Gå til innhold

Skribleri skriblera...

opusmor

Anbefalte innlegg

...jeg er så lykkelig.. :lol:

Solen skinner, pengene strømmer inn (ihvertfall nesten...), og ferien starter imorgen... KAN det bli bedre??? Føler meg som lykkeliten i toppen av et tre...med sikkerhetsline!!!! God damn LIFE IS GOOD!!!!

:Hehe::hoho::hoppe::kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest Brunhilde

NÅ så jeg at du også hadde denne dagboka! Så koselig - men - tror nok du har ferie også, for her var det ikke så mange innlegg....Hmmm-de kommer vel, håper jeg! Eller... er det den boka du har kalt FEEEERIE du vil bruke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo PostIt, nå er jeg altså tilbake fra min lenge etterlengtede ferie....

Hadde egentlig tenkt jeg skulle bruke denne dagboken her jeg... Ble så mye nedtelling på den andre...og nå som ferien er slutt for denne gang, blir jeg bare så nedstemt av det...konklusjon: This-it-is!

Har forresten hatt det ganske så bra... Ligget på stranden veldig mye, hatt seine ( o g d a m e n e r j e g s e i n e ..) frokoster, og bare slappet av. :kul:

Blitt litt vel mye rødvin til tider, men det hører jo egentlig med!! :blunke:

Får bruke litt av dagen til å oppdatere meg på hva som skjer her inne for tiden...har ikke hatt mulighet til å stikke innom i ferien..

HA EN FANTASTISK DAG ALLE SAMMEN! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest the imp

ah, du var her også ja :) så gøy at du har fått normal dagbok også, ikke bare nedtellingsdagbok. Jeg digger virkelig den avataren din :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Opusmor!

Er bare helt tilfeldig innom i dagboken din.

Og så tenkte jeg at når jeg først er her, så kan jeg jo legge igjen en aldri så liten hilsen!

Ha en nydelig dag!

LD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Imp :D

Jepp, nå skal det ikke bli så mye nedtellings-prat... Tenkte jeg fikk prøve meg som seriøs dagbok skriver jeg også... :oops:

Nå har jeg begynt å jobbe meg nedover i bunkene med jobb, og begynner å tro at dette skal gå unna :lol:

Får ta noen kraft-tak så stikker jeg innom en tur etterpå!

* j u b l e r o v e r h e l l i g d a g p å f r e d a g *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Opusmor!

Er bare helt tilfeldig innom i dagboken din.

Og så tenkte jeg at når jeg først er her, så kan jeg jo legge igjen en aldri så liten hilsen!

Ha en nydelig dag!

LD

Hei og hå :D

Alltid hyggelig med nye hilsener!! Dagen min blir garantert nydelig..for her er det SOOOOOOOOL :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... nå har det blitt lunsjtid, og jeg er alene på kontoret... Hvilket betyr: INGEN lunsj på meg foreløpig.... :evil:

Sånn går det på små arbeidsplasser... Vel vel... nok klaging... Får ty til pastiller og tyggis hvis det blir for ille..

Solen skinner ihvertfall fremdeles der ute, og varmen er slående...Kanskje en liten strand-tur etter jobb?!... Hmm...tror nok jeg må det ja..

"Uten mat og drikke, duger heltinnen ikke!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... nå har det blitt lunsjtid, og jeg er alene på kontoret... Hvilket betyr: INGEN lunsj på meg foreløpig.... :evil:

Sånn går det på små arbeidsplasser... Vel vel... nok klaging... Får ty til pastiller og tyggis hvis det blir for ille..

Solen skinner ihvertfall fremdeles der ute, og varmen er slående...Kanskje en liten strand-tur etter jobb?!... Hmm...tror nok jeg må det ja..

"Uten mat og drikke, duger heltinnen ikke!" :pippi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ja... atter en dag på jobb, mens solen skinner som bare det...

Har nesten bare vært meg og sjefen her idag... :murvegg: ...

med andre ord ikke min favoritt-situasjon... Gnåler på meg hele tiden, og når han kjeder seg kommer han selvfølgelig inn på kontoret mitt og henger, og preiker piss... Svada svada-jada jada....

Blir litt oppgitt av sånne håpløse folk... Noen må se til å fjerne den mannen fra stillingen...og kontoret...en gang for alle!!!!

Vel vel, det var dagens frustrasjoner...

Dagens gledelige er at jeg skal på grillfest ikveld :kul:

Må sjekke litt på nettet her om det fins noen glamorøse drinker som kan passe til klientellet... Alle bra grill-party krever en høy drinkføring...

Har helligdag imorgen, så da blir det bare enda bedre...selv om jeg må jobbe lørdag OG søndag... Er det mulig...

Vel vel... må ta meg en røykepause..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest the imp

hvor søren er det du holder til som har sol da? Du har ikke lyst til å sende litt sol hit vel, så kan jeg sende regnværet til deg jeg, så slipper du å gremmes over at du ikke får vært ute :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halla Opusmor :D !

Tittet innom nabo-skribenten min jeg :) Måtte jo inn og si hallo. Håper du får det helt topp på grillfesten i kveld og at du glemmer bort han der sjefen din. Teite sjefer har jeg forøvrig selv kjennskap til..desverre. Tror jeg skal starte Foreningen mot bemerkelsesverdig teite sjefer :hoho:

Kos deg i dag!

Hilsen Sessa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvor søren er det du holder til som har sol da?

Hei Imp.

Etter en rask titt på værvarslingen for Norges rike, skjønner jeg godt at du lurer på hvor jeg befinner meg... Jeg er så priviligert at jeg bor i Spania :briller: ... Derfor alle disse varme-stønnene...Kan bli litt for mye av det gode av og til... Vi har forresten hatt varmerekord i hele Spania denne sommeren, så det kan bli litt hett rundt ørene til tider...men alt i alt så skal jeg vel ikke klage... Send GJERNE litt regn nedover...begynner å bli litt tørt rundt omkring..

Håper du får det helt topp på grillfesten i kveld og at du glemmer bort han der sjefen din.

Hyggelig at du stakk innom sessa :blunke:

Skal love deg at jeg klarte å glemme den grinebiteren av en sjef...Grillpartyet var veldig bra, og vi holdt ut meget meget lenge... :sjarmor: Forresten kunne jeg godt tenke meg å melde meg inn som assisterende direktør (går utifra du vil ha topp-stillingen :wink: ) i den foreningen din... Tror vi kunne utrettet mirakler!!!!

HA EN FABELAKTIG DAG ALLE SAMMEN!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja... Klokken er såvidt 14.00, og jeg har 4 timer igjen på jobb... :grine: ..Livet er jammen urettferdig gitt...

Det er fremdeles ABSURD varmt ute, (må bare klage litt for det er VIRKELIG varmt..), så jeg har tatt på air-conditionen på full guffe..

Fantastisk oppfinnelse det der!!! 8)

I kveld skal jeg på innvielses-fest av leiligheten til et venne-par, så det blir nok bra! Skulle egentlig jobbet i morgen også (!), men har betalt en venninne av meg som har jobbet her litt som ekstravakt, for å jobbe for meg! :hoho::kul::hoho: Genialt!!

Ellers tror jeg jeg må hoppe i sjøen rett etter jobb... Trenger en liten nedkjøling av kroppen... Så en iskald dusj etterpå.. JAH!! Planene er herved lagt..

Må gjøre en aldri så liten jobb-innsats nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAAAAAAAAAAH!!!

Endelig har klokken blitt 17.45 og jeg kan gå fra jobb om 15 minutter.. :D Har hele søndagen imorgen til å bare sløve, ligge på stranden, og gjøre som jeg vil... Fantastisk! :hoho:

Ha det bra folks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En ny dag snegler seg mot endt arbeidstid.. :D

Nå er det blitt så sinnsykt varmt her at det beste er å holde seg innendørs med A/C på fullt... Det var meldt kaldere denne uken, men kan ikke akkurat si at det slo an... Heldigvis er ikke sjøen langt unna, så det går an å få seg et forfriskende bad innimellom! 8)

I går var jeg bare hjemme og slappet av - har dårlig samvittighet for at jeg ikke har begynt å trene igjen, men får ta det til høsten når det blir kjøligere i været. Utsette-utsette-utsette.. :kul: Blir liksom sugd inn i tv boksen, og det å da reise seg igjen fra sofaen blir et stoooort tiltak..hmm...må ta meg litt sammen der!! P.s http://spray.nettavisen.no/kultur/tegneser...tShown=29.10.01

Til helgen er det stor-grilling på stranden med venners venner, så det blir jo noe å se fram til!! Kanskje kommer "gamle-sjefen" min nedover også.. (hylle-hylle).

Når jeg kommer hjem idag skal jeg IKKE synke ned foran tv, men gjøre litt ting og tang som jeg (også) har utsatt... Vaske scooteren, rydde litt i huset og ikke minst få unna noe klesvask... Hmm... kan bli spennende å se om dette lar seg gjennomføre..

Nå skal jeg ta meg en aldri så liten lunch-pause.. I SKYGGEN!!! :o

Hasta la vista

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det jammen blitt torsdag.. dagene går så sinnsykt fort for tiden.. men det gjør for all del ingenting at helgene kommer fortere!! :kul:

Fikk gjort en del småting igår (*hyller meg selv*), som f. eks vaske scooteren, vaske litt klær mm. Utrolig tiltak å komme igang, men gud så deilig det er når det er overstått!!! Måtte feire det hele med et par øl foran boksen!

Ellers er det bare mye styr på jobben.... Sjefen ( :kjempesinna: ) skal til Norge på leder-samling første uken i september, og når han kommer tilbake blir det lønns-forhandlinger på hele gjengen her... Spørst vel egentlig om det blir så mye forhandlinger..han kommer vel bare til å stadfeste noe, så får folk gå hvis det ikke passer de.. Fan jeg blir så forbanna på sånne folk som setter seg selv så jævli mye høyere enn alle andre... Spiller ikke noe rolle for ham at det blir lønns-kutt...når fyrens egen lønning forblir den samme... AAAARRRRGGGHHH...

Men men...vi venter i spenning... Blir jaggu litt deilig å ikke ha ham her en uke også!! Får se det positive i det.. :-?

Vel vel, får jobbe litt mens han ennå er her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var det helg igjen :lol: ... Høydepunktet med uken!!!

Ble sittende hos en venninne igår kveld til de seine timer... og selvfølgelig med litt for mye rødvin.. Det første jeg tenkte når jeg stod opp var NEI NEI NEI... Jeg er syyyyyyyyyyyk... Men med min dårlige samvittighet (hvorfor i h... har jeg egentlig det..??) karret jeg meg avgårde..og var på jobb som den pliktoppfyllende sjelen jeg er, presis 8.00. Ja ja.. like greit egentlig.. Hadde bare brukt dagen til å sove uansett.. Ellers er det ikke så mye nytt... Livet er litt vel ensformig for tiden.. Det blir liksom det samme hver dag, med unntak fra et besøk her og et besøk der... Blir så vannvittig rastløs av og til.. Vil GJØRE noe liksom, men har ikke peiling på HVA det er jeg har så lyst til..så da blir det til at jeg blir gående å slenge i de samme rutinene..og KJEDER meg!! Må stramme meg opp!!!!!!

Fra og med mandag skal jeg være ett nytt menneske (ihvertfall på DET området!!) 8)

Får ta meg en morgen-kaffe og en røyk :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...