Gå til innhold

Redbird sitt prøveeventyr!

Redbird

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:bolledeig:

De tok opp ett av to strå, den med to egg i og BEGGE overlevde!! :bolledeig: Så det blir TO små egg som settes inn klokken 1430 idag! :grine::bolledeig: Skjelven som FY da jeg ringte og gledestårer etterpå! :danse:

Nå må vi bare håpe at GULLegget kommer på plass! :bolledeig:

Og det betyr jo også at vi har ett egg på frys fremdeles! :nigo:

(Brukt litt mange :bolledeig: smiley'er nå kanskje...? :fnise:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppendeglad:

Så fantastisk :nigo:

Da er det gulleggene som blir satt inn :strix:

Endret av Småkjekset
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi! Sniker litt her inne jeg, og kan jo ikke la være å legge igjen spor når det er slik spenning! :nigo:

Lykke til med innsetting og ikke minst kommende rugeperiode :pls:

:vinke:

Endret av Zia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med 2 gull-egg :strix: Håper så inderlig det går slik dere vil denne gangen :nigo:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk jenter! :klemmer:

Og :velkommen: til Zia! Hyggelig med sporavlegging! :jepp:

Jeg har blitt voldtatt av verdens største spekulum... :daane: Det var BY FAR den minst fintfølelende legen jeg har møtt. Herregud, det verker i magen nå!

Men, eggene kom da på plass! Et 7-delt som hadde holdt seg slik etter tining og et 6-delt som var blitt 3-delt. Halvparten av cellene hadde dødd etter tining... :tristbla: Så følelsen er litt blanda...30% sjanse liksom...ikke mye å rope hurra for.

Men jeg skal denne gangen slappe mer av. Å leve i bobleplast hjelper jo ingenting og det blir jo bare mer slitsomt psykisk.

Forrige gang dro vi rett hjem og jeg planta rumpa i stolen og våget nesten ikke å bruke musklene!

Nå dro vi i butikken og handlet skikkelig og snart er det middagstid, så her skal ikke tankemønsteret endre seg noe nei.

Om bare verkingen i den stakkars herjede magen min kan gi seg nå, så blir det bra! :Nikke:

Endret av Redbird
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest boobla

Da er vi nesten i samme spor igjen, redbird. Du med fryseegg og jeg med ordinær. Håper våren står i lykkens tegn.

:duskedame: :duskedame: :duskedame:

:tommelsmil: for babybom! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sender MASSE babystøv til deg Redbird :)

:strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her går rugingen stille og rolig, deilig å kjenne at jeg ikke er så hysterisk som sist gang. :fnise:

Men er blitt litt småforkjøla da...:tristbla: I går var en ganske ubehagelig dag, slapp, surrete og skjelven...kan også være den digre fullmånen.. :fnise:

Tett i halsen idag og snørrete, men har heldigvis en skikkelig nesespray som fjerner det! Tar det heeeeelt med ro! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sto og studerte meg litt i speilet nå, her på jobb (for her det DØDT.....) og oppdaget en flekk over høyre bryst, under kragebenet, hvor det har dukket opp masse bittesmå, røde blodkar...! Sånne som ligger i huden og ikke veldig dypt...skjønner ikke hva det kommer av. :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...