Gå til innhold

Avviser når hun viser interesse..

grafenberg

Anbefalte innlegg

Blir man forelska ser man ikke på detaljer som dette. Virker som du vurderer disse damene som varer, ikke som ulike individer med både indre og ytre kvaliteter. Kanskje du selv bør bli mer moden, lese, tenke og lære mer, så kanskje vil du automatisk fokusere mer på indre kvaliteter hos jentene. Da vil det nok holde at du synes jenta er pen, uten at hun er plettfri. Når jeg blir forelska i en gutt synes jeg tvert i mot uregelmessighetene i utseendet kan være sjarmen ved han. For eksempel om han har veldig buskete øyenbryn eller har en litt merkelig gange. ;)

Det er godt mulig du har rett, jeg er jo bare 21 år gammel så jeg har vel ikke rukket å modnes helt enda. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk takk takk!

Nå føler jeg meg i det minste litt mindre unormal, men de jeg har vært sammen med før har jo ikke vært noen sex bomber akkurat og hvis jeg tenker tilbake har jeg vært sammen med de fordi jeg har syns synd på de eller fordi jeg har følt meg alene. Ja, jeg vet at det er helt feil men jeg er en person med utrolig mye samvittighet.

Sorry hvis jeg virker helt fjern på alle mulige måter og jeg har nok alle de kvalitetene de fleste playere har. Jeg får bare se frem til å råtne i helvete som besta sier...burde begynne å ta meg betalt ifølge henne.

Hehe, er vel ikke så ille da :) Akkurat hvem man blir tiltrukket av og hva man "krever" for at det skal være en jente man faller pladask for, går jo mye på smak og preferanser da. Så om du er sånn at du mister lysten helt hvis jenta har en liten "bilring" så er det jo ikke en drittsekk/noe feil med deg av den grunn. Jeg syns det bare høres utrolig slitsomt ut, og blir jo lett at du kanskje får reaksjonen "hva er det du innbiller deg, er du såå perfekt?". Sånn som hjernen min fungerer tiltrekkes jeg av en jente først ut ifra ansikt og utstråling og en ok kropp, så blir det personligheten hennes som avgjør hvordan følelsene mine utvikler seg videre. Ser mange jenter som jeg syns er fysisk tiltrekkende, og uavhengig av om jeg har følelser for dem eller ikke, så er jeg heldigvis sånn at jeg fortsatt kan syns en dame er dødsdigg selv om hun ikke er perfekt og har litt skjeve tenner, mørke hår på armene osv..En annen ting, som ikke er ment som kritikk, er at for min del syns jeg folk som er så avhengig av perfeksjon da, er veldig slitsomme om man evnetuelt skal innvolvere seg med de. Si om jeg treffer en jente da, som hadde sagt det samme som deg, og så sagt at "men du, ja du var akkurat perfekt nok", må si jeg ikke hadde hatt noe lyst til å innvolvere meg med hun i det hele tatt..Hadde jo vist at det kun skulle et lite feilskjær til, en liten ting hun oppdaget med kroppen min etc som hun ikke likte, så hadde det vært "hade bra"..Er jo interssert i en jente som såklart er tiltrukket av meg fysisk men som også vektlegger personlighet, og ikke mister enhver følelse for en om hun finner ut at den ene storetåen er litt rar. Ble langt dette her, hehe, poenget mitt er bare at jeg syns det kræsjer veldig med sånn jeg er i alle fall om jeg er glad i en dame da, da ser jeg gjerne alt ved henne i et godt lys, syns hun er fin og alt det der selv om hun er trøtt i tryne osv, for jeg er jo glad i henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er jo som regel sånn at utssendet tiltrekker men personligheten får en til å bli..

Ekke sånn for meg i det hele tatt. huff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er jo som regel sånn at utssendet tiltrekker men personligheten får en til å bli..

Ekke sånn for meg i det hele tatt. huff!

Det er litt huff ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest womenwomen
oops...det MÅ være noe som tiltaler en, liker en ikke svarte hår på armene så gjør man ikke det.. Det som er farlig er hvis man blir så fokusert på å finne det som er perfekt at man ikke finner noen, alle mennesker blir varere når man kjenner dem og de har gode indre egenskaper, og nei jeg tror langt fra du er en drittsekk, forstår deg godt jeg, ingen menn liker damer med bart.

Liker du ikke mørkt kroppshår på armer og ben ( bart ) osv -hos brunettene

Da må du velge blondiner istede . De er velsignet fri for slikt : )

- Ikke tenk sån - hvorfor skal jeg gidde å bruke masse tid på ei dame - når det likevell blir slutt ...

Hallo - det er jo kjempespennende og lærerikt å bytte partnere , og bli kjent med nye . Se det heller slik ! Mye bedre .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner selv at jeg er klar for et forhold og samtidig merker jeg at jeg har blitt voldsomt pirkete på utseendet til dama. Hun kan være fin som bare rakkern men hvis hun har hår på armene eller antydning til "bart" eller koteletter på kinna så er jeg long gone!

Glem det, etter å ha googlet så fant jeg ut hva du mente med "koteletter på kinna" :fnise:

Endret av Kakee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stjernedryss

Jeg holdt på med en fyr for litt siden, og var usikker fra første stund. Tenkte ofte at jeg burde komme meg ut av det før det ble for seriøst. Likevel var det noe som gjorde at jeg ble værende. Den fine følelsen jeg fikk av å være sammen med han. Dessverre syntes han plutselig det ble for seriøst, og jeg var hjemme fra jobb tre dager fordi jeg ble sånn utenfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Leyla_*

Fy fader azz, for en jævla dårlig egenskapp dere manfolka har.

Hvorfor avviser du henne når hun viser interessen? Er ikke det du selv som viser intresse først? Tror du ikke at jentene har oxo følelser og kan bli påvirka? Er ikke det ganske naturlig at ting kan forandre seg og følelser kan komme fram? Hvorfor er dere manfolka så dritsekke spør du mg? Jeg har vært borti slike handlinger med han jeg er gift med en gang tidligere, men dette sitter i meg enda, ble forlatt etter jeg viste intresse nettopp fordi jeg elsket han, men det kunne han forstå, på samme måte som deg, nei, han mista interessen for jeg var ikke så sterk overfor følelsene som han trodde, fader az.

Du må gi deg, tenk overfor handlingene dine, gjør noe med deg, ellers så vil du aldri komme i et lykkelig forhold. Og slutt å vær så egoestisk. stakkar jentene som er så følsomme, ellers dere har veldig lite av sympati og samvittighet inni dere.

ÆRLIG TALT, Takk for gud at han skapte meg som jente og ikke gutt, ellers hva jeg skulle gjørt, gudslov..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kan være fin som bare rakkern men hvis hun har hår på armene eller antydning til "bart" eller koteletter på kinna så er jeg long gone!

Jeg ville heller ikke hatt en dame med bart eller kotletter på kinna ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_julie_*

Jeg kjenner meg igjen i det å bli mer og mer kresen med årene, er på grensen til helt ufattelig og umulig kresen, men IKKE når det gjelder utseende!

Der har det heller gått litt andre veien, at jeg gikk etter de pene gutta som ung (og dum?) imens jeg nå ikke bryr meg like mye.

Personlighet derimot.. der skal det sørenmeg en del til før jeg faller for en person, og selv da så kan jeg reagere på småting som at han sier noe litt dumt i en sammenheng eller liker en elendig film. Jadda. Skal ikke være lett å være singel og sær.

Mener likevel jeg er mer normal enn deg, hehe.. Er utseende det viktigste når du velger partner? Hvis du har vært skikkelig forelska noen gang: Hang du deg opp i "feil" ved hennes utseende og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tingen er at når jeg var med eksen min, som ble slutt i november i fjor, hun var langt fra perfekt. Littegrann for mange kilo, men ikke hår på uønskede steder. Og uansett hvor mye jeg studerte utseendet hennes fant jeg ingen feil..

