Gjest Anonymous Skrevet 25. juli 2003 #1 Del Skrevet 25. juli 2003 Jeg skal ta dobbelt opp med fag dette året, og begynner å få litt dårlig samvittighet når jeg ser at enkelte ikke kommer inn på sine ønsker. Jeg vet at det er mange plasser på UIB på historiske fakultetet, men er det riktig av meg å ta opp en plass jeg egentlig ikke behøver? Det som gjør at jeg tar dobbelt opp, er at jeg slipper unna med 1 år ekstra på skole noe jeg virkelig har lyst å slippe. Jeg skal ta matematikk 3 IKT og religionsvitenskap er dette feil av meg? Det hadde vært religionsvitenskap som hadde vært det faget jeg "ikke behøvde" å ta nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. juli 2003 #2 Del Skrevet 25. juli 2003 Jeg syns ikke det er galt av deg å gjøre dette. Gjør det du syns er riktig for deg, og om du kan slippe unna med et helt skoleår ved å gjøre dette, vil du jo gi noen andre den plassen neste år uansett :blunke: Lykke til med studier! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helenius Skrevet 25. juli 2003 #3 Del Skrevet 25. juli 2003 Jeg synes du kan slappe helt av! Det er langt flere som bruker mer enn normert tid, og de må da bruke mange flere ressurser enn du gjør! Dersom du klarer å jobbe skikkelig med alle fagene, er det veldig greit å gjøre flere ting på en gang, synes nå jeg. Men om det er bare for å bli raskest mulig ferdig, ville jeg kanskje revurdert det. Det viktigste er vel at du lærer noe du får bruk for, og ikke at du får flest mulig vekttall. Vekttall er nokså verdiløse hvis du ikke sitter igjen med noe. Lykke til uansett, og sov godt om natten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 25. juli 2003 #4 Del Skrevet 25. juli 2003 Er ikke de åpne fag da? Isåfall blokkerer du ikke i det hele tatt. Uansett så ønsker universitetet å pushe studentene gjennom mest mulig effektivt, så du gjør dem en tjeneste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. juli 2003 #5 Del Skrevet 25. juli 2003 Takk skal dere ha, da kan jeg sove godt om natten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå