Supahgirl Skrevet 28. mai 2009 #1 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) Hei hei:) I fjor så jeg en veldig søt bikinitopp fra gina tricot. Det var en tubetopp. Jeg kjøpte den ikke i fjor, noe som jeg angrer på. Men de har fått inn en ny type som er leopardmønstret. Jeg har tenkt til å kjøpe denne, men har lyst på fler. Vet noen om noen andre butikker som har det? Bilde er fjernet iht KGs regler. Strix, mod Endret 28. mai 2009 av Strix Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
breathless* Skrevet 1. juni 2009 #2 Del Skrevet 1. juni 2009 Som har leopardmønstret eller tubetopp? H&M har masse utvalg hvertfall, både tubetopper og leopardmønstret (ikke på samme da så lang jeg har sett ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juso Skrevet 2. juni 2009 #3 Del Skrevet 2. juni 2009 Jeg mener og ha sett flere tubetopper på Gina i Grensen i Oslo i år. De hadde i svart og ferskenfarget, ihvertfall som jeg kan huske. Har du sjekket på hjemmesiden deres da? Mulig at de kanskje har noe lignende der :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supahgirl Skrevet 5. juni 2009 Forfatter #4 Del Skrevet 5. juni 2009 Jeg mener og ha sett flere tubetopper på Gina i Grensen i Oslo i år. De hadde i svart og ferskenfarget, ihvertfall som jeg kan huske. Har du sjekket på hjemmesiden deres da? Mulig at de kanskje har noe lignende der :D å så sykt bra! skl dra dit en dag:) Ja har sett på hjemmesiden, og der hadde de bare den leopardmønstrede når jeg så sist. men skl dra til oslo en dag, tusen takk:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juso Skrevet 6. juni 2009 #5 Del Skrevet 6. juni 2009 Bare hyggelig, og håper du finner det du leter etter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå