Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er 8 uker gravid i dag, og har absolutt ingen symptomer!

Altså, jeg er litt trøtt, men det er jeg fra tid til annen vanligvis også, så det er ikke noe symptom i seg selv. Og jeg ønsker meg jo ikke verken kvalme eller hovne pupper, men det føles så merkelig at det ikke skal skje noenting!!

Noen som er ca 8 uker nå, eller er kommet litt lengre og husker hva slags symptomer eller om de hadde symptomer ved uke 8?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er veldig individuelt hvordan symptomene er. En venninne av meg hadde ingen symptomer i uke 8 og visste ikke at hun var gravid før uke 11. Jeg selv var kvalm, ømme pupper osv i uke 8.

Skrevet

Har ei venninne som først oppdaga hu var gravid i uke 17.. og først i ukene før hun testa seg begynte hun å lure på om noe var "galt" med henne.. Så at du ikke har symptomer i uke 8 er nok ikke uvanlig...

Det er ingen ting som er vanlig eller uvanlig ang. graviditet tror jeg...

Jeg ville mye heller ikke hatt symptomer enn å ligge å spy i 2,5 mnd...

Gjest Gjest
Skrevet
Har ei venninne som først oppdaga hu var gravid i uke 17.. og først i ukene før hun testa seg begynte hun å lure på om noe var "galt" med henne.. Så at du ikke har symptomer i uke 8 er nok ikke uvanlig...

Det er ingen ting som er vanlig eller uvanlig ang. graviditet tror jeg...

Jeg ville mye heller ikke hatt symptomer enn å ligge å spy i 2,5 mnd...

Hehehe, synes det var ganske bra med symptomer jeg. :fnise:

Skrevet
Hehehe, synes det var ganske bra med symptomer jeg. :fnise:

Ja, sukk.. sukemeldt i 2,5 mnd må vel kalles symptomer, dessverre!! :)

Skrevet

Like vanlig å ikke ha symptomer, som å ha det. Ved 8 uker har jeg vel stort sett bare vært trøtt i mine svangerskap. Litt småkvalm til tider kanskje.

Skrevet

Jeg har omtrent ikke hatt symptomer så tidlig i noen av mine svangerskap og jeg ville gjerne ha de. Spesielt med lillegutt siden jeg hadde hatt en SA rett før jeg ble gravid.

Nå skjønte jeg ikke at jeg var gravid før jeg var ca 7 uker på vei, og eneste grunnen til at jeg skjønte det var at jeg ble litt småkvalm når vi kjørte bil.

Man savner symptomene når man ikke merker noe, men egentlig er vi jo ganske heldige også ;)

Skrevet

Når man har symptomer vil man ikke ha, og når man ikke har, vil man ha!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...