding bare for at han skal kunne se profilen min en stund - og da er jeg ganske rask med å gjøre det, før han rekker å sende venneforespørsel ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 1. juni 2009 #18 Del Skrevet 1. juni 2009 Tråden er ryddet iht KGs regler MissStiles, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jabberwocky Skrevet 1. juni 2009 #19 Del Skrevet 1. juni 2009 Det pleier å være noe muffens med de som nekter å legge til noen de har noe på gang med på facebook. Sist jeg opplevde det var det fordi sivilstatus ikke var singel likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjesingen Skrevet 2. juni 2009 #20 Del Skrevet 2. juni 2009 Lag en egen FB-gruppe for dem, f.eks. "Dater & Flørt" - som du setter at ikke skal se / lese visse ting om deg og legg dem inn der til å begynne med. Hvis de da blir skeptiske, så si at du rett og slett vil bli bedre kjent før du slipper dem helt inn på ditt "privatliv". Har også en sånn skikkelig "kjip" gruppe hvor man ikke får tilgang til stort annet enn vennelisten og navnet mitt. Er en litt sleip/lur måte å ha folk som venner uten at de egentlig har tilgang til noe som wall, tags, bilder osv, uten at du fjerner dem fra vennelisten din (for det er jo ikke pent å gjøre). La til en dame det hadde dabbet kraftig av med der en gang, og etter 2-3 uker hadde hun jammen fjernet meg fra sin venneliste Da var det jo hun som hadde vært "slem" og slettet meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå