Gå til innhold

Redbird sitt prøveeventyr!

Redbird

Anbefalte innlegg

Hei Redbird.

Takk for hilsen i boka mi. Måtte innom å legge inn en hilsen hos deg også, og ser at det er spennende i din bok om dagen :)

Lykke til i dagene mot IKM, sender deg masse :strix::strix::strix::strix: babystøv :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her var det spennende, redbird :jepp:

Tror jeg henter meg en stor boks med popcorn, og venter på at det skal skje noe a070.gif

Det er deres tur denne gangen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Buffy*, Nótt, pusilus : Takk for popcorn-spisingen deres! :fnise::klemmer:

Maibrud : Babystøv!! Takk! :strix::klemmer:

Pupsi ! Det var virkelig en stooor boks med popcorn!! :ler: Veldig bra! :tommelopp: Takk skal du ha vennen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg vil ikkje eta for mykje før leggetid, så for meg held det med den lille boksen :popcorn:

:duskedame:

Jeg derimot, måtte gi etter for det jeg ville ha i går. En pose popcorn med salt og smør-krydder (ja, ikke kryddersmør. ;) )og bollen min er tom nå... :hakeslepp: Spiser alt for mye for tiden jeg. :ler: OG FYI: Jeg poppet den posen...for under en halvtime siden... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ømheten i brystene har tatt seg opp igjen. Var nesten ingenting i går, men nå kjenner jeg at brystvortene er vonde. :dåne:

Og har den rare "klump"-følelsen i magen ennå. :vetikke: Og oppblåst... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, så kjedelig :kjefte::tristbla:

Hadde håpa slik det var din tur nå Redbird, det har du fortjent :klem: Men da får jeg heie enda hardere på deg i neste PP, det blir nok din tur snart også :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff :klemmer:

:sur::rope: JEG BA JO DENNE STYGGE :kosteskaft: TANTA OM Å STIKKE FRA ALLE PRØVERE JO :sinna:

Da er det bare å rope enda høyere! :rope:

KJÆRE TANTE RØD!

DU ER IKKE VELKOMMEN TIL PRØVERE PÅ KG.

HÅPER DU NÅ TAR DEG EN LANG FERIE TIL VERDENS ENDE Å BLIR DER I LANG TID SLIK AT DET KAN KOMME MANGE :kgbaby: KG BARN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Huff :klemmer:

:sur::rope: JEG BA JO DENNE STYGGE :kosteskaft: TANTA OM Å STIKKE FRA ALLE PRØVERE JO :sinna:

Da er det bare å rope enda høyere! :rope:

KJÆRE TANTE RØD!

DU ER IKKE VELKOMMEN TIL PRØVERE PÅ KG.

HÅPER DU NÅ TAR DEG EN LANG FERIE TIL VERDENS ENDE Å BLIR DER I LANG TID SLIK AT DET KAN KOMME MANGE :kgbaby: KG BARN

:grine::klemmer: Du får meg til å smile igjennom tårene du godingen!

Pappa'n min er god da...Var på Ikea idag med Manden og mamma og pappa og ved sengeavdelingen stoppet jeg ved en barnekryppe...og ble litt sår i hjertet mitt. Så Manden tok om meg og sa "det blir vår tur snart." og da trillet tårene stille nedover kinnene mine...og da kom pappa og tok godt om meg, som bare pappa'er kan! Og vi gikk sakte sammen og holdt rundt hverandre mens tårene trillet litt og så sier gode pappa'n min: "Egentlig så syns jeg det er greit jeg. (ikke vondt sagt, selvfølgelig!) Vil ikke at du skal bli mor jeg, vil du skal være lille godjenta mi for alltid!" :grine: :rødme: Han er så goooood! Fikk meg til å smile igjen da!

Endret av Redbird
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå... så god pappa du har :klem::grine:

Det ordner seg for snille jenter! TRO MEG!

Har hørt om flere som skal adoptere etter lang tids prøving, og så..plutselig... :hjerte: Da skjer det. De blir gravide.

Vi må lære oss å slappe av...

Men æsj, ikke lett heller når det er det største ønsket på jord..

:kose:

Jeg lover, det ordner seg :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke lett i det hele tatt.. :sukk:

Takk for gode, fine, støttende ord Wings! :klemmer: Og det samme til deg! :jepp: Ordner seg for snille jenter..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...