Gå til innhold

Lei av singeltilværelsen

Gjest TS-jente

Anbefalte innlegg

Gjest TS-jente

Er bare så lei av å være alene, møte gutter som ikke er oppriktige, ingen single venner å reise på ferie med, ingen single venner som vil finne på søndag kveld, ingen single venner som vil finne på noe lørdag kveld... osv osv.

Har jo mange venninner, men de fleste har nå rukket å bli godt etablerte med mann og barn. Og forstår jo veldig godt at de ikke prioriterer bytur hver helg og jente-tur sydover i sommerferien! Vil gjerne ha en å dele hverdagen med, etter over 3 år som singel begynner jeg å bli litt lei :(

De første 2 årene alene var bare supre, og hadde nok veldig godt av det også, men nå vil jeg ikke mer bu hu Dessuten nærmer jeg meg 30 med stormskritt og begynner vel å føle at det er på tide å "etablere" seg. (er nok bare fordi alle rundt meg er såpass etablerte) :sjenert:

Bare litt frustrajson og sutring dette her... måtte bare få ut litt :) Vet det er flere av dere der ute, så her kan de som vil sutre i vei :fnise:

Heldigvis snart snart sommer og da blir alt så mye bedre :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke vært singel så lenge som deg men jeg håper at det kommer noe godt ut av våren/sommeren! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper på det samme jeg også! I alle fall en tid for flørting :gjeiper: , selvom jeg helst vil ha mye mer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare så lei av å være alene, møte gutter som ikke er oppriktige, ingen single venner å reise på ferie med, ingen single venner som vil finne på søndag kveld, ingen single venner som vil finne på noe lørdag kveld... osv osv.

Har jo mange venninner, men de fleste har nå rukket å bli godt etablerte med mann og barn. Og forstår jo veldig godt at de ikke prioriterer bytur hver helg og jente-tur sydover i sommerferien! Vil gjerne ha en å dele hverdagen med, etter over 3 år som singel begynner jeg å bli litt lei :(

De første 2 årene alene var bare supre, og hadde nok veldig godt av det også, men nå vil jeg ikke mer bu hu Dessuten nærmer jeg meg 30 med stormskritt og begynner vel å føle at det er på tide å "etablere" seg. (er nok bare fordi alle rundt meg er såpass etablerte) :sjenert:

Bare litt frustrajson og sutring dette her... måtte bare få ut litt :) Vet det er flere av dere der ute, så her kan de som vil sutre i vei :fnise:

Heldigvis snart snart sommer og da blir alt så mye bedre :danse:

Du får i alle fall min sympati, og er heeelt klart lov å sutre hehe :) Til tider maximalt nedtur å være singel og føle at uansett på hvem kant man ser så er det venner som er gift, samboende, venter barn, kjøpt hus sammen, er opptatt hele tiden og får ikke skviset inn mer enn 1 time på onsdagen til deg, er det noe som først skjer er det parfester hvor man er det eneste single mennesket...så står man der alene og sparker i grusen og setter opp et furtent tryne hehe..Men ja, får håpe sommeren fører med seg noe bra ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja disse parfestene ja.... Det burde vært flere singel-fester ! Ikke disse gjennom datingsider på nett, men rett og slett sammenkomster for single festlige mennesker he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaster meg på denne egentlig:) Jeg har det på akkurat samme måte. Alle de nærmeste vennene mine er i forhold så det blir ganske mange parfester. Og mange av dem vil ikke dra ut på byen, og maser om ikke jeg kan være der sammen med dem(ikke at det ikke er noe moro),men jeg treffer jo ikke nye folk/menn på den måten. Da må sørenmeg de ta med seg noen bra kompiser :P

Men de er ganske forståelsesfulle når det gjelder dette, og det er veldig viktig for meg. Vi har snakket ganske ofte om å dra på hytta vår, hele gjengen, men jeg sier at jeg gidder rett og slett ikke dra sammen med alle parene. Det blir liksom litt for mange par rundt omkring:)

Men de er veldig flinke til å ville ha meg med uansett, så det setter jeg stor pris på:)

Hehe, og av og til tror jeg ikke noen av de tenker over hva de sier til meg: Hei Sniktitt, skal vi finne på noe idag? XX har andre planer idag så da tenkte jeg å komme til deg.

:P Fint at de vil være sammen med meg, men dersom det bare er pga at typen deres skal noe annet, så blir det jo litt dumt :P hehe

Men man blir ganske lei av singeltilværelsen til tider. Man vil jo ha noen som man kan feks ringe uansett tidspunkt, sende/ få en melding fra, bruke tid på og ha det gøy sammen med! Som er noe annet enn en venninne/kompis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja disse parfestene ja.... Det burde vært flere singel-fester !

Synes arrangerte single-fester kan bli litt anstrengt og krampaktig. Liker best fester der det er blanding, men jeg vet hvem som er single. Men å være 5. hjul på vogna på en parfest er ikke gøy, bare så det er sagt!

Ellers må jeg jo si det hadde væært ålreit med litt damebesøk innimellom, selv om single-friheten er deilig. Finnes det en mellomting??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe..blir litt påtatt å skal ha singelfester..ligger lissom i lufta at "her skal det sjekkes".. Bedre i et avslappet miljø med både opptatte og single, og ikke minst gode venner som får fram det beste i en :)

Fjesingen: hmm..mellomting ja...ikke godt å si.. det blir vell enten som type knullekompis eller vanlig venn..:P Hvis ikke må du jo finne ei som du vil være sammen med hele tiden, og som gjør at du ikke savner singelfriheten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ei venninne som jeg "hold på" litt med uten at det var noe seriøst fra min side her for et par mnd siden. Jeg var kanskje interessert i starten for oe mer, men det dabbet av. Dama var hyggelig og snill, men ikke min type egentlig. Vi traff vel hverandre gjerne en gang i uka og lagde middag - så film - hadde sex - overnattet osv. Jeg likte det, men dessverre så ble det mer hinting om forhold og slikt, så jeg sa stopp før det gikk for langt. Sa det rett ut som det var på en hyggelig måte, og det satte hun veldig pris på, selv om det var kjipt for henne. Angrer jeg på deg - ja, litt når jeg er ensom av og til, men jeg var ikke forelsket eller noe slikt så vi hadde nok endt opp mer ulykkelige enn vi er nå hver for oss.

Vil jeg prøve noe slikt igjen? Ja, hvis muligheten byr seg, men jeg tror ikke jeg gidder med en dame jeg overhodet ikke kunne tenke meg at det kanskje kan bli noe mere med. Men jeg er uansett åpen for det meste og tar det som det kommer - og ikke minst med knusende ro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er sant. Skal det være, så skal det være. Gidder ikke slå meg til ro med noe bare fordi det er koselig og greit. Det skal være full klaff!! :)

Det er jo greit å ha "sånne ordninger", forutsatt at begge er klar over hva som skjer, men det er jo så fort for at en får mer følelser enn den andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært singel so lenge eg vil ikke si det høyt eingong. Men har aldri kjedet meg ein einaste dag eller følt eg har manglet noe stort i livet. Har lært å leve godt med å være singel. Det er ikke bra å ha det so bra som singel.

Einaste som irriterer lite grann med å være singel er når ein er på besøk hos kompis par. Og dei sier ja du flyr vel etter jentene, og har mye action.

Trur alle vennepar har meir action enn meg hands down.Føler meg ikke lei av singel tilværelsen og eg er ingen "player" som får dekt mine sex behov. Har ein sjelden sex. Gløymer ein kor bra det er. Og har aldri vært i langvarige forhold og husker bare flaue ONS. Er det greit å være singel. Sies har du først lært å sykle....so kan ein det. Trur eg har gløymt åssen sex med dame er. Ser jo mye instrukjsonvidoer om sex eg finn på nettet da :gjeiper:

Singellivet er topp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig at singelfester blir litt vel mye. Vært med på det en gang og det holdt med den ene gangen he he. Men var jo morsomt å prøve og vi tok det som en vanlig tur på byen :) Men noen fester hvor det i alle fall er litt flere enn meg som er single hadde vært morsomt, men desverre en sjeldenhet

Og til det Fjesingen skriver - var i ganske lit situasjon som deg, datet en kar, kjempe koselig, men det ble liksom aldri noe ut av det... etter et lite opphold tok vi opp kontakten og jeg tenkte at det kunne være en "mellomting" i påvente av det store :fnise: Men når jeg fortalte at jeg kun var klar for å være kompis, så forsvant han og hørte aldri noe mer (ca. 4 uker siden). Noe jeg egentlig synes var litt rart, for han forsvant også "første runden" når jeg ønsket å tilbringe litt mer tid sammen han for rett og slett finne ut av om det kunne bli noe mellom oss på sikt. Da fikk jo tydeligvis han angst, og når jeg da legger det frem som at - jeg vil være venner med benefits så forsvinner han da også... :forvirret: Tenkte jeg kunne prøve ut den ordningen, men vet vel innerst inne at det ikke hadde fungert for meg på sikt.... Vil nok ha så mye mer enn en som så ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...