Gå til innhold

Redbird sitt prøveeventyr!

Redbird

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror ikke dette babystøvet funker jeg...for EL-testen i dag var helt blank.... :sukk:

Så ingen baby...no surprise there....

Så idag får jeg fokusere på ribba som skal stekes idag, til morgendagen. Blir mitt første forsøk det. :) og så får jeg slå meg til ro med at Manden skal sjekkes den 4. Januar..

God Jul jenter! :klemmer::nissekonekyss:

Endret av Redbird
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj :kjefte: dumme EL-testen :kjefte:

Gjør som meg; ta julefri fra alt prøver-hysteriet. 2010 skal/må bli vårt bebis-år Redbird.

Stooor jule- :klemmer:

Endret av Luna-jenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk jenter! :klemmer: og i like måte! :Nikke:

Nå trodde jeg det var et lite håp jeg, for jeg trodde jo at IKM var

rundt julaften og ingen TR ennå...men så sjekket jeg boka og jeg er bare på dag 24 idag. :sukk: buuh!

Men!! Har hatt en strålende jul, Manden er ennå stum over alle de flotte gavene han fikk! :rødme: og jeg fikk bl.a kameraet jeg ønsket meg! :bolledeig:

koser meg masse :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hvilket kamera var det du ønsket deg???

Det jeg nevnte i boka de for en stund siden, Samsung ST500. ;) Det med en liten skjerm foran på kameraet også! :jepp: Løøøøv it! Det har jo nesten en hjerne... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg nevnte i boka de for en stund siden, Samsung ST500. ;) Det med en liten skjerm foran på kameraet også! :jepp: Løøøøv it! Det har jo nesten en hjerne... :ler:

Så moro da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TR-shit...

På mandag skal Manden sjekkes da...litt nervepirrende å gå å vente sånn på dette. Håper med hvert fiber

i kroppen at det ikke er noe galt...at det bare tar litt tid, på naturlig måte... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...