Gjest Tristessa Skrevet 25. juli 2003 #21 Skrevet 25. juli 2003 Jeg er ikke redd når set skjer mens jeg er våken og sitter inne og kan se ut, men når det braker løs midt på natten blir jeg lettere hysterisk og hyler etter mamma eller kjæreste. Ender som regel opp med at lillebror kommer inn og ser om jeg holder på å få panikk. Det verste som kan skje er tordenvær mens jeg er på vei hjem fra fest. Da lar jeg jammen ikke humla suse lenger.
Gjest the imp Skrevet 25. juli 2003 #22 Skrevet 25. juli 2003 Nei, jeg elsker tordenvær. Finnes knapt noe bedre enn å tenne opp på peisen, krype sammen med en god bok og en kopp varm kakao med krem eller vaniljeis, mens det tordner og lyner utenfor. Dessuten er lyn flotte å se på.
Gjest Hilde K S Skrevet 25. juli 2003 #23 Skrevet 25. juli 2003 Får litt sånn "nå lander flyet nervøsitet" når det er lyn sammen med tordenet og dersom det er skikkelig nært.
jamjam Skrevet 25. juli 2003 #25 Skrevet 25. juli 2003 Holder med Mother of the bride.. Det er ikke helt trygt å være innendørs,som sagt slo det ned i nabohuset hjemme. Knuste noen ruter,og ødela sikringsskapet der også. Nei,tordenvær er en uting,og ett usselt påfunn for å gjøre narr av lettskremte meg!
Gjest Janna Skrevet 25. juli 2003 #26 Skrevet 25. juli 2003 Nei, er ikke redd hvis torden og lyn er langt unna. Smeller det like over hodet på meg, da liker jeg meg ikke helt.
Gjest Kira Skrevet 25. juli 2003 #27 Skrevet 25. juli 2003 Tordenvær er digg! Koser meg når det tordner og plasker ned, ja. :D
Gjest Anonymous Skrevet 25. juli 2003 #29 Skrevet 25. juli 2003 Jeg har ofte lurt på hvordan det ville føles å være en redd liten jente...Ikke alle som har fått lov til det.
Leo Skrevet 25. juli 2003 #30 Skrevet 25. juli 2003 Kan melde om at jeg kjørte bil gjennom et område med ekstremt tordenvær i forrige uke og, selv om jeg vet at bilen er det tryggeste stedet å oppholde seg i tordenvær, var jeg så redd at jeg gråt! Til siste gjest: Forstår hva du mener, men å være redd tordenvær er faktisk en "legitim" grunn som de fleste forstår...
*M* Skrevet 25. juli 2003 #31 Skrevet 25. juli 2003 Jeg har STOR respekt for naturkreftene, men jeg kan ikke si at jeg er redd.. Jeg liker ikke å gå ut, men må jeg i butikken eller på jobb.. Går jeg ut!
Sisilie Skrevet 25. juli 2003 #32 Skrevet 25. juli 2003 -Har respekt for at andre kan være redd tordenvær, spesielt om man har opplevd noe skummelt. Selv synes jeg det er kjempe-fascinerende! For noen natur-krefter i sving! Har også vært med i fly da det slo ned i flyet- gikk kjempefint.- Og i tillegg til bil, er faktisk fly det beste stedet å oppholde seg i tordenvær, og det er faktisk tilfelle, ingen jording. :blunke: *tøffe Sisilie*
OppNed Skrevet 25. juli 2003 #33 Skrevet 25. juli 2003 Nei, er ikke redd i tordenvær. Føler meg helt trygg på at jeg overlever slike ting
Leo Skrevet 25. juli 2003 #34 Skrevet 25. juli 2003 Er redd flaggermus og tordenvær! Greie "angster" hanskes med. Kunne like gjerne blitt panisk redd for noe annet som er potensielt "farlig". Kjøre bil på bane, fly og dykke f.eks...
Fiola Skrevet 25. juli 2003 #35 Skrevet 25. juli 2003 Ja, jeg er redd. Jeg ligger langt under dyna, slik at jeg hverken hører eller ser. Det har sine grunner.
Væren Skrevet 25. juli 2003 #36 Skrevet 25. juli 2003 Nei, jeg er heldigvis ikke redd i lyn og torden! Men jeg har respekt for det, og passer på å dra ut kontaktene til PC, TV og andre elektriske apparater når det lyner og tordner. Et søskenbarn av meg og familien opplevde at alt elektrisk formelig ble "blåst" ut av veggen og inn i rommet under et uvær, det var ødeleggelser for mangfoldige tusener. Hadde jeg opplevd noe lignende, hadde jeg kanskje vært livredd...
Gjest Virvel Skrevet 25. juli 2003 #37 Skrevet 25. juli 2003 når det er lyn sammen med tordenet Det er vel alltid lyn sammen med tordenet, vel...
Snorkie Skrevet 25. juli 2003 #38 Skrevet 25. juli 2003 Respekterer tordenvær, men synes egentlig det er ganske koselig, så nei så veldig redd er jeg ikke
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå