Epica Skrevet 19. november 2009 #1001 Del Skrevet 19. november 2009 hver dag står det her http://www.dagbladet.no/dinside/2007/10/16/515194.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 19. november 2009 Forfatter #1002 Del Skrevet 19. november 2009 Hvordan går det med tempingen? har du lagt det på hylla eller? Orker ikke å tempe. Blir mye styr når jeg jobber ulike dager, hver dag! hver dag står det her http://www.dagbladet.no/dinside/2007/10/16/515194.html Det er godt mulig det, men i den artikkelen er det snakk om flere dagers "avhold". Ifølge Gro Nylander (som jeg har mer tillit til..) er annenhver dag helt perfekt. Ikke for mye, ikke for lite. Dessuten er det ikke bevist at de som blir gravide har sex hver eneste dag. Hver eneste dag blir ihvertfall altfor mye for min del... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 19. november 2009 #1003 Del Skrevet 19. november 2009 Bevist og bevist? På babyverden står det at 7 av 10 par som har sex hver dag blir gravide innen 3 mnd. Men ikke lett å vite hva som er rett! Jeg tror jeg uansett satser på den metoden denne pp, og tar annenhver neste pp hvis den ikke funker.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enatupp Skrevet 19. november 2009 #1004 Del Skrevet 19. november 2009 Jeg ble jo gravid ganske fort, vi hadde ikke hver dag.. Kunne vel hende det var ganske ofte, men alt annet en hver dag.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 19. november 2009 #1005 Del Skrevet 19. november 2009 Jeg ble jo gravid ganske fort, vi hadde ikke hver dag.. Kunne vel hende det var ganske ofte, men alt annet en hver dag.. hehe Ja er vel forskjellig, kvaliteten på svømmerne & når du hadde sex osv Får håpe det vi har holder uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 20. november 2009 Forfatter #1006 Del Skrevet 20. november 2009 (endret) Uten vann i leiligheten!!! :dåne: Skulle dusje og så ble plutselig vanntrykket dårlig og så var det brått helt borte!! Rakk SÅVIDT å vaske meg på hendene etter å ha renset kattedoen! Æsj...har jo ikke fått vasket meg i det hele tatt... Er visst brudd på ledningsnettet et eller annet sted, de vet ikke engang hvor ennå! :dåne: Og jeg skal liksom ut å handle og på kino i kveld... Endret 20. november 2009 av Redbird Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 20. november 2009 Forfatter #1007 Del Skrevet 20. november 2009 Også har vi vært og sett New Moon idag da. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 21. november 2009 #1008 Del Skrevet 21. november 2009 God helg Var filmen bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 21. november 2009 Forfatter #1009 Del Skrevet 21. november 2009 God helg Var filmen bra? God helg til deg også! Filmen var absolutt bra! Selv om jeg og Manden var enige om at den gikk litt fort fremover i hendelsene, sånn i forhold til boka. Men jeg ble STYGGimponert over ulvene!! :dåne: Etter å ha sett traileren trodde jeg de hadde laget dem mindre, men neeeei, de er AKKURAT slik jeg så dem for meg i boka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 21. november 2009 Forfatter #1010 Del Skrevet 21. november 2009 Mornings- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 21. november 2009 #1011 Del Skrevet 21. november 2009 5.plass Redbird 450 Nótt 105 thumbalina 97 enatupp 52 Pupsi 45 pleiepike 25 mjau-mjau 20 pusilus 19 honning 19 Wings 19 mca 18 Rosa76 18 *netta* 17 SøsterLiten 12 LilleEkorn 12 Gaupa 8 Phobaeticus 8 *Buffy* 7 mocha 7 cypress 6 spinnvil 5 Aurelia 4 dreia 4 Mai brud 4 Poizki 4 Bestee 4 Happy Feet 4 Klematis 3 GlaJenta88 3 Ilja** 2 Luna-jenta 2 Anamelona 2 nettts 1 Mayami 1 Missiw 1 Jennie 1 lhinn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 21. november 2009 #1012 Del Skrevet 21. november 2009 Antall innlegg i boka di... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 21. november 2009 Forfatter #1013 Del Skrevet 21. november 2009 (endret) Oi! Så kult at du sjekket hos meg også! Jowsa, dette var mange deltagende. 5.plass er da ikke dårlig! Nótt og thumbalina er jo de som har fulgt meg fra dag en. :rødme: Endret 21. november 2009 av Redbird Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 21. november 2009 #1014 Del Skrevet 21. november 2009 Legger igjen spor her og jeg - snublet over dagboken din etter å ha sett spor etter deg i omtrent samtlige dagbøker jeg var innom her inn Du er tydeligvis flink til å besøke dagbøker! Fortsatt god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thumbalina Skrevet 21. november 2009 #1015 Del Skrevet 21. november 2009 Jeg håper det er et eller annet sted du har sjekket de tallene og sittet å telt?????? Ser ut til at dere har ganske bra frekvens på for tiden! Vi holdt også bare på annenhver dag, og funka greit det! Dersom du ikke føler for det, så er det jo ikke akkurat så gøy å lage barn på plikt og trass... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 21. november 2009 #1016 Del Skrevet 21. november 2009 Jeg har ikke telt nei :fnise: Det hadde tatt seg ut. Lite å finne på i helgene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 21. november 2009 Forfatter #1017 Del Skrevet 21. november 2009 Legger igjen spor her og jeg - snublet over dagboken din etter å ha sett spor etter deg i omtrent samtlige dagbøker jeg var innom her inn Du er tydeligvis flink til å besøke dagbøker! Fortsatt god helg Er jeg så flink da...? Hehe, takk! Du er hjertelig velkommen hit! Jeg håper det er et eller annet sted du har sjekket de tallene og sittet å telt?????? Ser ut til at dere har ganske bra frekvens på for tiden! Vi holdt også bare på annenhver dag, og funka greit det! Dersom du ikke føler for det, så er det jo ikke akkurat så gøy å lage barn på plikt og trass... Ble plutselig to dager på rad nå d. Litt plikt igår kveld, men imorges derimot..... Jeg har ikke telt nei :fnise: Det hadde tatt seg ut. Lite å finne på i helgene Var det jeg sa til Manden også, "Kjære vene, jeg håper ikke hun har telt for hånd?? Snakker om å ha LITE å gjøre i helgene'a!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 21. november 2009 #1018 Del Skrevet 21. november 2009 Jeg har ikke telt nei :fnise: Det hadde tatt seg ut. Lite å finne på i helgene Det hadde virkelig tatt seg ut ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 22. november 2009 #1019 Del Skrevet 22. november 2009 2.plass faktisk på antall innlegg i denne boka. :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 22. november 2009 Forfatter #1020 Del Skrevet 22. november 2009 2.plass faktisk på antall innlegg i denne boka. :dåne: Er da ingenting å :dåne: av det! Betyr jo bare at du bryr deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå