Gå til innhold

Redbird sitt prøveeventyr!

Redbird

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mye positivt her!!! Go for it!!! :klemmer:

:bolledeig: Going for it!! :ler::klemmer:

Så spennende med EL og masse :sengekos::hoppe:

Når er IKM?

Om syklusen denne gangen ikke blir en sånn 25 dagers, så er IKM 1 september! :)

Dustesjef!! :kjefte: Ødelegger jo helt planene mine for :humpe: jo!!

Skulle høre om jeg kunne bytte vakt med henne imorgen og onsdag, slik at jeg fikk sent imorgen og tidlig på onsdag. Da får jeg nemlig med meg Oslo Grand Prix på onsdag og tid til :humpe: imorgen tidlig. :lur:

Men neeeida! Nå skal vi plutselig jobbe sammen imorgen tidlig og så presterer hun å si "Men du kan jo spørre I om hun kan jobbe på onsdag for deg da!" :dåne: Jaaaa...For jeg har jo ditt lønnsnivå og har råd til å ta meg fri en hel dag! Nei! Har ikke det tenk! :regler:

Hun tror virkelig hun kan bestemme og styre som hun selv vil og etter hva hun selv vil gjøre bare fordi hun nå er blitt sjef. Ubrukelig. Vil ha gamle sjef tilbake.....Hun var kanskje litt mer uptight når det gjaldt butikken og hvordan ting skal gjøres ned til hvor på papiret ting skal skrives, men hun var da ihvertfall snill og delte vakter likt mellom oss! :kjefte:

Ssssiinnnnaaaaaa..... :dåne:

Puh....godt å få det ut ja.... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, der var facebook-profilen din snoket ferdig :fnise: Utrolig fin brudekjole du hadde!! :jepp: :jepp: :jepp: Hvor lenge har dere vært gift igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, der var facebook-profilen din snoket ferdig :fnise: Utrolig fin brudekjole du hadde!! :jepp: :jepp: :jepp: Hvor lenge har dere vært gift igjen?

Takk skal du ha! :blush: Den er faktisk designet av en jeg kjenner. Hun driver egen brudekjole-butikk nå, så den er ganske unik. :rødme:

Vi har vært gift i snart 1 år! 20. september. :)

Håper ikke du fant noe illevarslende på profilen min!! :ler:

Dere er ganske nygifte dere eller? Også utenlands da. :rødme: Så bare himmelsk romantisk ut! :rødme:

PS: Svarte jente, du er PEEEENNN! :dåne:

Endret av trinemor83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm må si jeg ble nyskjerrig nå! =)

Irriterende sjef ja! Er jo ikke bare å ta fri akkuart nei... Kjipt at du ikke fikk ordnet det! Men får satse på at dere får lagt inn litt :humpe: alikevel!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, fant ikke noe skummelt :fnise: Så sinnsykt mange bilder du har lagt ut! ;) Gøy å titte på bilder fra bryllupet deres altså :) Vi har vært gift i ca 2 mnd. Og utenlands ja. Hadde en liten fest hjemme da. Kjolen din var bare utrolig nydelig :strix: Du så ut som en prinsesse i den! :jepp:

Min kjole er også litt unik, for jeg har klippet den knelang selv, og festet den med nåler :ler: Er ikke så nøye på det ;)

Tusen takk :rodme: :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, fant ikke noe skummelt :fnise: Så sinnsykt mange bilder du har lagt ut! ;) Gøy å titte på bilder fra bryllupet deres altså : ) Vi har vært gift i ca 2 mnd. Og utenlands ja. Hadde en liten fest hjemme da. Kjolen din var bare utrolig nydelig :strix: Du så ut som en prinsesse i den! :jepp:

Min kjole er også litt unik, for jeg har klippet den knelang selv, og festet den med nåler :ler: Er ikke så nøye på det ; )

Tusen takk :rodme:

Hehehe, jaaah, det har blitt endel bilder ser jeg. :ler: Kan ikke noe for det! Gøy jo. :tongue:

:blush: Tusen takk! :klemmer: Må innrømme at jeg følte meg pen den dagen ja. Men det skal man jo også gjøre. :rødme:

Så kult med kjolen din da! :ler: Den så råtøff ut med den lengden! :tommelsmil:

Tenk at nå fester det seg en liten spire i magen diN!!! For det har jeg bestemt!!: D

:bolledeig: Hurrraaa for mca som bestemmer!! :hug:

:hallo:

Bare innom og oppdaterer meg!

Krysser fingra for at spiren sitter nå!!

:klemmer:

:vinke: Kryss alt dere har, bare ikke bena!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm må si jeg ble nyskjerrig nå! =)

Irriterende sjef ja! Er jo ikke bare å ta fri akkuart nei... Kjipt at du ikke fikk ordnet det! Men får satse på at dere får lagt inn litt :humpe: alikevel!!

Vennskap over KG-grenser vettu! :ler:

Njaaa, ordnet seg og orndet seg...får se hva jeg gjør. :sukk:

Oppdaget også at hun overkjører meg helt i plakatskriving også (bagatell, jeg vet..!). Jeg hadde skrevet en utmerket fin plakat til et bord og nå ser jeg at den er hivd og hun har skrevet en som er helt lik....:dåne: Gir opp jeg. Får null feed-back!! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig kjedelig med dårlige ledere! :sur: Har møtt nok av den typen.

Er glad jeg har det så bra på senteret ellers, eller så hadde jeg kapitulert. Men har hatt ledere som er to ganger verre enn dette, nå blir jeg bare full av faen og vil hevde meg. :tongue:

JEG burde vært sjef der syns nå jeg! ;)

:dåne: Nå vil jeg ikke at flere prøvere som har vært her kun kort tid skal bli gravide...jeg blir misunnelliiiigg.... :grine: Noen har det bare så lett...! :grine:

Misforstå meg rett, jeg er naturligvis veldig glad på dem sine vegne!! :hoppe: Men hvorfor ikke meg og liksom....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er din tur denne gangen! Det må det bare være!!!!

Utrolig frustrerende med en sånn sjef da! Hun har vel sikkert mindreverdighetskomplekser som hun må ta utover de ansatte tenker jeg! Du får legge inn god innsats, også søke på sjefsstillingen når du kommer tilbake fra mammaperm =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er din tur denne gangen! Det må det bare være!!!!

Utrolig frustrerende med en sånn sjef da! Hun har vel sikkert mindreverdighetskomplekser som hun må ta utover de ansatte tenker jeg! Du får legge inn god innsats, også søke på sjefsstillingen når du kommer tilbake fra mammaperm =)

Takk gode, snille, søte du!! :klemmer: Er så lett å bli positiv når jeg har dere her som er masse positive med meg! :rødme:

Har hatt en liten prat med sjefen (hun er forøvrig bare 1 år eldre enn meg.) og hun forsto problemstillingen min og tok det til seg og forklarte hvorfor hun gjør sånn og slik og forsto at nå var hun på et annet sted enn der hun var før og at ting var annerledes her. Hun lovte å bli flinkere med å gi meg feed-back og resten av dagen (jobbet sammen idag) gikk smertefritt med latter og spøk, så håper det ordner seg nå! :)

Hehehe..hadde vært sykt kult å få sjefsstillingen altså. :ler: Føler jeg er myyyye mer klar for den nå, enn det jeg var da gamlesjefen sluttet i mars. :tommelsmil:

Endret av trinemor83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trinemor, du må komme på torsdag altså! :overrasket:

Du kan :tog:

:jepp: :jepp:

Eller ta t-banen med meg :klem:

Jeg har null økonomi til det.... :grine: Etter husleie og regninger på torsdag har jeg 400,- å leve for fram til Manden får lønn... :grine:

Stakkars pappa, ble skikkelig lei seg da han hørte jeg prøvde å undertrykke gråten... :grine:

Hadde jeg fått vanlig lønn hadde jeg UTEN TVIL hoppet på første buss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg vurderer å endre navn.. :klø: Navnet jeg har er jo egentlig ikke SÅ anonymt! :ler:

Har dere noen gode forslag på navn?? ;) Send meg en PM da.. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er glad jeg har det så bra på senteret ellers, eller så hadde jeg kapitulert. Men har hatt ledere som er to ganger verre enn dette, nå blir jeg bare full av faen og vil hevde meg. :tongue:

JEG burde vært sjef der syns nå jeg! ;)

:dåne: Nå vil jeg ikke at flere prøvere som har vært her kun kort tid skal bli gravide...jeg blir misunnelliiiigg.... :grine: Noen har det bare så lett...! :grine:

Misforstå meg rett, jeg er naturligvis veldig glad på dem sine vegne!! :hoppe: Men hvorfor ikke meg og liksom....

Jeg er selv i PP 4, og føler akkurat som deg. Kan ikke noe for det, men blir litt lei meg når andre får det til på 1. og 2. forsøk. Også nesten uten å ha prøvd mange ganger.. Mister litt motet for en kort stund. Men vi skal nok snart få det til vi også! Jeg håper det klaffer for deg denne måneden, det har du fortjent! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er selv i PP 4, og føler akkurat som deg. Kan ikke noe for det, men blir litt lei meg når andre får det til på 1. og 2. forsøk. Også nesten uten å ha prøvd mange ganger.. Mister litt motet for en kort stund. Men vi skal nok snart få det til vi også! Jeg håper det klaffer for deg denne måneden, det har du fortjent! :klem:

:Nikke: Det er ekstra kjipt når de som klarer det har klart det på første eller andre forsøk og de får det liksom til å høres så lett ut... :sukk:

Vi fortjener det vi og! Og jeg håper jeg har gjort meg fortjent til det denne PP...:sukk:

Håper det klaffer fortere enn fortest for deg også Bestee, du har fortjent det du også. :klemmer::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gammel klassevenninne fra ungdomskolen dukket opp på jobb idag.

Og hva var hun? Jo - 7 måneder gravid. :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...