Gå til innhold

Er du redd i tordenvær?

Fremhevede innlegg

Gjest Poirot
Skrevet

Tordenvær er koselig. Men ikke når kulelynet triller nedover mot hytta, det gnistrer ut av kontaktene eller det klirrer i glassene pga lydstyrken.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en sånn blandet følelse til tordenvær. Jeg er litt redd, men samtidig syns jeg det er veldig koselig :-?

Gjest Gjesta
Skrevet

Nei, er normalt sett ikke redd..ikke her i Norge...

Men da jeg sov i murhus uten lynavleder i Spania, var jeg litt mer redd.. (Med smale gater og høye murhus som lager ekko-lyder av tordenen, huff...)

Clea

Gjest Muslingen
Skrevet

Jeg blir redd ja... Første gang jeg opplevde SKIKKELIG tordenvær var for snart to år siden. Da lyste lynet opp hele stua, og det buldret og brakte. Jeg måtte gå ned å sette meg ved siden av senga til jenta mi, som da var 4 mnd. Jeg torte ikke sitte oppe i stua, mens lillejenta lå nede alene. Jeg var ganske nervøs ja...og hoppet til hver gang det brakte. MEGET glad når det var over!!! :hoppe:

Skrevet
Hvorfor er man redd for torden da?

Kanskje fordi det innebærer en reell fare? Datteren min har f.eks. blitt veldig red for lyn og torden etter at det slo ned i huset da hun var alene hjemme. Skjønner godt at en sånn opplevelse setter en støkk, ja.

Gjest Poirot
Skrevet

Kanskje fordi det innebærer en reell fare? .

Nabohytta vår brant opp pga lynnedslag.

Gjest Frigg
Skrevet
Noen der ute som blir litt urolig i tordenvær?

Hvis jeg er ute og går eller sykler eller no' kan det være litt for spennende, men å sitte å se på og høre det brake er bare herlig!

Skrevet

Jeg er ikke redd tordenvær.. (så lenge jeg er inne).. I fjor sommer gikk det et sinnsykt tordenvær rett over hustakene her, og det var bare helt SINNSYKT rått! Det er så sterke krefter i gang at jeg får orntlig SUG i magen :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...