Gå til innhold

Mitt nye liv!


Wepsa

Anbefalte innlegg

Sov bedre i natt, men er lei av å drømme så "virkelige" drømmer! Er jo ikke rart jeg er utslitt når jeg våkner :)

Slapp ennå... Men kom meg til byen og var på polet og kjøpte drikkevarer for 600 kr! Da burde jeg ha nok for resten av året hehe :)

Kjørte en god del rundt i byen og spaserte byen rundt til ca 4 forskjellige frisører for å høre om de hadde tid til å fikse øyebrynene men neida!

Så de ser bustete ut :/ Hihi...

Rar i formen mentalt i dag, svarte ex på nettby å vet ikke å lurt det var! Men, men.....Tankene mine flyr flyr uansett.....

Jeg tar en dag av gangen og det holder for hodet mitt!!!

Har hatt noen shotter med hot and sweet og venter på ei vennine som skal være med til han kameraten min på terrassefest! Får se hvor lenge jeg klarer å være der...

Har egentlig lyst til å bli drit full og bare gi f... i absolutt alt!!!

Men får se, er litt i drit i alt humøret akkuratt nå.....

Ha en fortreffelig lørdagskveld alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest LanaLane

Ville bare titte innom og ønske deg lykke til :) Har lagt merke til mange av innleggene dine her i det siste, og følger litt med på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hei :)

Håpe du har en fin søndag! :)

Vet du hva politimannen skrev til meg i går, da det var snakk om hvordan jeg var blitt behandlet tidligere:

Hvis det er opp til meg vil du aldri i verden oppleve noe slikt igjen!

Hva syns du om det? Å høre om menn som syns det er hårreisende hva jeg har vært gjennom. Tenk at det fins menn som er snille og gode! Som vil behandle oss bra! Det må du tro på snuppa! For vi skal få oppleve det også!

Så får eks være eks, og det er det en grunn til! :)

Jeg tenker nesten ikke på min lenger! :)

Ha en flott søndag, jeg skal rydde leiligheten, og prøve å sole meg litt om det blir sol på terrassen! Tenker på deg! Stå på, ikke gi opp! Hold deg kald som et kjøleskap til du møter drømmemannen din! Ikke oppsøk eksen din mer nå!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lanalane: Takk, jeg følger med litt på deg også :)

Og Lissi takk for gode ord som alltid.

Var sånn tålig grei dag i går, men så ble det bare noe rot pga vennina mi...

Men vil ikke skrive det her siden vet hun er innom her...

Men uansett hvis du er innom så er jeg ikke sur på den måten. Men det er det samme hver gang liksom, at du blir drit full og tullete. Og ikke er til å snakke med engang og det er ikke akkuratt koselig. Du må rote rundt så mye du vil og med hvem du vil, men du kunne holdt deg unna bestekameraten min bare... Du vet å jeg sliter og hva jeg har og går igjennom, og han har vært den eneste som har støttet meg 100 %. Den jeg har sittet i fanget til og grått og sovet hos når det har vært på det værste, han er den som har fått meg til å føle meg litt bra oppe i det hele. Han betyr så mye for meg bare, og jeg er sikkert bare dum som ble sur for det men synes bare det var så unødvendig av deg..Og er litt sur på han også men har jo ingen grunn for det, vet ikke hvorfor jeg reagerer sånn. Kanskje at han drev å maste sånn før på kvelden at han ville kysse meg, og alle kameratene hans trodde vi hadde noe på gang og noe en annen full kamerat sa til meg...Men ser jo bare på han som min bestevenn. Er jo hos han hver dag liksom...

Men du kom liksom hjem for at vi skulle være sammen men forsvant som vanlig.. Visste jeg ikke skulle vært med på byen, magefølelsen skrek det jo! Men tenkte siden du kom så sent at du ikke var så full, men der tok jeg feil! Men det jeg er sur for er at du kommer dinglende her klokka åtte på morgenen når du skulle sove her! Du la ikke merke til at jeg gikk hjem engang. Også på toppen av det hele så tar du bilen din for du må absolutt hjem. Men det er som jeg sa før du gikk, du tenker mest på deg selv! Vet at du også sliter men det skal ikke gå utover andre...

Men du vet jeg er glad i deg, vi har vært venniner siden første klasse..

Men å kjøre i fylla er bare barnslig!

Ellers når det gjelder exen skriver vi litt på nettby, han hadde det også opp og ned!

Jeg vet jo at det aldri blir oss igjen så føler det er greit å skrive.. Men er sårt ja må innrømme det. Men han er den som kjenner meg best i hele verden og orker ikke være uvenn med han bare. Hvis vi kan være sånn halvveis på talefot så er det greit! Men ja jeg savner han veldig, gidder ikke si noe annet for da lyver jeg. Vet han har såret meg utrolig mye men han har ikke gjort det for å såre meg men for å døyve sin egen smerte pga den vonde barndommen han har hatt! Vet ikke skjønner han bare når jeg selv har vært så depremert.

Men jeg kan aldri tilgi han for at han stakk fra meg når jeg hadde det på det værste med underlivsproblemet mitt og endelig hadde kommet meg til gynekolog.

Men han takler ikke motstand og har ikke den store evnen som heter å stille opp som jeg alltid gjorde for han..Og det er synd for jeg trodde virkelig han var "the one" og at vi kom gjennom alt. Men man kan ikke ha det sånn at den man er sammen med ikke takler virkeligheten. Men helt siden han var en liten gutt så har han rømt fra familiie og foster familie så er hans måte å takle ting...

Hadde jo lovet å ned til bestekameraten min i dag å få massasje men føler nå det blir rart...Årrh er så lei av problemer... Han hadde skrevet i love you og hjerte på facebook i dag morges...

Meg og mamma er hjemme alene og sovnet ikke før åtte tiden i dag tilig. La meg inn til henne og vi lå å snakket, det var koselig. Jeg er så glad i mammaen min og hun betyr alt for meg.

Nei vi får se hva denne søndagen bringer.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wespa! :klem:

Så koselig å høre at du har så godt forhold til moren din!! :)

Det må du prøve å ta vare på! Ikke alle har det sånn! Jeg og mamma er så lik at vi noen ganger bare braker sammen! Selv om jeg kan snakke med henne om absolutt alt! :)

Angående eksen din så skal jeg si deg en ting! At du nå prøver å skvære opp med han er for å døyve din egen smerte! Det var derfor jeg tok eks tilbake hver gang etter noen dager, fordi jeg hadde det så vondt!

Men jeg skal love deg, det er bedre å ha det vondt i 2 mnd, enn i flere år! Ikke sant? Du vet du ikke kan stole på han og at han ikke er bra for deg! Men bare du kan gjøre noe med det! Bare du kan si nok er nok! Tar du han tilbake vil du være glad en uke, før det skjer noe dritt og du skjønner at ting vil bli som før igjen!

Så går du gjennom måneder med grubling om hva du skal gjøre, og er trist, før det blir slutt og du må begynne helt forfra. Vær sterk nå!

Som jeg sa, snakk med andre menn! Se deres gode egenskaper!

Høres jo nesten ut som kompisen din er forelska i deg, men kanskje testet deg ut litt i går med venninne di, og det funket... hvorfor ta sånn på vei om du ikke har følelser for han? Joda jeg skjønner han er din beste kompis, og at du føler litt sjalusi bak det, men er du sikker på at du ikke er litt mer glad i han enn du vil innrømme?

Tror det er påtide å kutte fokuset på eksen din, for det hindrer deg i å komme videre. Du må la det gå nå! Ellers vil du ikke komme deg opp igjen!

Jeg har kun kontakt med min nå jeg absolutt MÅ! Det er helt ok. Er kort, men hyggelig. Ikke noe har du det bra osv osv. Kun beskjeder pga huset.

Nå tenker jeg nesten ikke på han engang! Det er så utrolig deilig!

Du trenger å komme deg ut å nyte sola å flørte litt! Gjør ting som gjør deg glad! :)

Jeg vil bare ditt beste, og eksen din er ikke det! :)

Venninna di gidder jeg ikke kommentere engang! Hatt ei sånn selv, og vi er ikke venner lenger! Egoist!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarer deg angående underlivsproblemene dine her!

Jeg tror som sagt det er psykisk og at dette vil ordne seg med en du stoler på!

Å inngå noe med noen fordi du ikke kan ha sex er idiotisk tankegang! Om noen liker deg så tenker de ikke på sex første par ukene uansett.

Jeg er sikker på at det er annerledes, kanskje du skal prøve kompisen din :ler:

Kos deg i dag! Er fint vær!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest LanaLane

Kanskje venninna di er innom her, men da får hun uansett beskjed fra meg om å skjerpe seg! Skjønner virkelig du ble sur, iallefall om dette skjer ofte...

Men er det lurt å snakke meg exen din selv om du vet det ikke kommer til å bli dere? Greit nok at hjernen vet det, men hjertet kan mene noe helt annet.

Vet hvordan det er med empatiløse mannfolk,har opplevd min del av dem. Ikke noe å kaste bort tid på, empati er medfødt og kan ikke læres, det lærte jeg på den harde måten.

Jeg tror du er sterkere enn du selv tror, bare måten du skriver på vitner om stor selvinnsikt, og snart så popper det lysglimt opp overalt. Bare vent :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe Lissi du får meg ALLTID til å smile :)

Vet jeg må glemme ex. Det er jo det som er målet mitt. Å skape et nydelig liv uten han.. Vet at jeg ikke hadde tatt han tilbake uansett siden vet det hadde vært fint ei stund så hadde det blitt på ann igjen. Så trøster meg med det..Og trøster meg med at en kjærlighetssorg går over, og at kanskje det går opp for exen hva han har mistet men da er det for sent =)

Nei han bestekameraten min forblir nok bare en kamerat. Kan ikke se for han som noe annet, aldri gjort det heller. Tror bare jeg overdrev litt i går siden jeg var nokså full, og mega irritert på ho vennina mi fra før av og ville hjem :)

Snakket med han på telefonen i dag og han er full ennå, og han ringte for å si at ei hadde måtte sove i senga hans men med tøyet på! Vet ikke hvorfor han sier det til meg men men. Han sa jeg hadde sjansen til å kysse han i går men at jeg ikke ville! Nei for det blir jo feil, men vurderte det jo egentlig. Nei vi trives som bestevenner og venner har man resten av livet :)

Han er en skrue. Konfronterte han med det med venninna mi og han ble litt flau å spurte om jeg var sur på han! Er jo ikke det.

Har bare nok å tenke på liksom og ble litt forsterket med alkoholen innabords!

Får vell snakke med vennina mi også, er jo mest sur for at hun kjørte i fylla! Unødvendig spør du meg.. Hun ble med noen andre på nach spiel og koste seg nok så lenge hun ikke kom dinglende før klokken åtte!

Men, men har en utrolig kink i ryggen på høyre side nede, forferdelig vondt. Er rart alle de plassene en får vondt altså! Må vell til kiropraktor siden til nå har jeg bare vært hos massør! Men hater sånn knekkegreie!

Jeg skal love å jobbe med selvtillitten min som er forsvunnet bortevekk.

Og ja Lissi det er nok mye av det psykiske ja, men ingenting går på egenhånd heller hvis du skjønner så er nok desverre mer enn det :(

Ubeskrivelig svie og smerte!

Ja mammaen min er best i verden <3

Nå skal jeg kose meg litt i solen, rart vær i dag her

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt jeg får deg til å smile :)

Ja det er noe skit at du sliter men jeg håper og tror det ordner seg :)

Jeg har hatt kosedag på terrassen i sola med min lillesøster og hennes venninne! Spist mr freece og vært på Peppes og spist.

Selvsagt snakket med politimannen min også! :)

Skjønner deg angående knekking, jeg besvimte jo sist jeg var der, og skal tilbake i morgen! Gruer som bare rakkern, samtidig som jeg har så vondt at jeg gleder meg til å bli bedre! :)

I morgen er det jeg som åpner butikken, så blir en travel dag, legge meg tidlig i dag! :) Kos deg masse, klemklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje venninna di er innom her, men da får hun uansett beskjed fra meg om å skjerpe seg! Skjønner virkelig du ble sur, iallefall om dette skjer ofte...

Men er det lurt å snakke meg exen din selv om du vet det ikke kommer til å bli dere? Greit nok at hjernen vet det, men hjertet kan mene noe helt annet.

Vet hvordan det er med empatiløse mannfolk,har opplevd min del av dem. Ikke noe å kaste bort tid på, empati er medfødt og kan ikke læres, det lærte jeg på den harde måten.

Jeg tror du er sterkere enn du selv tror, bare måten du skriver på vitner om stor selvinnsikt, og snart så popper det lysglimt opp overalt. Bare vent :)

Takk LanaLane :)

Nei det er ikke lurt å snakke med exen. Han skal ikke vite noe om mitt liv! Men jeg vet jeg ikke hadde tatt han tilbake om jeg hadde fått 1 million kr så det jeg skal fokusere på er å se fremover å planlegge min fremtid uten han :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet dere hva? I går ringte jeg til ei spådame og det var skremmende gøy :)

Hun sa så mye rart. Det eneste jeg sa var fornavnet mitt og stjernetegnet mitt!

Så spurte hun hva jeg ville vite, og jeg sa ALT hehe.

Det første hun fikk opp var et kvinnemenneske som hun sa som jeg hadde kranglet heftig med nylig! Og jeg sa litt overaskende: ehh ja i natt faktisk!

Så sa hun masse om hun vennina mi som jeg ikke vil skrive her siden det var så innviklet men jeg vet det stemte for å si det sånn!

Ellers så fikk hun opp at jeg var misfornøyd med jobben min, og jeg bare JA det stemmer! Men hun kunne si at hvis jeg fortsatte på riktig vei så kom det til å skje noe positivt på den fronten også. At enten et slags kurs eller studie, pluss at jobben kom til å gå seg til. Men at det var en mulighet for at jeg kom til å bytte jobb!

Så plutselig spurte hun når det ble slutt! Og jeg svarte ehh i februar! Så spurte hun hvilket stjernetegn han var i! Og så utbrøt hun at han hadde bare negativ energi og var på fullstendig feil spor i livet sitt! At han var og hadde alltid vært styrt av en mannsperson, og jeg sa ja det er av faren! Jeg ble helt overasket over at hun kunne ta så rett! Så fortsatte hun med at hun kunne se ex i fremtiden for han holdt en tråd på meg men at jeg ikke måtte la meg lure hvis han prøvde seg på noe for han hadde ingenting godt å komme med! Så begynte hun å le litt og sa at jeg hadde ingenting å bekymre meg for siden hun kunne se et helt nydelig liv fremover hvis jeg spilte kortene rett!

Hun kunne se to mannspersoner som jeg

kanskje måtte velge mellom, men at det var spesielt en som hun kunne se det ble noe med! Så sa hun at jeg måtte være forsiktig siden hun fikk opp graviditet og da begynte jeg å le og fortalte om underlivsproblemet mitt! Men da sa hun fort og rolig at det var mest psykisk! Så spurte hun om hvorfor i huleste jeg ikke hadde kommet meg ut av forholdet med all denne negative energien han utstrålte! Og da begynte jeg å grine for det skjønner ikke jeg heller helt! Jeg fortrengte det som skjedde, det var enklest! Men hun sa plutselig på engelsk I promise you at du kommer til å få det fint :)

Hun sa så mye rart og det var rett og slett fint å få enda en bekreftelse på ex. Hun visste jo ingenting fra før av og hvis det var ren gjetting traff hun godt!

Anyway så fikk jeg ryddet rommet mitt og pakket ut noe tøy i går så gikk jeg til ei ann vennine og hjalp med hestene hennes!

Sov der i natt og sov veldig så godt :)

Oppe litt tilig og har vært hos ho psykriatiske sykepleieren å vært å farget øyevipper og bryn :) Nå er jeg dødstrøtt og skal forberede meg til jobb i morgen :(

Håper formen tillater det hvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppa!! Jeg har jo gjort dette for deg, uten teletorgtjeneste :ler:

Jeg har sagt eksen din er en drittsekk, og jeg har sagt underlivsproblemet ditt er psykisk! :) Jeg gjorde det gratis! ;)

Vær forsiktig med sånne spåtelefoner. Det der har jeg også gjort da jeg hadde det tøft, lest alternative bøker og blitt avhengig av spåtelefon for å måtte sjekke om det vil skje noe fint i livet mitt noensinne igjen!?

Bli ikke avhengig! Ingen vits å ringe flere ganger og høre det samme igjen!

Du avgjør hva som skjer fremover, du styrer ditt liv i de retningene du vil! Bare se på meg! Jeg gjorde det, uten spådamer, det klarer du også! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg vet Lissi <3 Fikk du vite noe som har stemt i ettertid da?

Skjønner lett man kan bli avhengig av det der! Men trenger egentlig ikke ringe igjen siden hun spådde for ut året hehe. Jeg vet at man skal ta alt sånn med ei klype salt.

Men man må jobbe for fremtiden selv, det er helt sikkert :)

Jeg har en rar følelse inni meg for tiden. Vet ikke helt åssen jeg skal beskrive den. Men føler meg litt som en unge siden hvis noen sier noe litt frekt f.eks så begynner jeg å grine!?

Og hvis jeg står å steller meg på badet så begynner jeg plutselig bare å stri grine eller hvis jeg er ute en tur å røyker begynner jeg å grine!

Og det er ikke pga ex. Men akkuratt som det er pga jeg ikke er fornøyd med livet mitt generelt! Har en jobb å gjøre ja! Og må være tålmodig!

Lærte en del i dag hos ho psykriatiske jeg går til. Hun sa at hele livet mitt har jeg hjulpet andre, alle andre som har hatt det vondt. Og vært terapaut for alle og enhver. At nå var det på tide å være terapaut for meg selv, høre på rådene jeg gir til andre som har det vanskelig!

Men jeg er ikke vant med å trøste meg selv. Mye lettere å hjelpe andre!

Men hun sa at du har vært terapaut for moren din og nesten alle vennene dine. Tror du det er en grunn til at du har så mange venner som sliter? Og tror du det er en grunn til at de du har vært sammen med også har hatt sine spøkelser. Og da sa jeg ja for jeg ville fikse de, siden syntes så synd på de!

Så kom jeg på ei i venninegjengen på ungdomskolen engang sa til meg: Jeg har kjent deg hele livet men har aldri sett deg grine, jeg har sett alle andre grine men ikke deg!

Du vet alltid hva du skal si og du er alltid så sterk, og innerst inne trodde jeg vell på det! Men sannheten var at jeg dreit i meg og mitt så lenge alle andre hadde det godt. For jeg hadde ikke en vond barndom å skylde på. Jeg var alltid blid og fornøyd og leende og smilende og ville bare de også skulle være det!

Men hun sa at når mamma møtte veggen pga pappa skulle jeg sluppet å være terapaut for henne. Som resulterte i at jeg hatet pappaen min over alt lenge. Det var da jeg begynte å gli vekk i fra meg selv. Siden da ble jeg så hatefull sammen med alle hormonene i puberteten resulterte det i at jeg begynte å røyke og ha sex tilig og brydde meg ikke om de hjemme lengre på en måte. Jeg gjorde alt for å slippe å være hjemme. Har vært i forhold siden jeg var 14, 15 og alltid så å si bodd hos dem!

Og nå er jeg hjemme igjen, og i denne tilstanden er jeg så sårbar! Bare sånn som i stad begynte de å snakke dritt til hverandre og gape og skrike og da begynner jeg å grine og føler meg såå teit som gjør det i en alder av 21 år. Men jeg takler det bare ikke. Er inne på finn hele tiden og ser om det er kommet nye leiligheter! Men lurer på om jeg kommer til å klare å bo alene i det hele tatt!

Jeg er kjempe glad i både mamma og pappa men orker ikke bo her så mye lengre merker jeg. Jeg blir tappet for de få kreftene jeg har føles det ut som.

Tror jeg skal ned til han kameraten min nå.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kom meg ned til han bestekameraten min i går og det var godt å komme seg ut hjemmen ifra litt :)

Vi så først to filmer og jeg fikk hår masasje og litt rygg masasje, skjønt!

Så skulle jeg til å gå i ett tiden og vi skrudde av tv og lys men så ble vi sittende i sofaen hans under samme pledd og lå å snakket til klokken fire på natta. Gud som tiden fløy og jeg fikk vite så mye jeg ikke visste fra før av og det var så fint å se han gjøre seg så sårbar ovenfor meg og bare totalt være seg selv. Koselig var det rett og slett :)Når jeg kom meg hjem fikk jeg melding av han: Du er verdens beste(navnet mitt)<3 natta.

Og da skrev jeg at jeg hadde dødd uten han i denne krisen.

Jeg hadde aldri klart meg så bra i denne krisen hvis det ikke var for han det er helt sikkert!

Ble ikke noe jobb på meg i dag siden hun kollegaen som er min"støttekontakt" var syk og da orket ikke jeg å på jobb! Pluss at dagen begynte ille i dag. Jeg våknet med grineklump i halsen og grein mens jeg sto opp og gjorde mitt, mens jeg sa til meg selv at det var bare sunt å grine, få det ut! Hehe..

Klarte å komme meg i dusjen til slutt og kjørte til byen til venninen min og babyen hennes som jeg jo er "tante" til, jeg var ikke i form for å si det sånn men fikk vært med de rundt forbi i fem timer ca så er stolt av det! I hver butikk vi var i var det eneste jeg tenkte på: hvor er det en stol så jeg kan sette meg!

Det er så utrolig herlig å holde han! En uke ble han i går og han er så utrolig skjønn, har ikke ord. Og det beste av alt er at jeg aldri har sett venninen min så lykkelig før som i dag :) Var kjempe kos å være med henne i dag.

Etter jeg hadde vært med de klarte jeg ikke holde meg lengre, så tok en kjøretur på en halvtime frem og tilbake og grein hele veien frem og tilbake og det hjalp :)

Etterpå gikk jeg hjem og leste gjennom et nytt blad jeg fikk i posten som jeg nå har begynt å abonere på. Medium heter det.

Ellers fikk jeg brev fra gynekologen at jeg hadde fått time i neste uke så det blir jo spennende om det er noe endring fra sist jeg var der!

Har snakket masse med hun venninen jeg kranglet med på lørdag over melding i dag og det er fint å ha kunnet si ting rett ut for en gang skyld :) Hun hadde vært å lest her inne og lurte på hva spådamen hadde sagt om henne hehe!

det er kun henne og ei til som vet om at jeg skriver dagbok her inne, ingen andre!

Jeg skal på jobb i morgen klokken 6(tilig)! blir jeg hentet så skal pappa hente meg etter fem timer med min bil! Håper det går greit.

Jeg må snakke med sjefen min og spør om det er en kontor jobb jeg kan ha til jeg blir bedre. Jeg er jo totalt utmattet med sånn ci null energi og kan ikke jobbe med alle de maskinene og utstyret og alle de prøvene som skal taes og analyseres siden da er det så viktig å ha hodet med seg å ikke gjøre feil! Jeg må få høre om det er noe annet jeg kan gjøre som jeg kan mestre i min situasjon! Tirettelegging heter det. Jeg kunne f.eks bare hatt ansvaret for noen få prøver som skulle analyseres. Nei ikke vet jeg men orker ikke være på jobb å føle meg som en potetsekk som ikke kan røre på seg eller lære noenting. Er hvertfall glad for at jeg rakk å bevise til sjefen hva jeg var god for før jeg ble syk!

Nei skulle egentlig vært på sjøen og grillet med noen venner men det ble ikke noe! Formen tillot det ikke i dag men jeg satser på at det blir bedre!

Jeg fikk vite i dag at pappa også har vært sånn utmattet som jeg var, og han hadde det i syv måneder. Jeg ble litt irritert da siden han skal pushe meg sånn når han vet åssen det er å ikke ha energi. Men han vil jo bare mitt beste...Han sa at han også tvingte seg på jobb fordiom han ikke fikk gjort det han skulle. Og at noen dager kom han seg ikke ut døren og bort til bilen uten å være helt slått ut! Kjenner meg igjen i det ja!

Når jeg skal til fast legen min i neste uke så skal jeg hvertfall få endret diagnosen min til noe annet enn dyp depresjon siden føler det blir feil nå. Det som er værst nå er jo at kroppen er utslitt og følger ikke mine ønsker hehe! Og må få orden på det der med aktiv sykemelding også. Om jeg skal jobbe prosent. Skjønner ikke helt det systemet og håper ikke det blir noe rot med lønn siden jeg kommer og går som jeg vil. Ble jo bare noe halvt noe med den utfyllingen sist! Men, men!

Nei nå skal jeg se ferdig privat praksis å prøve å få sovnet tilig siden må opp så tilig. Håper i morgen går greit hvertfall! Og at sjefen fortsatt er forståelsesfull. Han lovte jo å ringe i forrige uke men har ikke ringt ennå.....

Er hvertfall deilig med sommer og sol. Det hjelper så sinnsykt på humøret

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare skrive at jeg har fått et helt annet syn på ex! Ikke det savnet liksom, deilig :)

Skriver fortsatt litt på nettby, men jeg gidder ikke svare på alt han spør om. Er bare veldig kort, og later som jeg har det fint :)! Han spurte om masse rart og om hvor katten "vår" var!

Jeg svarte kun at katten lå i fanget mitt og koste seg!

(mens jeg tenkte at den skal aldri du kose med mer jækla sviker) hihi :)

Hjalp veldig at mamma hadde møtt søsteren hans i dag og hun hadde sagt så mye fint om meg og lurte veldig på hvordan det gikk og at hun tenkte mye på meg osv!

Exen kan kose seg med livet sitt og aldri oppleve å bli ordentlig lykkelig men alltid misfornøyd med alt og negativ! Og alltid ha det hatet inni seg. Jeg prøvde virkelig å hjelpe han men man kan ikke hjelpe folk som ikke vil bli hjelpet..

Mistet helt respekten for han når lillebroren min fortalte meg at han hadde drevet og terrorisert min forrige ex i disse fire årene med å bestille blomster, pizza, ting og tang fra internett i hans navn! Er det mulig å synke så dypt tenkte jeg da! Han kommer aldri til å bli voksen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har ikke vært helt i skrivehumøret for tiden. Grubler noe helt sinnsykt i disse dager, og føler det er så unødvendig når jeg driver å grubler om det samme hele tiden! Får vell prøve å oppsumere litt på hva jeg grubler på så kan jeg tenke at jeg har notert det ned her og prøve å tenke på noe annet!

- Tenker på ex, men mest på at han forandret seg med årene og sluttet å være den jeg forelsket meg i! Men savner han ikke egentlig. Eller savner noe som ikke finnes blir vell mere riktig :)

- Tenker veldig mye på bestevennen min, han forvirrer meg egentlig bare... Sov hos han i forgårs og det var koselig. Noen ganger orker jeg ikke gå hjem hehe. Han snorker en del så han sov vell dårligere enn meg siden han var så redd for å snorke :fnise: Også sa han at han kunne ikke sove så tungt siden han måtte jo passe på meg. Jeg våknet ganske tilig av at jeg holdt på å dø av varme! Er det som er ulempen med dette fin været!

Men bare sånn som når jeg sa jeg hadde laget profil på sukker var det akkuratt som om han ble irritert og samtidig nysjerrig! Og det med at hun synske så to mannspersoner fremover i livet mitt så lurer han på hvem den andre er så han kan bli kvitt han! Er han den ene i følge han liksom da??

Han sier alt på en veldig morsom måte så tar jo alt som tull men er litt irriterende. Vi er jo bare venner. Så sendte han f.eks melding om at jeg ikke så det som var rett forran øynene mine siden jeg hadde laget den profilen.

Nei trives i hans selskap og vi var å spiste ute i forgårs og har en del serier som vi følger med på så har masse gøy humor. Og jeg elsker å bare sitte å høre på når han synger og spiller gitar. På søndag eller noe så skal vi begynne å se alle star wars filmene. Gleder meg siden har ikke sett dem siden jeg var liten. Og han synes det er kult siden jeg liker star wars og er jente hehe.

Men merker jeg ikke er klar for noe nytt, er så livredd. Og hvis det skulle bli noe med han og så ikke mister jeg jo bestevennen min også. Tror uansett bare han tuller med alt...

- Ellers tenker jeg veldig på livet mitt før jeg møtte ex. Var ganske fornøyd da. Masse venner som jeg nå ikke har hatt kontakt med på mange år og ikke kjenner lengre! Angrer på at jeg lot en person gjøre meg usosial siden han var det selv!

- Tenker på jobben men var på jobb 4 timer i forgårs og fire timer i går og skal igjen i morgen. Skrev i går mail til både sjefen og han som har med lønn osv å gjøre. Til sjefen skrev jeg og forklarte situasjonen og lurte på hvordan ting ble etter ferien med hvilket skift jeg skulle på da osv. Han andre måtte jeg høre hvordan det egentlig ble med ferie siden har egentlig bare opparbeidet meg ti dager med ferie. Men alle de andre ordnet ferie før mai lønningen, men da var jeg sykemeldt! Og siden jeg er aktiv sykemeldt hvordan blir det med ferie da??

Nei jeg har ikke peiling og har også over 100 minus timer på saldoen på jobb og det skal jeg ikke ha når jeg er sykemeldt!

Ja dette pluss tusen andre spørsmål brukte jeg tiden på i går på jobb!

Håper bare ikke det blir noe kluss med sykepenger utbetaling osv! Nei så får se hva de har svart i morgen.

- Også gruer jeg meg til gynekologen på tirsdag, men den tid den sorg. Det er så vondt!!!

- Tenker også en del på at det er veldig opp og ned stemning her hjemme. Mamma er sur og kritiserende i det ene øyeblikket og får meg til å grine og blid det andre... Pappa er mer rolig og veldig snill som henter meg på jobb, og vi har vært på kjøpesenter sammen for første gang og fant noe tøy og sko til han! Men det som er mest irriterende er vell at de krangler høylytt veldig ofte og jeg savner å ha min egen plass å rømme til, mitt eget liv... Blir vell litt deppa av å føle meg som en unge her hjemme som blir tilsnakket. Men er heldigvis ikke redd for å si ifra, det har jeg aldri vært. Men de skjønner ikke at jeg ikke er som før, jeg er nå veldig følsom og trenger støtte og oppmuntring for alt det jeg klarer å gjøre! Ikke kritisering for at jeg går på jobb når det passer meg, sover for lenge(det er siden jeg sovner langt på natt), at jeg ikke kommer meg ut hver ddag i det fine været(noen dager går det ikke og ja jeg får dårlig nok samvittighet ovenfor meg selv da), at jeg ikke rydder opp etter meg hele tiden, at jeg røyker for mye, eller at jeg er sur og grinete++++

Men er uansett glad i dem begge :) Tar meg bare nær av alt og tåler ikke kritikk som før tydeligvis. Elsket jo å diskutere før!

- Hmm hva mer. Ja jeg griner veldig ofte ennå og uten helt å vite hvorfor. Men det bare kommer. Når jeg sitter i bilen, eller når jeg er på jobb eller når jeg er hjemme eller med folk. Det bare kommer uten at jeg klarer å stoppe det helt!

- Tenker også mye på at jeg er så utmattet og tom for krefter og at jeg har veldig mye hodepine og vondt i nakken og ryggen..

- Tenker mye på alt tydeligvis! Men det beste er vell at exen ikke har kontrollen over følelsene mine :) Hjalp veldig å lese den boken du anbefalte Lissi: ut av psykopatens grep. Jeg skjønner mere av ex nå og mere av meg selv!

Jeg er ikke en som kan stille diagnose, men på grunnlag av hva fostermoren til ex har sagt som er sosionom og lang erfaring med diagnoser og det min psykolog har sagt begynner jeg vell å tro på dem.

Han har nesten alle trekkene i den boken. Og selv følte jeg meg veldig truffet av det som stod om at noen hadde sånn trang til å hjelpe sånne folk. Men at det ikke nyttet!

Ellers leser jeg en annen bok som heter snakk deg glad! Den får meg til få sove om kvelden!

:)

Nei jeg føler meg sinna også og det er en irriterende følelse. Jeg har lyst til å skrike høyt.

I stad gikk jeg til golfbanen alene og slo to kurver med baller på driving rangen bare for å få ut litt frustrasjon.. Har en gammel golfbag jeg fikk for mange år siden og har ikke vært der på noen år så var litt gøy. Men er ikke min sport for å si det sånn.. Slo 80 meter på det meste og er jo ikke så galt til å være lille meg, tror jeg da, har ikke peiling :)

Nei er vell ikke rart jeg er forvirret med alle disse tankene og følelsene...

Prøvd å kost meg i sommerværet og prøvd å ikke tenke men er umulig. Tenker mye på at jeg håper jeg ikke er avhengig av å ha en mann..

Håper det dukker opp en leilighet snart...

Tenker på alt jeg føler jeg skulle skrevet her men som jeg ikke kommer på når jeg skriver hehe. Tenker på at jeg er allergisk å lei av å være snufsete og nysete.

Tenker på ALT på en gang. Ikke i humør for tiden, men får jo mine lyspunkt innimellom hehe.

:)

Tenker nå på at dette innlegget ble mye rot så må slutte å skrive nå hihi.

Offoff!

God helg alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LanaLane

Det er ganske klart at bestekompisen din vil noe mer enn å bare være kompis. Synes du kan si til ham at du ikke er klar for noe på en stund(si det i sammenheng med dating av andre, så han ikke tar det som avvisning) så slipper han å håpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske klart at bestekompisen din vil noe mer enn å bare være kompis. Synes du kan si til ham at du ikke er klar for noe på en stund(si det i sammenheng med dating av andre, så han ikke tar det som avvisning) så slipper han å håpe.

Var akkuratt nede og hadde en nattarøyk med han..Fikk snakket litt.

Han vet så godt at jeg ikke er klar for noe, han vet absolutt alt av tanker og følelser fra min side. Mest av alle. Vi har vært så gode venner i noen år nå, men sluttet litt å gå sammen med han pga ex var så sjalu av seg og likte ikke han!

Men den natten vi satt og snakket til klokken fire på morgenen fikk jeg vell egentlig sagt ting som det var. Og var ærlig med at jeg ikke kom til å gå inn i noe forhold før jeg var førnøyd med livet mitt, noe han vet jeg ikke er nå!

Mannfolk er noe dritt sa jeg i stad :)

Og da sa han at han skulle motbevise meg og at jeg ikke synes han var noe dritt! Men han vet vi bare er venner. Men jeg blir forvirret av meg selv også egentlig. For tenker så alt for mye..

Men jeg har sagt at han er min bestevenn som jeg ikke ville klart meg uten og at jeg koser meg sammen med han.

Han vet hvor jeg står henne. Men det betyr jo ikke at vi skal slutte å være venner.

Det viktigste er at jeg ikke har gitt han noen forhåpninger på noe vis, og er ærlig og svarer ærlig på alt han spør om!

Men må jo innrømme at jeg er blitt sinnsykt glad i han de siste mnd, men han har vært min reddende engel!

Får bare se hvordan jeg reagerer hvis han finner seg en sommerflørt, for da sier han det jo hehe. Om jeg reagerer da! Jeg burde jo ikke men har på følelsen av at jeg kommer til å gjøre det....

Nei tror jeg har masse å tenke over...Kan jo ikke forvente at han skal holde seg unna andre til jeg finner meg selv for det kan ta tid :fnise:

Jeg vil jo bare se han lykkelig for vet han savner å være i forhold, han liker seg best i forhold som han sier. Fungerer bedre da!

Men nå er det natta..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...