'Lilly' Skrevet 30. juli 2003 #61 Skrevet 30. juli 2003 Nei, jeg liker tordenvær, jeg. Og tordner det på kvelden/natta, sovner jeg som en stein..... Zzzzz
manji Skrevet 30. september 2003 #64 Skrevet 30. september 2003 Heh, som WildThing sa, elsker lyn og torden! Let it rip! :D
*Lavendel* Skrevet 30. september 2003 #65 Skrevet 30. september 2003 Elsker tordenvær! Finnes ikke noe mer deilig enn å sitte inne mens det høljeregner ute og det tordner og braker. Synes tordenvær er stilig og fasinerende! Mer torden!
manji Skrevet 30. september 2003 #66 Skrevet 30. september 2003 Er noe spesielt med luften også når det er torden i vente. Selv finner jeg det utrolig forfriskende. :D
Gjest Anonymous Skrevet 1. oktober 2003 #67 Skrevet 1. oktober 2003 Min mor pleide alltid å ta meg med ut på verandaen når det tordnet og lynte, sånn at vi kunne se skikkelig. Hvis det var om sommeren, tok vi av oss skoene og plasket litt i dammene med lunkent regnvann... Jeg skal definitivt gjøre det med mine barn, hvis jeg får noen.
Gjest GreenSky Skrevet 1. oktober 2003 #68 Skrevet 1. oktober 2003 Jeg var livredd for tordenvær da jeg var liten. Var overbevist om at det kom til å slå ned i huset vårt. Men nå synes jeg det er koselig når det tordner. - Dvs. hvis jeg er innendørs.
Gjest pace Skrevet 5. mai 2004 #70 Skrevet 5. mai 2004 *Ressurection of teh old Thread* Jeg elsker lyn og torden! Spesielt når man går nær kysten på kveldstid, det blåser, gjerne med regn, og ting skjer i livet ellers liksom. Ohh!! *grøsse på ryggen*
Gjest Seleena Skrevet 5. mai 2004 #72 Skrevet 5. mai 2004 Grusomt på natta vertfall! Eg og ei venninne var på hyttetur då det slo ned i hytta og heile dritten lukta brent krutt. Det var ikkje til å spøke med fekk vi vite då det heile var over.
coda Skrevet 5. mai 2004 #73 Skrevet 5. mai 2004 Apropos - det smeller rundt hjørnene her akkurat nå, for et kvarters tid siden smalt det så vilt at jeg hoppet i stolen. Liker det normalt, men akkurat nå ville jeg heller vært hjemme med mannen!
Saeria Skrevet 5. mai 2004 #74 Skrevet 5. mai 2004 Torden gjør meg ingenting, men jeg liker ikke lynet. :oops: Eneste trøsten er at det skal mye til for å være det høyeste punktet i Bergen.
Arkana Skrevet 5. mai 2004 #75 Skrevet 5. mai 2004 Nei, tvert i mot, jeg går helst ut for å se på. Jo høyere jo bedre.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 6. mai 2004 #76 Skrevet 6. mai 2004 Elsker tordenvær! Fiiiine lynet! Så koselig å sitte inne foran peisen med pledd og varmt drikke og se på regnet på ruta, og lynet som lyser opp. Så herlig å sitte under markisa på verandaen og kjenne den fuktige lufta, se regnet hølje ned ved siden av deg, og putte tærne i lunkent regnvann! Så deilig å åpne soveromsvinduet på gløtt når det tordner og lyner om natta, dra opp rullegardina, vekke Bjørnemannen og forlange kos! Så friskt og rent når det går over, akkurat som om naturen har vært i vaskemaskina og er hengt ut til tørk! *drømme*
Gjest 1111 Skrevet 6. mai 2004 #77 Skrevet 6. mai 2004 Jeg liker ikke tordenvær.. da kryper jeg gjerne opp i senga mi og blir der til det går over.
Anki1971 Skrevet 6. mai 2004 #78 Skrevet 6. mai 2004 Det er vel alltid lyn sammen med tordenet, vel... ikke alltid at lynet og tordenet kommer samtidig Ja, jeg er redd for lyn og torden. Haater når det lyner... :-?
LilleBille Skrevet 6. mai 2004 #79 Skrevet 6. mai 2004 Liker tordenvær jeg.. så sant jeg ikke er på sjøen i liten båt..
Gjest Catwoman Skrevet 6. mai 2004 #80 Skrevet 6. mai 2004 ikke alltid at lynet og tordenet kommer samtidig joda, hvis du ikke ser lynet så er det fordi det er langt unna, og motsatt. Selv er jeg hysterisk redd for tordenvær Før syns jeg det var fascinerende, men etter at det slo ned ikke så langt fra hvor jeg bor, har skrekken satt seg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå