Fantorangen Skrevet 5. november 2009 #901 Del Skrevet 5. november 2009 Hei Redbird. Takk for hilsen i boka mi. Måtte innom å legge inn en hilsen hos deg også, og ser at det er spennende i din bok om dagen Lykke til i dagene mot IKM, sender deg masse babystøv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 5. november 2009 #902 Del Skrevet 5. november 2009 Her var det spennende, redbird Tror jeg henter meg en stor boks med popcorn, og venter på at det skal skje noe Det er deres tur denne gangen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 5. november 2009 Forfatter #903 Del Skrevet 5. november 2009 *Buffy*, Nótt, pusilus : Takk for popcorn-spisingen deres! Maibrud : Babystøv!! Takk! Pupsi ! Det var virkelig en stooor boks med popcorn!! Veldig bra! Takk skal du ha vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 5. november 2009 #904 Del Skrevet 5. november 2009 Fantastisk boks Pupsi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 5. november 2009 #905 Del Skrevet 5. november 2009 Eg vil ikkje eta for mykje før leggetid, så for meg held det med den lille boksen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 5. november 2009 Forfatter #906 Del Skrevet 5. november 2009 Eg vil ikkje eta for mykje før leggetid, så for meg held det med den lille boksen Jeg derimot, måtte gi etter for det jeg ville ha i går. En pose popcorn med salt og smør-krydder (ja, ikke kryddersmør. )og bollen min er tom nå... Spiser alt for mye for tiden jeg. OG FYI: Jeg poppet den posen...for under en halvtime siden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 5. november 2009 Forfatter #907 Del Skrevet 5. november 2009 Ømheten i brystene har tatt seg opp igjen. Var nesten ingenting i går, men nå kjenner jeg at brystvortene er vonde. :dåne: Og har den rare "klump"-følelsen i magen ennå. Og oppblåst... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thumbalina Skrevet 6. november 2009 #908 Del Skrevet 6. november 2009 spennende dette altså =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 6. november 2009 Forfatter #909 Del Skrevet 6. november 2009 Tror vi kan legge vekk popcornet og iveren nå. Den brune utfloden har såvidt begynt nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thumbalina Skrevet 6. november 2009 #910 Del Skrevet 6. november 2009 nei nei nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 6. november 2009 #911 Del Skrevet 6. november 2009 Neeei... Dumme Vet hun ikke at hun ikke er velkommen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enatupp Skrevet 6. november 2009 #912 Del Skrevet 6. november 2009 Nei Nei Nei! Dette var ikke etter planen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa76 Skrevet 6. november 2009 #913 Del Skrevet 6. november 2009 Åååå, så kjedelig Hadde håpa slik det var din tur nå Redbird, det har du fortjent Men da får jeg heie enda hardere på deg i neste PP, det blir nok din tur snart også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 6. november 2009 #914 Del Skrevet 6. november 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantorangen Skrevet 6. november 2009 #915 Del Skrevet 6. november 2009 Huff JEG BA JO DENNE STYGGE TANTA OM Å STIKKE FRA ALLE PRØVERE JO Da er det bare å rope enda høyere! KJÆRE TANTE RØD! DU ER IKKE VELKOMMEN TIL PRØVERE PÅ KG. HÅPER DU NÅ TAR DEG EN LANG FERIE TIL VERDENS ENDE Å BLIR DER I LANG TID SLIK AT DET KAN KOMME MANGE KG BARN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 6. november 2009 #916 Del Skrevet 6. november 2009 Og eg som var så sikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 6. november 2009 Forfatter #917 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) Huff JEG BA JO DENNE STYGGE TANTA OM Å STIKKE FRA ALLE PRØVERE JO Da er det bare å rope enda høyere! KJÆRE TANTE RØD! DU ER IKKE VELKOMMEN TIL PRØVERE PÅ KG. HÅPER DU NÅ TAR DEG EN LANG FERIE TIL VERDENS ENDE Å BLIR DER I LANG TID SLIK AT DET KAN KOMME MANGE KG BARN Du får meg til å smile igjennom tårene du godingen! ************* Pappa'n min er god da...Var på Ikea idag med Manden og mamma og pappa og ved sengeavdelingen stoppet jeg ved en barnekryppe...og ble litt sår i hjertet mitt. Så Manden tok om meg og sa "det blir vår tur snart." og da trillet tårene stille nedover kinnene mine...og da kom pappa og tok godt om meg, som bare pappa'er kan! Og vi gikk sakte sammen og holdt rundt hverandre mens tårene trillet litt og så sier gode pappa'n min: "Egentlig så syns jeg det er greit jeg. (ikke vondt sagt, selvfølgelig!) Vil ikke at du skal bli mor jeg, vil du skal være lille godjenta mi for alltid!" :rødme: Han er så goooood! Fikk meg til å smile igjen da! Endret 6. november 2009 av Redbird Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 6. november 2009 #918 Del Skrevet 6. november 2009 Åååå... så god pappa du har Det ordner seg for snille jenter! TRO MEG! Har hørt om flere som skal adoptere etter lang tids prøving, og så..plutselig... Da skjer det. De blir gravide. Vi må lære oss å slappe av... Men æsj, ikke lett heller når det er det største ønsket på jord.. Jeg lover, det ordner seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 6. november 2009 Forfatter #919 Del Skrevet 6. november 2009 Det er ikke lett i det hele tatt.. Takk for gode, fine, støttende ord Wings! Og det samme til deg! Ordner seg for snille jenter..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thumbalina Skrevet 7. november 2009 #920 Del Skrevet 7. november 2009 du er utrolig heldig som har en så snill og støttende pappa i livet ditt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå