Gå til innhold

Bestille klokke fra ebay

Nienna83

Anbefalte innlegg

Jeg driver og ser på noen DKNY og Guess klokker på ebay, og de er jo 1/3 av prisen her hjemme i Norge, noe som ikke er uvanlig for amerikanske merker. Er likevel litt skeptisk til om disse er ekte, noen andre som har kjøpt slike klokker her og vært fornøyde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Har aldri bestilt klokke, men har kjøpt mye på ebay; klær, dyre vesker, kosmetikk o.s.v. Har aldri hatt noen negative erfaringer med det! Men jeg er kresen ift hvem jeg handler av, jeg kjøper bare fra selgere med mange salg bak seg og feedback nær 100%. Jeg går også inn på kommentarene på feedbacken og leser, da får man et visst inntrykk av hvordan selgeren er. Er det jeg kjøper dyre saker vil jeg ha forsikring på det i tilfelle det kommer bort i posten e.l. Selgeren ordner dette ved forsendelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte ei D&G-klokke og var nok litt nervøs for at den skulle være fake, men jeg sjekket feedbacken hvor alt så bra ut, og tok sjansen. Har aldri angret, for herregud så glad kjæresten min er i den klokka! (Og den kan umulig være falsk, den har vært til gravering hos gullsmed og til leddskifte hos urmaker uten at noen av dem har bemerket noe.)

Så jeg ville altså gått for det, bare feedbacken er bra nok :) (Og det er kanskje en fordel, som gjest over meg skriver, med forsikring)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar =) Jeg er en dreven ebayer og har sikkert brukt en formue der allerede, men har enda ikke kjøpt noen klokker. Har bare hatt en opplevelse hvor jeg fikk noe jeg mistenker er et fake produkt. Men kanskje jeg skal ta sjansen da, den er så fin :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ebay (eller var det paypal?) garanterer jo mot snusk, så du har intet å tape. Mener det er sånn at når du betaler gjennom paypal på eBay, så får du pengene tilbake hvis ikke varen kommer frem, eller du opplever snusk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte Guess-klokke på ebay.com, og den var fake. Sto ikke opplyst om dette i annonsen, og feedback'en var bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Herregud, er vel ingen som gidder å fake såpass billige og dårlige klokker vel?? Dessuetn er de merkene på vei ut, så du kan finne de på salg hos mange urmakere om dagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Alt fakes nå for tiden.

Jeg har kjøpt flere klokker på Ebay, riktignok Casio G-shocks, men alle har vært ekte.

Men ja, Ebay er fake heaven, så gjør forhåndsundersøkelser før du eventuelt byr. Be gjerne selgeren om flere bilder av klokka hvis det er noe du synes er uklart. Vil de ikke sende det, vel da ville jeg ha gått videre til neste selger.

Google gjerne klokkesider hvor du kan finne folk som kan hjelpe deg med å avgjøre om klokka er fake eller ei. (Mulig du finner noe på www.watchuseek.com)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...