Gjest Gjest_SaraF_* Skrevet 30. mai 2009 #1 Del Skrevet 30. mai 2009 Jeg er lei, lei av å være 19 år og singel. lei av å ikke ha hatt noen. jeg har hatt muligheten, og jeg har "rota" i fylla, men det er ikke det jeg er ute etter. grunnen til at jeg ikke har hatt noen er egentlig den at jeg ikke har funnet han enda. han jeg vil ha mitt første forhold med. jeg er ikke ute etter sånn på byen tull. syns ikke det er så gøy å rote med tifeldige mennesker som bare er ute etter en ting, for en kveld. det er ikke dette jeg vil ha. får bare fylleangst av det også! jeg vil ha et forhold, noen å være glad i. noen som er glad i meg. :rødme: Når kommer han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maxtor Skrevet 30. mai 2009 #2 Del Skrevet 30. mai 2009 Du er 19, at du ikke har hatt et forhold før du er 20, er ikke verdens ende. Du er ung og bladibla, jeg regner med du kan dette siden du er på kg. Tro det eller ei, livet handler ikke om hvem som får et langvarig forhold først. Pass heller på å ta deg tid til å finne en som er verdt å være sammen med. Ha det gøy i mellomtiden, fylleangst eller ei.. hvorfor fylleangst egentlig? er det noe å angre på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 30. mai 2009 #3 Del Skrevet 30. mai 2009 Du er 19, at du ikke har hatt et forhold før du er 20, er ikke verdens ende. Du er ung og bladibla, jeg regner med du kan dette siden du er på kg. Tro det eller ei, livet handler ikke om hvem som får et langvarig forhold først. Pass heller på å ta deg tid til å finne en som er verdt å være sammen med. Ha det gøy i mellomtiden, fylleangst eller ei.. hvorfor fylleangst egentlig? er det noe å angre på? Nei, men om hun ønsker å treffe en for å ha et seriøst forhold med så er det jo ikke noe gøy å være singel. At hun heller ikke er ute etter masse ONS og fylleroting er jo en bra ting spør du meg. Er ikke alle, verken gutter eller jenter, som er sånn skrudd sammen at de klarer å ha sex med ukjente folk å få noe utbytte av det. Så kan ikke skjønne hva det er for noe vits å oppmuntre at hun skal forandre seg på akkurat det området! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maxtor Skrevet 30. mai 2009 #4 Del Skrevet 30. mai 2009 Sier ikke at hun skal gjøre det. Men et forhold kommer ikke fortere av å sitte her å være lei seg. Vil hun ha en mann må hun gjøre noe aktivt for det. Finn en hun syns er interessant eller attraktiv, be han ut. Han kommer ikke bare av seg selv. Dette er ikke disney =D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 30. mai 2009 #5 Del Skrevet 30. mai 2009 Sier ikke at hun skal gjøre det. Men et forhold kommer ikke fortere av å sitte her å være lei seg. Vil hun ha en mann må hun gjøre noe aktivt for det. Finn en hun syns er interessant eller attraktiv, be han ut. Han kommer ikke bare av seg selv. Dette er ikke disney =D Hehe Nei, men hun må få lov til å lufte sin "sorg" her i dag, så kan hun lete etter drømmemannen imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_saraf_* Skrevet 30. mai 2009 #6 Del Skrevet 30. mai 2009 Er absolutt ikke sånn at jeg vil forandre meg på det området heller. Jeg er bare ikke en av de personene som liker det en gangs greiene. Det er ikke det jeg er ute etter! Ikke vil jeg være en av de heller. Det jeg mente var at jeg finner liksom ikke den jeg vil ha på byen, de er jo ofte bare ute etter en ting, den ene kvelden. og jeg liker ikke tanken på å ha sex med en jeg ikke vet noe om, en jeg ikke er glad i eller forelsket i. Eller i det minste en jeg er betatt av! Vet jeg er ung, og har mye tid igjen. Mener ikke at jeg absolutt må bli sammen med den jeg skal gifte meg med nå! jeg sier bare at jeg er klar, klar for at noe skal skje! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_saraf_* Skrevet 30. mai 2009 #7 Del Skrevet 30. mai 2009 nå missforstår du meg litt! jeg er ikke en av de som sitter hjemme hver kveld om du tror det! elsker å være ute og ha det gøy. danse og drikke med venner! og jeg sitter ikke å er lei meg heller! er ikke en liten grå mus som sitter her å klager over at noe aldri skjer, også sitter jeg hjemme hver kveld..(vet det er lørdag, og det kanskje kan virke sånn, men dette er et unntak! har rett og slett ikke penger i kveld! :gjeiper: ) prøver bare å få fram at jeg vil ha et forhold og ikke et "one night stand" og at dette ikke er det letteste å finne på byen. vil heller bli kjent med en fyr, og kjenne litt følelser før vi går til sengs. jeg er kanskje litt dårlig på å formulere meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 30. mai 2009 #8 Del Skrevet 30. mai 2009 nå missforstår du meg litt! jeg er ikke en av de som sitter hjemme hver kveld om du tror det! elsker å være ute og ha det gøy. danse og drikke med venner! og jeg sitter ikke å er lei meg heller! er ikke en liten grå mus som sitter her å klager over at noe aldri skjer, også sitter jeg hjemme hver kveld..(vet det er lørdag, og det kanskje kan virke sånn, men dette er et unntak! har rett og slett ikke penger i kveld! :gjeiper: ) prøver bare å få fram at jeg vil ha et forhold og ikke et "one night stand" og at dette ikke er det letteste å finne på byen. vil heller bli kjent med en fyr, og kjenne litt følelser før vi går til sengs. jeg er kanskje litt dårlig på å formulere meg! Skjønner hva du mener Prøv å bli kjent med gutter på andre arenaer enn byen kanskje..Si på treningssenteret (om du trener), jobb, studier, igjennom venner eller lignende...Større sjangs for å treffe noen man kan bli kjent med og som ikke kun er ute etter ONS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 31. mai 2009 #9 Del Skrevet 31. mai 2009 Skjønner hva du mener Prøv å bli kjent med gutter på andre arenaer enn byen kanskje..Si på treningssenteret (om du trener), jobb, studier, igjennom venner eller lignende...Større sjangs for å treffe noen man kan bli kjent med og som ikke kun er ute etter ONS Større sjanse vil jeg vel ikke akkuratt si det er. De guttene jeg har møter møter jeg hvertfall enten påe byen, på mindre fester, eller netter. Så skole, jobb eller treningssenter vil jeg ikke akkuratt si trenger å gi så gode resultater. Egentlig er det vel umulig å si hvor man kommer til å møte den rette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 31. mai 2009 #10 Del Skrevet 31. mai 2009 Større sjanse vil jeg vel ikke akkuratt si det er. De guttene jeg har møter møter jeg hvertfall enten påe byen, på mindre fester, eller netter. Så skole, jobb eller treningssenter vil jeg ikke akkuratt si trenger å gi så gode resultater. Egentlig er det vel umulig å si hvor man kommer til å møte den rette. Det er sant, men tenkte at fulle gutter på byen gjerne kun har en ting i hodet da, og om man blir kjent med noen i en setting som er edru kan det jo hende at gutten ikke kun tenker på å få overtalt deg til å bli med hjem, men heller er mer interessert i å bli kjent. Men sant at man ikke vet hvor og når en møter den rette nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kavring Skrevet 1. juni 2009 #11 Del Skrevet 1. juni 2009 Hehe Nei, men hun må få lov til å lufte sin "sorg" her i dag, så kan hun lete etter drømmemannen imorgen Fint sagt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå