pusilus Skrevet 29. juli 2009 #361 Del Skrevet 29. juli 2009 Innom for en og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 29. juli 2009 #362 Del Skrevet 29. juli 2009 heier for beby Her var det spennende gitt Følger med videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 29. juli 2009 #363 Del Skrevet 29. juli 2009 Jeg vet at er du gravid skal du ikke ta tranebærkapsler, da er det bedre å drikke tranebærjuice eller appelsinjuice. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thumbalina Skrevet 30. juli 2009 #364 Del Skrevet 30. juli 2009 Har fremdeles sånn rar blærekatarr-følelse... :klø: Spiser tranebærpiller som bare det, men kjennes ikke ut som om det hjelper...Og det rare er (OG NÅ BLIR DET LITT GROSSE DETALJER) det kjennes ut som om jeg kan klemme hardt, ja tilogmed klø (!!) akkurat i åpningen til der...der jeg ikke tisser da, for å si det sånn! så lindrer det litt! :klø: det er så snålt!! Vil en evn blærekatarr være farlig, om man har en spire, så tidlig....?? Merker jeg lett kan bli en liten hobby-hypokonder, etter ferietur i utlandet og med tanke på all svineinfluensaen som blir verre og verre... Kan det kasnkej være en reaksjon på de bakteriflora tablettene du tok? Syns jeg så i felleskatalogen at en reaksjon( bivirkning) kan være kløe..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 30. juli 2009 Forfatter #365 Del Skrevet 30. juli 2009 Innom for en og Takk! Motivasjons-crewet er igang! heier for beby Her var det spennende gitt Følger med videre Jeg vet at er du gravid skal du ikke ta tranebærkapsler, da er det bedre å drikke tranebærjuice eller appelsinjuice. Ish da... Har tatt endel denne uka...Men kan da ikke være SÅ farlig...? Kan det kanskje være en reaksjon på de bakteriflora tablettene du tok? Syns jeg så i felleskatalogen at en reaksjon( bivirkning) kan være kløe..... Det kan jo hende! Men da det var som verst igår på jobb så gikk jeg en tur på do og etter det ble det myye bedre. :klø: Så er/var nok en liten blærekatarr...kjennes ut som om det er bedre idag da. *krysse fingre!* Jeg tenker for mye og rart når jeg står og kjeder meg på jobb... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thumbalina Skrevet 30. juli 2009 #366 Del Skrevet 30. juli 2009 Takk! Motivasjons-crewet er igang! Ish da... Har tatt endel denne uka...Men kan da ikke være SÅ farlig...? Det kan jo hende! Men da det var som verst igår på jobb så gikk jeg en tur på do og etter det ble det myye bedre. :klø: Så er/var nok en liten blærekatarr...kjennes ut som om det er bedre idag da. *krysse fingre!* Jeg tenker for mye og rart når jeg står og kjeder meg på jobb... Fort gjort det ja! =) Tror ikke det er så farlig - på dette tidspunktet så har jo egget såvidt festet seg, og fosteret lever på en plommesekk de første dagene. Krysser fingrene for at det er en liten luring inni der =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 30. juli 2009 #367 Del Skrevet 30. juli 2009 Ish da... Har tatt endel denne uka...Men kan da ikke være SÅ farlig...? Det kan jo hende! Men da det var som verst igår på jobb så gikk jeg en tur på do og etter det ble det myye bedre. :klø: Så er/var nok en liten blærekatarr...kjennes ut som om det er bedre idag da. *krysse fingre!* Jeg tenker for mye og rart når jeg står og kjeder meg på jobb... Det går nok bra skal du se. Vet ikke hva som er så farlig med det, men jeg fikk beskjed av Jordmor om at jeg ikke skulle ta tranebærkapsler etter at jeg var blitt gravid. Så de har jeg plassert bakerst i skapet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 30. juli 2009 Forfatter #368 Del Skrevet 30. juli 2009 (endret) Fort gjort det ja! =) Tror ikke det er så farlig - på dette tidspunktet så har jo egget såvidt festet seg, og fosteret lever på en plommesekk de første dagene. Krysser fingrene for at det er en liten luring inni der =) Håper på en liten luring jeg og.. Det går nok bra skal du se. Vet ikke hva som er så farlig med det, men jeg fikk beskjed av Jordmor om at jeg ikke skulle ta tranebærkapsler etter at jeg var blitt gravid. Så de har jeg plassert bakerst i skapet. Så jeg må altså begynne å drikke tranebærjuice om jeg skulle få noe slikt under en evn graviditet.....*grøss*...æsj... Må jeg gå over til flytende Udo's choice og da eller?? ******* har fremdeles ingen TR symptomer enn andre symptomer... :klø: Skulle da ha begynt å kjenne murringer og diverse nå! Som jeg har gjort tidligere... Eneste er at jeg er uggen om morgenen, til jeg får spist. Og får sånne kvalmebølger over meg i løpet av dagen. Og håret er EKSTRA kranglete og fettete og huden...lever sitt eget, feite liv... Endret 30. juli 2009 av trinemor83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 30. juli 2009 Forfatter #369 Del Skrevet 30. juli 2009 *Detaljer* Var en tur på do nå, og da var det litt rosa i den lyse utfloden! :klø: Og en ting skal være sikkert, dette er noe jeg IKKE har opplevd før! (altså, innbiller meg ikke ting nå. ) Jeg har ALDRI hatt rosa utflod eller lyserød spotting eller noe slikt. Jeg har alltid kun hatt brun spotting/utflod 1, kanskje 2 dager før TR, aldri noe mer eller mindre! Derfor blir jeg nå litt nå!! Fremmed! Rart! Ukjent! Ko-ko! Eller det kan ha vært litt blod i urinen pga blærekatarr. Men da tror jeg at jeg ville har MYE mer vondt enn det jeg har nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thumbalina Skrevet 30. juli 2009 #370 Del Skrevet 30. juli 2009 Gleder meg til du skal teste jeg =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 30. juli 2009 #371 Del Skrevet 30. juli 2009 Du får bare smøre deg med tålmodighet til du skal teste, det kan bare være kroppen som spiller deg et puss eller så kan det være en festeblødning... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 30. juli 2009 #372 Del Skrevet 30. juli 2009 *Detaljer* Var en tur på do nå, og da var det litt rosa i den lyse utfloden! :klø: Og en ting skal være sikkert, dette er noe jeg IKKE har opplevd før! (altså, innbiller meg ikke ting nå. ) Jeg har ALDRI hatt rosa utflod eller lyserød spotting eller noe slikt. Jeg har alltid kun hatt brun spotting/utflod 1, kanskje 2 dager før TR, aldri noe mer eller mindre! Derfor blir jeg nå litt nå!! Fremmed! Rart! Ukjent! Ko-ko! Eller det kan ha vært litt blod i urinen pga blærekatarr. Men da tror jeg at jeg ville har MYE mer vondt enn det jeg har nå. *masse babystøv te deg* Håper og håper på en liten spire oxo her!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 30. juli 2009 Forfatter #373 Del Skrevet 30. juli 2009 Gleder meg til du skal teste jeg =) Søt du. Du får bare smøre deg med tålmodighet til du skal teste, det kan bare være kroppen som spiller deg et puss eller så kan det være en festeblødning... You read my mind! Tenker som så at alle de små cellene i kroppen min fniser og sier "Dere! Nå skaper vi litt rare kroppsreaksjoner hos'a Trinemor, bare for å gjøre henne tullete!" Er det slik en festeblødning vil arte seg? Er vel forskjellig fra person til person selvfølgelig, men det "vanlige" er at det er rødt? Rett og slett litt blod i utfloden? Ikke brunt som jeg trodde forrige måned... *masse babystøv te deg* Håper og håper på en liten spire oxo her!! Takk! "Oxo her".....?? Må jeg inn i boka di å lese eller...?? *håpe!!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 30. juli 2009 #374 Del Skrevet 30. juli 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 31. juli 2009 Forfatter #375 Del Skrevet 31. juli 2009 Details! (The chronicles of Trinemors bodily fluids...) Liten flekk med mørkere utflod i morges.. Litt mørkere gult liksom. Som om det var sneket seg inn litt rosa i den. Så det første jeg tenkte var, "TR på vei snart." Tror den skal være her på mandag. Men på en annen side har jeg ikke har NOE TR-smerter what.so.ever. Kun stikkingen jeg kjente på tirsdag formiddag! :klø: Og det er jo heller ikke typiske TR-smerter. Så gudene vet. Det eneste jeg merker i kroppen som kan tolkes som noen form for ubalanse er kvalme. Uggen følelse før frokost og så kommer det innimellom utover dagen. Imorges var det NOE ekkelt å være kvalm og sulten på samme tid! Kvalm...sulten...kvalm. :klø: Sitter liksom bakerst i halsen nå og. Så håååpløs man blir før IKM! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 31. juli 2009 #376 Del Skrevet 31. juli 2009 (endret) Slapp av Trinemor, du får ikke gjort noe fra eller til før IKM uansett. Endret 31. juli 2009 av Rán Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thumbalina Skrevet 31. juli 2009 #377 Del Skrevet 31. juli 2009 Just breathe!! :gjeiper: Men blir spennende å se utover helga nå =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 31. juli 2009 Forfatter #378 Del Skrevet 31. juli 2009 Nei, vet jeg ikke får gjort noe fra eller til før IKM, men må liksom få ut frustrasjonen da... Har jo ingen andre å snakke med og Manden syns det kan bli litt mye detaljer innimellom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 31. juli 2009 #379 Del Skrevet 31. juli 2009 At Manden synes det blir litt mye detaljer skjønner jeg, her ville ikke Mannen høre noen ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 31. juli 2009 Forfatter #380 Del Skrevet 31. juli 2009 Ja, da var det brunere slim. Så beklager damene, ser nok ut som om TR er her straks. Tenker den kommer søndag kveld eller mandag morgen. Greit at jeg ikke har kjent noe særlig TR-vondt, selv om det bare har gjort meg mer forvirret. Litt hard og "øm" nederst der nå. *vinker hadet til PP3* Får håpe vi er like aktive neste PP! Må nesten ha ferie og bo på hotell rundt hver EL vi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå