Gå til innhold

Uflaks ! Se om noen kan slå denne.

Gjest Coolaid

Er du uheldig?  

1 stemme

1. 1. Er du uheldig?

• Alltid
      2
    • Aldri
      0
    • Som oftest
      15
    • Sjelden
      22

Anbefalte innlegg

Jeg er nok en av de uheldige. Absolutt ALLT som kan gå galt' date=' går galt hos meg. Er ikke måte på liksom.[/quote']

Har det akkurat likedan... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Vanessa

Tur til England, planlagt reiserute var Oslo-Amsterdam-Leeds.

Søndag morgen sjekker jeg ut av hotellet og tar flytog til Gardermoen. Ved innsjekking oppdager jeg at passet er søkk borte, og finner ut at jeg må ha glemt det på hotellet. Jeg får det imidlertid tilsendt med flytoget, og alt går bra.

Så er jeg på Schiphol og skal fly til Leeds. Men flyet er åtte timer forsinket, og det ender opp med at passasjerene må booke om billettene til neste morgen. Vi blir sendt til et fancy hotell, og alt er også nå greit.

Neste morgen flyr jeg til Leeds via Heathrow (med bytte av terminal), og så langt er alt iorden, men kofferten er borte. Jeg tar toget til York, og får kofferten tirsdag morgen. Selvsagt etter en masse styr med sure engelske flyplassdamer.

Ti dager senere skal jeg hjem samme vei. Jeg sjekker inn i Leeds, hvor flyet til Amsterdam er tre timer forsinket. Når jeg så kommer til Amsterdam må jeg stå i kø over en time for å ordne ny billett til Oslo.

Flyet til Oslo er selvsagt også noen timer forsinket, så når jeg endelig lander på Gardermoen, utslitt, forkjølt og irritert, har jeg forlengst mistet flyet hjem til Tromsø. Jeg går til KLMs skranke og får ordnet hotell, og klokken åtte neste morgen kan jeg endelig dra hjem - etter å ha betalt 800 kroner for ny billett.

Men jeg ble ikke stoppet i tollen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Kjære Blåmann!

Det går i bølger, det går i bølger. Pust dypt noen ganger og fortell deg selv det! Jeg er en sånn flaks-babe, good-luck charm om du vil. Alt går på skinner og det gjør sola også, og plutselig, men med ganske lange og ujevne mellomrom.... En sjelden ulykke kommer alene.

Det går over Blåmann, håper jeg virkelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid
Kjære Blåmann!

Det går i bølger, det går i bølger. Pust dypt noen ganger og fortell deg selv det! Jeg er en sånn flaks-babe, good-luck charm om du vil. Alt går på skinner og det gjør sola også, og plutselig, men med ganske lange og ujevne mellomrom.... En sjelden ulykke kommer alene.

Det går over Blåmann, håper jeg virkelig!

Takk for omtanken, kanskje jeg burde henge med deg. Så vinner jeg kanskje i lotto, naboen flytter, og all forbanelse oppheves automatisk. Ja, ja, det er lov å drømme.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest glamourgirl

Jeg mente da ikke å være ond med deg, eller kanskje litt... tror du vil se at lykken snur jeg, uten at du trenger å henge deg først :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentlig aldri vært særlig heldig, men når jeg tenker over det så har jeg begynt å ha flaks etter at jeg traff mannen min... Tilsammen er vi heldige. Ting ordner seg, går bra og faller på plass liksom..

Men vaskemaskina mi gikk til h... i vinter og det var litt av en opplevelse. Det sto plutselig blå stikkflammer ut fra den.. ble litt panisk da gitt, men den lot seg reparere...

TV'n min gikk istykker (under garantitiden heldivis) og jeg fikk låne tv av reparatøren som erstattning... men bilderøret på den jeg lånte var rimelig gåent så alle bildene var rosa (!) :o

Det hører med til historien at jeg leste til eksamen og måtte se på noen videoer (mediekunnskap) sammen med gruppa mi og dette var ikke helt smertefritt med rosa tv... :roll:

We've all been there, Blåmann...

Suzy :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar gjerne imot en firkløver eller fem dersom du skulle ha noen på innerlommen. Tror jeg kan trenge dem dersom det forsetter slik.

Jeg er omtrent som deg. Der noen kan gå galt, der går det galt. Der noe ikke kan gå galt, går det galt likevel. snakker om dårlig karma!

Men en ting er litt rart, og det er at jeg finner mellom tyve og tredve firkløvere hver sommer! Gjerne femkløvere også, og jeg har til og med funnet sekskløvere og en syvkløver.

Det får meg virkelig til å lure på hvor ille det hadde vært UTEN alle disse lykkekløverene! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...