thumbalina Skrevet 30. desember 2009 #1181 Del Skrevet 30. desember 2009 Krysser fingrene for at alt er bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luna-jenta Skrevet 30. desember 2009 #1182 Del Skrevet 30. desember 2009 Hei Krysser fingrene for at alt er bra med mannens svømmere.. Vi fikk først beskjed om nedsatt kvalitet og antall og ved oppsummering av utredning hos Medicus tok de ny sædprøve - og vips var svømmerne topp Meeeen, ikkeno' "stær i kassa" her alikkavel Nyttårsklem til Redbirden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phobaeticus Skrevet 30. desember 2009 #1183 Del Skrevet 30. desember 2009 Hei - bare innom for å oppdatere meg etter juleferien. Forstår at det er spennende for dere når svømmer'ne skal under lupen! Det var det her i huset også, men det var ikke noe feil å finne på de så håper de får et egg å kræsje med snart, for det er nok manglende EL som er problemet hos oss. Jeg skal inn til Ullevål 6.jan, så får høre om de har noe plan B Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thumbalina Skrevet 31. desember 2009 #1184 Del Skrevet 31. desember 2009 Godt nyttår alle sammen! Håper 2010 blir et skikkelig babyboom år for alle som ønsker seg et lite småtroll i familien!! Masse masse babystøv til dere alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 1. januar 2010 #1185 Del Skrevet 1. januar 2010 Godt nyttår Redbird!! Håper du hadde ei fin feiring i går, og at 2010 bringer deg masse lykke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 1. januar 2010 #1186 Del Skrevet 1. januar 2010 Godt nytt år Redbird for at det står bra til men mannens gutter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 3. januar 2010 #1187 Del Skrevet 3. januar 2010 Innom med en nyttårs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #1188 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Oi! Har jeg ikke fått med meg nyttårshilsningene?? Godt nyttår til dere også jenter!! *** Da var Mandens prøve avlagt. Svar sendes i posten på fredag med B-post, så vi får det vel i starten av neste uke. Forholdet vårt er fremdeles ikke helt som det burde være...hadde en liten runde i går...ikke noe kjefting og roping da...vi er visst i stand til å prate rolig. Men...sårt og vanskelig dette....!Vandrer rundt å tåka begge to. Vanskelig å vite hvor vi har hverandre og hva som vil skje fremover... Endret 4. januar 2010 av Redbird Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa76 Skrevet 4. januar 2010 #1189 Del Skrevet 4. januar 2010 Godt nyttår Redbird! Leit å høre at denne prøvingen tar hardt på forholdet til deg og manden. Skjønner godt at det tar på, men mist ikke motet helt da det fortsatt er håp for at det ordner seg på naturlig vis. Avogtil tar det bare litt tid desverre. Stor til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thumbalina Skrevet 4. januar 2010 #1190 Del Skrevet 4. januar 2010 Huff da. slitsom plass å være mentalt. Håper virkelig dere finner ut av det, og at du finner ut hvor følelsene kommer fra og hva du virkelig vil.. Masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #1191 Del Skrevet 4. januar 2010 Godt nyttår Redbird! Leit å høre at denne prøvingen tar hardt på forholdet til deg og manden. Skjønner godt at det tar på, men mist ikke motet helt da det fortsatt er håp for at det ordner seg på naturlig vis. Avogtil tar det bare litt tid desverre. Stor til deg Er ikke så mye prøvingen som sliter på forholdet. Det er heller mye annet som er blitt vanskelig. Men dette gjør jo selvfølgelig ikke saken noe bedre. Huff da. slitsom plass å være mentalt. Håper virkelig dere finner ut av det, og at du finner ut hvor følelsene kommer fra og hva du virkelig vil.. Masse lykke til! Takk. Håper det jeg også...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 4. januar 2010 #1192 Del Skrevet 4. januar 2010 Uff, så leit å høre at dere sliter litt om dagen. Håper det går seg til etter hvert - man får bare prøve å være tolmodig og ta tiden til hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 9. januar 2010 #1193 Del Skrevet 9. januar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #1194 Del Skrevet 10. januar 2010 Da har testresultatene til Manden kommet.... Og det var "meget dårlig"...han har veldig få svømmere, ingen raske og heller ingen med "normalt utseende"...det sto at det er usannsynlig for befruktning på vanlig måte og det er heller ikke bra nok for prøverør... Vi er knust begge to og har grått i hele dag...Manden er helt ødelagt og sier unnskyld hele tiden.. Dette er helt for jævlig...jeg vet ikke hva vi skal gjøre nå...Manden skal snakke med fastlegen imorgen og høre hva vi evn kan gjøre... Hvorfor oss...hvorfor skal folk rundt oss, som virkelig ikke fortjener å få barn, ennå mindre er i stand til å ta vare på et barn, bli gravide uten problemer...? Et vennepar av oss venter tvillinger og de er håpløse...sorry,jeg er sikkert fæl nå, men det er min ærlige mening...Manden har ønsket seg barn siden tenårene, han ville blitt en helt fantastisk pappa... Og nå går drømmene hans i tusen knas.... Føler meg helt tom innvendig.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 10. januar 2010 #1195 Del Skrevet 10. januar 2010 Neeeei :grine: Uff da, kjære deg Skjønner at dette var en forferdelig beskjed å få. Klart dere sørger nå. Støtt dere til hverandre, og ta vare på hverandre nå. Verden er urettferdig, redbird. Sånn er det bare. Masse gode klemmer til deg, selv om det sikkert ikke hjelper noe som helst :klemmer: :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 10. januar 2010 #1196 Del Skrevet 10. januar 2010 Så utrolig leit å høre Skjønner godt at du føler deg helt tom innvendig. Skulle ønske det var noe jeg kunne ha gjort slik at dere slapp å gå gjennom dette Tenker masse på dere begge to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 10. januar 2010 #1197 Del Skrevet 10. januar 2010 Så vondt. Håper dere får hjelp ganske fort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 10. januar 2010 #1198 Del Skrevet 10. januar 2010 Da har testresultatene til Manden kommet.... Og det var "meget dårlig"...han har veldig få svømmere, ingen raske og heller ingen med "normalt utseende"...det sto at det er usannsynlig for befruktning på vanlig måte og det er heller ikke bra nok for prøverør... Vi er knust begge to og har grått i hele dag...Manden er helt ødelagt og sier unnskyld hele tiden.. Dette er helt for jævlig...jeg vet ikke hva vi skal gjøre nå...Manden skal snakke med fastlegen imorgen og høre hva vi evn kan gjøre... Hvorfor oss...hvorfor skal folk rundt oss, som virkelig ikke fortjener å få barn, ennå mindre er i stand til å ta vare på et barn, bli gravide uten problemer...? Et vennepar av oss venter tvillinger og de er håpløse...sorry,jeg er sikkert fæl nå, men det er min ærlige mening...Manden har ønsket seg barn siden tenårene, han ville blitt en helt fantastisk pappa... Og nå går drømmene hans i tusen knas.... Føler meg helt tom innvendig.... Dette var ikke noe hyggelig å høre Jeg skjønner frustrasjonen ved å se folk som er i mindre stand som får det til uten å prøve...har selv vært frustrert der....men som Pupsi sier, verden er jo urettferdig til tider, ingeting å gjøre med det desverre Håper dere får noe ut av samtalen med legen...det finnes jo alltid alternativer til å få barn, men skjønner at det ikke er like lett eller ønsket på samme måte som på naturligvis uansett sender eg mange varme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thumbalina Skrevet 10. januar 2010 #1199 Del Skrevet 10. januar 2010 Uff da. Så kjempetrist! Håper legen kan komme med noen gode alternativer til dere! Noe må jo være mulig å få til! Det er jeg helt sikker på! Kanskje en eller annen måte å få opp antallet på, eller kvaliteten på de som er levedyktige? Krysser fingrene for at noe dukker opp av alternativer som dere kan være fortrolige med! Stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phobaeticus Skrevet 10. januar 2010 #1200 Del Skrevet 10. januar 2010 Oi, det var utrolig trist å lese... Forstår godt at dere er knust nå, men dere får støtte dere på hverandre og jeg håper dere får god oppfølging videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå