Redbird Skrevet 15. april 2010 Forfatter #1261 Del Skrevet 15. april 2010 Hei jenter Så godt å se at dere stikker innom en gang i blant! Påsken var stille og rolig. Jeg måtte jobbe, så den ble amputert, men ble da ihvertfall middag hos mamma skjærtorsdag. Sånn når det gjelder prøving så skjer det ikke så mye. Manden går fremdeles til akupunktur-behandling. Fikk TR igjen sent i går kveld, så har ikke hatt noen effekt ennå... Og nå er det så mange rundt meg som popper unger at jeg blir tullete...Spesielt frustrerende er det med de som venter nummer 2. Bleeeeeh. 18. mai har vi vært prøvere i ett år... Var 18. mai 2009 jeg fikk TR etter pilleslutt. Dritt og møkk... Men! Skal til legen fredag 23. april, skal fylle ut et omfattende skjema fra RIkshospitalet og ta blodprøver, så regner med at det er positivt! Da skjer det ihvertfall ting på Rikshospitalet; de ser ihvertfall på søknaden vår og vurderer oss videre! Lurer på om Manden skal være med på den timen eller om prøvene bare gjelder meg...? Noen som har erfaring? Annet nytt: (hehe) Har fått meg laptop! :D Vel, har hatt laptop siden 2005, men den har ikke funket de siste 2-3 årene, så nå sendte jeg mail til L'easy (ja, jeg var dum og kjøpte pc på nedbetaling i 2005) og krevde enten en ny laptop. Og det fikk jeg.:D Har hatt den i en dag og funker veldig bra så langt! En stoooor :kos: til alle jentene som er innom boka mi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thumbalina Skrevet 15. april 2010 #1262 Del Skrevet 15. april 2010 Godt å høre at det skjer noe i alle fall! Håper alt er bra mellom deg og mannen også Masse lykke til på riksen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 15. april 2010 Forfatter #1263 Del Skrevet 15. april 2010 Alt er bra mellom meg og Manden ja! Hadde det ikke vært for han hadde jeg nok vært ennå lenger nede enn jeg er nå, han er så optimistisk og sier alltid "det skal skje". Og han tar aku.-nålene på de rareste steder uten et knyst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 23. april 2010 #1264 Del Skrevet 23. april 2010 Hei Redbird! Håper at det står bra til hos deg, og at du har det bra om dagen Det er godt at det står bra til mellom det og mannen Så får vi selvfølgelig også håpe at aku-behandlinga fungerer akkurat som de skal. Ha ei flott helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phobaeticus Skrevet 25. april 2010 #1265 Del Skrevet 25. april 2010 Hei! God å høre at akupunkturen er overkommelig! Lykke til videre!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 2. mai 2010 Forfatter #1266 Del Skrevet 2. mai 2010 Savner jentene mine her jeg. Oppdatering: Var da hos legen på fredag for en uke siden. Skrev et skjema som Riksen skulle ha og tok blodprøver som de også skulle ha. Både jeg og Manden skulle testes for HIV og ymse hepatitt og fikk svar i posten på torsdag og alt var bra! Nå har hele "søkepakken", som legen kalte det, blitt sent til Riksen, så nå begynner ennå en runde med venting. Men bortsett fra det er alt bra. Tror IKM er neste helg engang. Og Manden går fremdeles til akupunktur. Alt går sin vante, vanlige gang med andre ord! Hvordan går det med jentene her da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 2. mai 2010 #1267 Del Skrevet 2. mai 2010 Redbird koselig å se deg igjen Så godt at søkepakken er sendt Riksen, nå ble jeg glad. Håper det ikke tar lang tid før dere får tilbakemelding. Ønsker deg en super uke vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #1268 Del Skrevet 4. mai 2010 Pusilus! Ja det går ihvertfall fremover, så så lenge jeg ser at noe blir gjort så skal jeg ikke klage. Nå må vi vel bare vente på svar fra Riksen. *fingers crossed!* Håper du får en super uke også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phobaeticus Skrevet 4. mai 2010 #1269 Del Skrevet 4. mai 2010 Så flott at søknaden til Riksen er sendt da! Håper det ikke tar alt for lang tid før dere hører noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 7. mai 2010 Forfatter #1270 Del Skrevet 7. mai 2010 8. mai ... Da har det offisielt gått ett år siden prøvingen begynte...Fikk første TR etter pilleslutt for akkurat ett år siden. Og nå er den på vei igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 8. mai 2010 #1271 Del Skrevet 8. mai 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 18. mai 2010 #1272 Del Skrevet 18. mai 2010 Hei Håper det går bra med deg Har dere hørt noe fra Riksen enda da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 20. mai 2010 Forfatter #1273 Del Skrevet 20. mai 2010 Hei igjen jenter! Ja Pupsi, nå har vi igjen hørt fra riksen. Fikk en TJUKK konvolutt i går. Og i den lå det en masse skjemaer. Vi skal nå ta en masse blodprøver. IGJEN. Heh. Men dette betyr jo at vi ER under utredning?? Det er jo positivt ihvertfall! Jeg skal ta blodprøver på mensens 3. dag og 1 uke før forventet mens. Pluss noen andre prøver. Mannen må få henvisning og så bestille time på andrologisk avdeling på riksen. Skal ta en ny sædprøve. Og noen blodprøver av han også. Ble plutselig mye å tenke på..! :dåne: Vet ikke om vi rekker å ta alle prøvene før ferien... :klø: Hadde jo vært greit det da, men må sjekke i boken min, når forventet mens skal komme. Den har jo aldri vært punktlig, har jo alltid vært noen dagers svingning. Men nå er det så mange andre ting som skjer også...så jeg har helt ærlig begynt å tenke at det kanskje er like greit at vi ikke blir gravide akkurat nå... Det er så mange ting jeg VIL gjøre og jeg SKAL gjøre. Så det er litt kaos i hodet mitt for tiden. Vet ikke helt hva jeg vil... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phobaeticus Skrevet 20. mai 2010 #1274 Del Skrevet 20. mai 2010 Så flott at utredningen går sin gang. Det er vel ikke noe å vente med - for dere kan sikkert selv velge når dere virkelig vil sette inn støtet. Først må jo alle forberedelsene være gjort. Vi fikk beskjed om at nå var det bare å si i fra når vil ønsket å starte opp med forberedelsene til ivf. Vi kunne starte når vi ville innen ett år fra gitt dato. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 20. mai 2010 Forfatter #1275 Del Skrevet 20. mai 2010 Å såpass ja! Ja det tar jo bort litt av presset. Så bra. Sto også i brevet at vi mest sannsynlig kvalifiserte til ICSI. Sto ikke noe om hvorfor, men greit å få beskjed om slikt med en gang. (Må bare huske hva ICSI går ut på igjen. Er ihvertfal mikroinjeksjon...?) Uff, jaja. Tror nok helst det er hodet mitt som roter, hjertet mitt vil helt tydelig dette, for Manden kjørt meg hjem fra jobb i kveld, men måtte fort tilbake til sin egen jobb og overtid, men fikk overtalt han til en liten "quicky", for har EL-smerter idag! Gøy. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 25. mai 2010 #1276 Del Skrevet 25. mai 2010 Hei Redbird! Bra du får pressa inn noen "quickyer" iblant Og så er det bra at dere er godt igang med utredninga nå, for da skjer det noe og dere kommer bare nærmere å få en liten bebis Ha ei fin uke videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 4. juli 2010 #1277 Del Skrevet 4. juli 2010 Håper du har en fin sommer Redbird Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 12. juli 2010 #1278 Del Skrevet 12. juli 2010 God sommer, Redbird!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 17. juli 2010 #1279 Del Skrevet 17. juli 2010 Innom for å ønske deg en god sommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 20. juli 2010 Forfatter #1280 Del Skrevet 20. juli 2010 Godjentene!!! Tusen takk! Har hatt en fin-fin sommer, selv om den er blitt tilbrakt i nord, i en fjordarm, hvor tåka er overhengende, hele tiden! Vært hos familien min i 3 uker, hvor ca 1 uke ble brukt til kjøring. Vi kjørte nemlig nordover i år og hadde en kjempefin tur! Bodde på småhytter og greier. Så hadde vi en uke hjemme. Deilig. Kjøpt oss lenestol og greier. Status quo på babyfronten! Så langt, i denne PP har vi: Kvalmebølger Røde, bittesmå prikker på rygg og mage som KLØR!! (siden lørdag, CD 19) Aner ikke hva det er. Er jo ikke allergisk. Har aldri hatt noe slikt før ihvertfall. Når det klør som verst kjennes det nesten ut som når du får små, harde smuler ned toppen og det stikker og klør. Blir helt tussete!! Ømt, venstre bryst. (fra ca CD 18) Som faktisk er blitt større enn det høyre. Og først var det kun det som var ømt. :klø: Nå er høyre litt ømt også. Svimmelhet. Slo til i går kveld. Ble brått helt surrete i hodet. Helt uten grunn. Idag har det holdt på i hele dag. Kommer og går. Ubehagelig... Merkelig blødning. (lørdag, CD 19) Ved ett dobesøk blødde jeg! ALtså, slim, med friskt blod! Jeg skjønte fiiiiint lite....!! Siden da har jeg spottet, i synkende og økende styrke. (altså...hvor brunt det var...hehe.. ) Så her har vi altså IKKE klart å legge vekk tankene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå