Gå til innhold

SKOLEFRITIDSPEDAGOGIKK


Gjest sola

Anbefalte innlegg

hei..

er det noen her inne som har tatt studiet skolefritidspedagogikk?

jeg skal begynne på dette studiet på deltid nå i august ved siden av jobb, og har så vidt fått kikket litt på bøkene og pensumet.. virker veldig interessant og spennende men også krevende.. blir spennende :sjarmor:

fint hvis noen her inne har erfaring fra studiet og kan fortelle litt om hva dere begynte å jobbe med etterpå og hvordan dere havnet ut lønnsmessig.

selv sikter jeg meg inn som leder av skolefritidsordning med tid og stunder..

sola :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

skal du ta det hos NKI? Jeg tok del 1,10 vekttall, i 1996 og har vurdert å ta del 2 nå til høsten.. Jeg synes iallefall del 1 var veldig greit å komme seg gjennom..

Har ikke søkt jobb som er relatert dette i det hele tatt, har vært hjemme med småbarn, men vurderer nå å ta del 2.. greit å fullføre det en har begynt på.

aner ikke åssen det er å få jobb med den utdannelsen.. stiller man egentlig høyere lønnsmessig med de 20 vekttallene som det gir? vet at førskolelærere tar dette som ekstra utdanning, da kan de visst jobbe opp til 4 kl på barneskolen..

ønsker deg lykke til iallefall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei gjest :D

ja jeg tar dette via nki, har positiv erfaring med nki fra før, og så er det veldig greit å kunne jobbe ved siden av da :)

fra før har jeg utdannelse som barne og ungdomsarbeider så dette blir på en måte litt videreutdannelse for min del. syns det er kjempe interessant med fag som pedagogikk og psykologi så jeg tror dette blir spennende..

etter fra hva jeg har fått vitee så skal man stille litt sterkere lønnsmessig når man har en del vekt tall ja..

var eksamen til del en omfattende og vanskelig eller?

sola :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

hei igjen

synes ikke eksamenen var veldig vanskelig.

hadde ikke lest veldig mye men fikk karrakteren 3.. (1 var best og 6 var dårligst)..

er jo mange år siden så husker ikke sp.m el noe som helst desverre!!

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...