Kan det være at jeg leter etter ei som er som henne ubevisst fordi jeg ikke har kommet helt over henne enda? :/

Og som sånn julie over her, jeg må jo ha en kombinasjon av utseede og personlighet. Vil jo ikke ha en helt blåst bimbo heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Tingen er at når jeg var med eksen min, som ble slutt i november i fjor, hun var langt fra perfekt. Littegrann for mange kilo, men ikke hår på uønskede steder. Og uansett hvor mye jeg studerte utseendet hennes fant jeg ingen feil..

Kan det være at jeg leter etter ei som er som henne ubevisst fordi jeg ikke har kommet helt over henne enda? :/

Og som sånn julie over her, jeg må jo ha en kombinasjon av utseede og personlighet. Vil jo ikke ha en helt blåst bimbo heller!

Hvordan kan hun være fri fra feil når hun er langt fra perfekt egentlig? Kanskje det bare var du som ikke så feilene fordi du var forelsket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la aldri merke til feilene hennes, ikke første gang jeg så henne en gang.

Kanskje det var kjærlighet ved første blikk? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stjernedryss
Jeg la aldri merke til feilene hennes, ikke første gang jeg så henne en gang.

Kanskje det var kjærlighet ved første blikk? :P

Det kan være, hehe. Det er nok bare sånn at man ikke ser feilene den gangen man blir skikkelig forelsket. Man synes til og med at særpreg gjør personen ekstra spesiell.

Jeg har aldri skjønt hvorfor gutter alltid tar brudd så tungt, og husker på det mange måneder og kanskje år frem i tid. Sånn har jeg aldri følt det for noen i hvertfall. Sørger som regel over det noen få dager, også begynner jeg å interessere meg for andre gutter igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn hadde jeg det med eksen min. Han var ikke super kjekk men heller ikke stygg. Jeg likte utseende hans mer og mer etter hvert. Dessverre så er jeg super flink til å finne feil ved gutter. Gjerne allerede ved første date. Men jeg ble sammen med han og vi var sammen i 1 år. Jeg husker fortsatt hvilke feil han hadde og jeg så bort ifra dem. Fordi jeg ble glad i han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke er jeg den som har rett til å dømme (det er heller ikke meningen med innlegget mitt), men kanskje du er nødt til å prøve å finne noe annet å fokusere på? Dessverre er det slik at vi alle har våre "skavanker", og jeg tror jeg ærlig talt hadde fått noia om jeg visste at den jeg gikk ut med begynte å fokusere på mine lyse hår på armene. Det handler kanskje også om å venne seg til ting også? Altså, hår på armene kan virke mindre "avtennende" eller hva det nå skulle være, om du fokuserte på andre ting ved jenta. :)

Ellers så tror jeg kanskje man må gi seg litt tid til å bli forelska, det er jo ikke alltid det kommer helt med en gang heller? Kanskje du må gå fram annerledes? Jeg vet ikke, det kan godt hende du kanskje ikke er klar heller, uansett, det er jo godt du er klar over det, men kanskje for mye fokus på utseendet gjør at du ikke klarer å se bakenfor. Alt som glitrer er jo som kjent ikke gull, det er vel det jeg vil frem til. Jeg sier ikke at du ikke skal gå etter noen du liker utseendemessig, men ved å kanskje roe ned fokuset når det gjelder utseendet ser du andre sider ved jenta, som igjen gjør at du liker henne ytteligere.

Det er ting ved min kjære som jeg elsker, som jeg faktisk aldri i verden trodde jeg kom til å like, men så er det noe med at det er han det gjelder også. Merkelig med det, men når følelsene går dypere, ihvertfall for min del, så legger jeg heller ikke veldig merke til det som måtte være negativt, ikke at jeg i grunn kan finne noe negativt med partneren min (om jeg skal være så ærlig). Å være glad i en person, betyr jo at man elsker den gjerne pga alt det den er, og ikke på tross av det, ihvertfall er det slik jeg føler det.

Lykke til! :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...