Fjesingen Skrevet 2. juni 2009 #21 Del Skrevet 2. juni 2009 Å hoppe til høyet for å få en mann forelsket fungerer vel relativt dårlig. Det høres ut som desperate forsøk som bare er flaut..:-O Sant nok, men den "andre metoden" hvor dere later som dere ikke er så interesserte og bare tidvis eller sent gidder svare på sms/tlf/msn/FB/osv.. fungerer også heller dårlig. Det finnes ikke noe mindre tiltrekkende en en avvisende og tilsynelatende uinteressert dame. Da vil jeg heller foretrekke "hoppe i høyet" metoden som nevnt over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 2. juni 2009 #22 Del Skrevet 2. juni 2009 Sant nok, men den "andre metoden" hvor dere later som dere ikke er så interesserte og bare tidvis eller sent gidder svare på sms/tlf/msn/FB/osv.. fungerer også heller dårlig. Det finnes ikke noe mindre tiltrekkende en en avvisende og tilsynelatende uinteressert dame. Da vil jeg heller foretrekke "hoppe i høyet" metoden som nevnt over Hvis man alltid er treig med å svare og bare tidvis svarer så er man ikke interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cashpink Skrevet 2. juni 2009 #23 Del Skrevet 2. juni 2009 Hvis man alltid er treig med å svare og bare tidvis svarer så er man ikke interessert. Nettopp! Jeg synes jo ikke akkurat at vi skal være avvisende mot noen hvis vi liker dem. Alle vet da at det ikke er noe godt å bli avvist! Og hvem ønsker å såre den man liker?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest G19 Skrevet 2. juni 2009 #24 Del Skrevet 2. juni 2009 Hvis man alltid er treig med å svare og bare tidvis svarer så er man ikke interessert. Nå er jeg ganske treg til å svare selv om jeg er interessert. Spesielt på henvendelser via fjesboka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjesingen Skrevet 2. juni 2009 #25 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Nå er jeg ganske treg til å svare selv om jeg er interessert. Spesielt på henvendelser via fjesboka. Det er min erfaring også. Folk kan jo være opptatt også, og ikke være like "sms-slave" som en selv. Men innholdet i svaret man får er jo det viktigste! En kort setning som gjerne inneholder litt kort og avvisende språk er ikke til å ta feil av. Mens derimot meldinger med masse smileys og gjerne "klem" el.lign. på slutten gir jo ikke akkurat inntrykk av at vedkommende "er ikke interessert". Endret 2. juni 2009 av Fjesingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 3. juni 2009 #26 Del Skrevet 3. juni 2009 Denne mannen oppfører seg som en kjæreste når vi ER sammen. Men det går lang tid mellom hver gang vi møtes og han sender sjeldent melding. Så jeg antar at han ikke er så interessert. Jeg er veldig forvirret fordi han sender utrolig sterke signaler (hvorfor?) når vi er sammen som sagt (vi oppfører oss definitivt ikke som venner). Sex er ikke inni bildet. Han har en veldig krevende jobb, jobber ofte 10-12 timer og som oftest i hvertfall lørdag. Så jeg vet at han blir veldig trøtt, både fysisk og mentalt. Han klager hele tiden på hvor utmattet han er.. Men som så mange andre har sagt, hvis man er interessert "you WILL find time". Ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2009 #27 Del Skrevet 3. juni 2009 Denne mannen oppfører seg som en kjæreste når vi ER sammen. Men det går lang tid mellom hver gang vi møtes og han sender sjeldent melding. Så jeg antar at han ikke er så interessert. Jeg er veldig forvirret fordi han sender utrolig sterke signaler (hvorfor?) når vi er sammen som sagt (vi oppfører oss definitivt ikke som venner). Sex er ikke inni bildet. Han har en veldig krevende jobb, jobber ofte 10-12 timer og som oftest i hvertfall lørdag. Så jeg vet at han blir veldig trøtt, både fysisk og mentalt. Han klager hele tiden på hvor utmattet han er.. Men som så mange andre har sagt, hvis man er interessert "you WILL find time". Ikke sant? Det stemmer. Det du holder på med høres mer stress enn gøy ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå