Gå til innhold

Skribleri skriblera...


opusmor

Anbefalte innlegg

Onsdags morgen.. kjemper mot søvnen...

Var ikke i seng før nesten to i natt...og da er det hardt når klokken ringer 07.00!!! Var ute en liten tur og skulle bare ta "en øl", men det blir raskt litt mere og litt seinere enn planlagt når jentene går på bar ja...

Skravle skravle skravle..... Ja ja.. Man får som fortjent.. :roll:

Ellers så har jeg spurt sjefen om avspasering på fredag.. Blir en ganske hektisk helg, så da er det deilig med en dag ekstra. Fredagen må jeg stille opp for en venninne av meg og hjelpe henne med et show hun skal ha, og lørdagen har jeg påtatt meg å servere på et arrangement...fra 18 til 02 eller noe sånt.. hmm... søndagen skal uten tvil benyttes godt!! :kul:

Nei nå må jeg ha meg en kaffe, og lese litt i dagbøker.. Må ha en liten oppdatering på enkelte! :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Brunhilde

Signaturen din slår bare ALT! Det var bare det jeg ville si-den får meg i godt humør (og så minner det litt om elskeren min....).

Ha en fin dag!

Heksehilsen fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... prøver å få sendt blomster via interflora til en kjær venninne (!) på Kypros...men det var jaggu ikke enkelt gitt!! For det første måtte jeg nesten forklare dame-på-butikken- at Kypros var et land...For det andre så, når jeg var ferdig å forklare alt og vi hadde kommet til enighet om eksistensen av landet, så fikk jeg beskjed om at jeg måtte ringe senere...dette var rett og slett litt for komplisert for henne, og at en annen dame-på-butikken måtte hjelpe til i ettermiddag...

Jaja... når jeg husker tilbake så var det faktisk akkurat samme greiene med de i fjor når jeg sendte...men jeg måtte jo forstå at det ikke var henne som hadde hjulpet meg da...

Om blomstene nå kommer fram til fredag blir jo en helt annen sak... (men det er vel egentlig mest min feil...utsettelses-mester som jeg er.. :oops: )..

Vel vel... det ordner seg nok! Nå må jeg ordne ett par andre ting også mens jeg er i gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

]HURRA!!!

Jeg har sagt opp jobben min idag!!! Jeg er så ufattelig lykkelig!!!

Har ny jobb og begynner der om 14 dager!!

Håper dagene går fort for når man har sagt opp så er man liksom psykisk ferdig...og alt blir litt uorganisert...

Vel, vel... Ellers er dagene like varme.. Lurer på om det i det hele tatt har tenkt å BLI kjøligere... Kjenner jeg er klar for høst - vinter nå... med jentekvelder og spill..varm sjokolade og mye digg... mmmm... cant wait!!

Deilig å være inne når regnet raser ned ute... Det skal bli tider det!!

Nei får gjøre en aldri så liten innsats på jobb...har seinvakt og må nok pent bli her til 20.00. .. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Brunhilde

Gratulerer både med å ha sag opp og med å skulle begynne i ny jobb...skulle faktisk ønske jeg var i dine sko - men det er jeg jo ikke, så jeg får fortsette å lete etter ny jobb litt til...Ja, det får jeg.

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Heier på Brunhilde*

Nå har det altså rukket å bli onsdag, og jeg har bare imorgen igjen av denne jobb-uken.. (Avspaserer fredagen :sjarmor: )

.... og så er det selvfølgelig bare neste uke igjen på denne arbeidsplassen... O salige lykke!

Ellers er det egentlig ikke så mye nytt i livet mitt.. Opusmor-kattepusen blir tykkere og tykkere, og mor vurderer diett så hun får henne med seg inn i kabinen når vi skal hjem til jul... Hun kan nemlig bare veie 5 kg inkl. reisekasse, så det kan jo bli riktig så underholdende... Ikke mere sardiner på denne siden av jul nei! :ler:

I helgen blir det stort kalas - bursdagsfeiring for min nye sjef! Kan bli meget bra!! :briller: Har egentlig ikke den helt største gnisten på de store alkohol-inntak for tiden, men får vel være litt sporty siden det gjelder min nye sjef... Kanskje jeg skal lage det hele til en aldri så liten feiring for meg selv - en slags hylling til meg selv om at jeg er kvitt min gamle sjef for godt...?!! Skadefryd er en fantastisk følelse iblandt!! :kul:

Nå er det kaffe tid! Kaffe med varm melk og masse sukker... :lol:

*løper til bakeren ved siden av*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har liksom ikke energi på jobb lenger...er vel mentalt sluttet... Æsj... hater å føle at jeg ikke får gjort noe verdens ting... Blir så deppa at når dagen er over, tar liksom deppa-humøret med hjem... Når jeg skal være blid og hyggelig med sambissene... (merk: 1 sambis, 1 katt! ) så blir alt liksom helt feil... Hater å være i dårlig humør... deppe deppe deppe... :cry: ÆSJ.. Tror jeg går på bakeren og kjøper noe godt...pleier å hjelpe.. Kanskje fordi det er den feile uken i måneden også...?! Tror nok helst det ja.. Sjokolade gjør susen!!

JA TIL SUKKER!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brunhilde

Takk for tipset - tror jeg vil ha en sånn en... Ihvertfall til jeg finner meg noe levende som duger - som er her når jeg trenger det, mener jeg.

Syns jeg ser ansiktet på folk: "Forresten, hils på min nye enarmede banditt - ikke mye å se på, men sabla god i senga!" :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brunhilde

Hei på deg!

Tenkte jeg skulle innom og fortelle at, ja, jeg er utrolig heldig når det gjelder hvor jeg bor. En ting de har vært flinke til i "min" by - er å passe på at det er god tilgang til naturen. Jeg bor sånn til at jeg har 10 minutter å gå til sjøen og 10 minutter så er jeg i skogen. Det er veldig bra syns jeg. Selv om man bor midt i sentrum, så er det bare 10 minutter å gå til skog eller sjø. Det er faktisk noe å sette pris på!

Du skal vel på fest, så da vil jeg si: God fornøyelse - hygg deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...