Redbird Skrevet 5. september 2009 Forfatter #661 Del Skrevet 5. september 2009 (endret) Blæ på deg...testet nå jeg. Har ikke drukket så mye og en god stund siden vi spiste og var veeeldig tissatrengt, så testet jeg... Urinen var nok litt utvannet, var ganske lys. Men hadde det vært bebis hadde det vel vært en form for strek uansett...og det var det ikke. Kunne ikke tvinge fram en engang. hehe. Sådetså....sånn er det... Endret 5. september 2009 av Redbird Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 5. september 2009 #662 Del Skrevet 5. september 2009 Jaja, det var vel ikke en stor overraskelse... Jeg skal teste i morgen! Og jeg er rimelig sikker på at vi kan være her og gråte sammen i morgen, og si at på neste PP, DA skal det klaffe for oss begge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thumbalina Skrevet 6. september 2009 #663 Del Skrevet 6. september 2009 Den brennende følelsen i korsyggen hørtes meget kjent ut.. jeg må innrømme det.... kjentes ut som korsryggen sto i brann, eller en skikkelig brannskade.... vondt vondt vondt.. aldri hatt det før eller siden.. og jeg var da vitterlig gravid.. MEN ikke bli skuffet nå om det bare er TR som oppfører seg rart.... synd at TR symptomer og gravid symptomer er så like altså! Lykke til =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enatupp Skrevet 6. september 2009 #664 Del Skrevet 6. september 2009 Må bare si det, at jeg gikk med Hel#¤% menssmerter i nesten 2 uker, uten at det ga utslag på testen.. Til meg kom det jo ikke før 3 uker etter jeg kjente symptomene til mensen.. Men uansett kan du puste rolig ut nå, og slappe av. Er det ingen forandring til helga tror jeg at jeg ville tatt en ny test var jeg deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 6. september 2009 Forfatter #665 Del Skrevet 6. september 2009 I tillegg til å ha litt fram-og-tilbake vondt i tanna mi, så er jeg så sinnsykt svimmel idag... Skjønner ikke hvorfor...! Det er som om blodsukkeret er lavt og man får et slikt sug i hode, kroppen føles svak og er så rar svimmel...skjønner ingenting jeg...kroppen er merkelig for tiden....! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 7. september 2009 Forfatter #666 Del Skrevet 7. september 2009 Tok en ny test på morgenurin idag, bare for å være helt sikker. Negativ. Så svimmelheten igår kan ha vært en reaksjon på en sterk smertestillende jeg tok, på tom mage. Vet ikke. Men NÅ er det ihvertfall ingen tvil. Nå kan jeg ikke la gravid-tanken komme hver gang jeg "føler" et eller annet. :dåne: ****** .............FYI........... .............Vondt i tanna........... .............Satt på sofaen igår og bare gråt og vugget meg selv......... .............Verste.smerten.som.fins......................... Syns synd på meg selv ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 7. september 2009 #667 Del Skrevet 7. september 2009 Stakkar deg som har vondt da. Håper det snart kommer seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enatupp Skrevet 7. september 2009 #668 Del Skrevet 7. september 2009 (endret) Uffa... *trøster på du* Håper ting er bedre nå.. Selv sitter jeg godt pakka under ett pledd og fryser.. hihi Angående testinga, husk meg som fikk negativ førstegang og positiv uka etter kan fort forandre seg vettu Har faktisk glemt å sende med *BaByStØv* de siste gangene... ¤Smekker mine egne fingre¤ *bAbYsTøV Endret 7. september 2009 av enatupp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 7. september 2009 Forfatter #669 Del Skrevet 7. september 2009 OI! *Detter i gulvet med et brak* Den dosen med babystøv der var kraftig enatupp! Om dette ikke funker nå så vet ikke jeg!! Takk Tror ikke jeg er så heldig som deg dessverre. Har ikke slik flaks jeg. Men det kommer nok...en gang i fremtiden, når den rette bebisen er valgt ut til meg og Manden. Snart hjem....vond tann...:dåne: Har du blitt syk enatupp? Eller har høst-hustringen kommet til deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 7. september 2009 #670 Del Skrevet 7. september 2009 Bar innom for å heie litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 7. september 2009 #671 Del Skrevet 7. september 2009 Bare innom å leverer en sekk med babystøv. (i mangel av en passende smiley) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 7. september 2009 #672 Del Skrevet 7. september 2009 Tannsmerter er ikke mye artig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 7. september 2009 Forfatter #673 Del Skrevet 7. september 2009 Tusen takk jenter, for ,babystøv og ! Sekken med babystøv drysses på tannbørse, brødskiver, i drikkeflaske og kapsles til piller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocha Skrevet 8. september 2009 #674 Del Skrevet 8. september 2009 heisann... titter innom og ser hvordan det går:) Men du...du tipset meg en gang om en side som het fertility friend...jeg har logget meg inn der nå, men finner ikke helt ut hvordan det fungerer... Hvordan leser jeg av kalenderen? For når jeg logget meg inn viste det at jeg skal ha el ganske snart, noe jeg tror stemmer... men når jeg plottett inn når mens hadde vært, ble alle el forsyvet helt merkeli... skal jeg kanskje ikke legge inn mens? sjønner ingenting jeg nå jeg blir visst aldri klok på dette prøve greiene xxoo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 8. september 2009 Forfatter #675 Del Skrevet 8. september 2009 Hei mocha Har svart i boka di jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enatupp Skrevet 8. september 2009 #676 Del Skrevet 8. september 2009 I går var det stiv kuling til liten storm her, så følte all varme bare ble sugd ut av huset... Men har nok blitt forkjølet også ja.. snufser heletiden og får frostrier... Liker ikke høsten.. For jeg blir aldri riktig syk, og tar laaang tid før jeg blir frisk.. Går bare å hangler Håper det står bedre til med deg i dag *BaByStØv* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 11. september 2009 Forfatter #677 Del Skrevet 11. september 2009 Tror jeg har hee-eeeftig EL på gang nå! Har MASSE stikkinger heelt nederst på høyre side, hele tiden! Noen ganger er det noen skikkelige tak! Og det er forresten deilig å ikke vite når ting faktisk "SKAL" skje. skjer endelig fordi vi har lyst, ikke fordi vi MÅ, for NÅ er det EL tid og vi må plotte inn mange runder før under og etter. Deilig det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 11. september 2009 #678 Del Skrevet 11. september 2009 :duskedame: EL :duskedame: Stå på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa76 Skrevet 11. september 2009 #679 Del Skrevet 11. september 2009 Tror jeg har hee-eeeftig EL på gang nå! Har MASSE stikkinger heelt nederst på høyre side, hele tiden! Noen ganger er det noen skikkelige tak! Og det er forresten deilig å ikke vite når ting faktisk "SKAL" skje. skjer endelig fordi vi har lyst, ikke fordi vi MÅ, for NÅ er det EL tid og vi må plotte inn mange runder før under og etter. Deilig det. Håper det klaffer for dere denne gangen Ha en kjempe fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 11. september 2009 Forfatter #680 Del Skrevet 11. september 2009 Takk jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå