Redbird Skrevet 27. juli 2009 Forfatter #341 Del Skrevet 27. juli 2009 Nå har jeg sånne ømme brystvorter igjen...og BARE brystvortene. Går opp og ned i smerte/ømhet, men kjenner dem. Manden bruser med fjærene og sier det er fordi vi har hatt så mye i det siste! Jeg lar han tro det jeg. Men ellers...kjenner jeg ingenting...tror det er ca 1 uke til IKM, (ser ikke på tickeren. jeg "cooler'n" vettu, denne PP. ) og mener å huske at TR-smertene pleide å sette inn så smått en hel uke før. Nå: Nada. Får se da. Lurer på om melkesyretabletter (ala Vivag .. som settes opp "der") kan påvirke svømmerne? Jeg tror det...så har dermed ikke tro på at svømmerne har klart å kjempe seg vei opp denne gangen. Tror de sliter nok som det er..! Tok ikke hele kuren da, bare to-tre dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enatupp Skrevet 27. juli 2009 #342 Del Skrevet 27. juli 2009 Ja du må holde han ved godt mot Du har nok rett i at de tablettene gjør det vanskeligere ja... Synd, men dere fikk masse trening da :gjeiper: Krysser fingre, tær, knær, å alt det andre jeg får til å krysse for at det klaffer neste PP Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 28. juli 2009 Forfatter #343 Del Skrevet 28. juli 2009 Frøken enatupp!! Det er ikke DET du skal si! Du skal være positiv heeelt til tanta kommer hit du!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 28. juli 2009 Forfatter #344 Del Skrevet 28. juli 2009 Uff, ble faktisk litt lei meg jeg nå... Selv om jeg hele tiden har vært bevisst på at de pillene kan gjøre det vanskelig, og kanskje umulig denne PP, så har man jo alltid den lille brennende flammen i hjertet... Hadde vært så perfekt om det var klaff denne gangen. Ferie, masse -lyst () osv. Kanskje litt for perfekt... jaja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thumbalina Skrevet 28. juli 2009 #345 Del Skrevet 28. juli 2009 Frøken enatupp!! Det er ikke DET du skal si! Du skal være positiv heeelt til tanta kommer hit du!! Hehe - jeg trodde faktisk ikke det hadde noe å si om du har brukt slike "tabletter" mulig at kanskje jente eller guttecellene har et fortrinn pga ph verdien hehe.. men trodde nå egentlig at de lurte seg forbi det meste.... Krysser fingrene for deg jeg! Satser på at litt ferieavslaping has done the trick! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 28. juli 2009 Forfatter #346 Del Skrevet 28. juli 2009 Hehe - jeg trodde faktisk ikke det hadde noe å si om du har brukt slike "tabletter" mulig at kanskje jente eller guttecellene har et fortrinn pga ph verdien hehe.. men trodde nå egentlig at de lurte seg forbi det meste.... Krysser fingrene for deg jeg! Satser på at litt ferieavslaping has done the trick! I.LOVE.YOU. ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 28. juli 2009 Forfatter #347 Del Skrevet 28. juli 2009 Fikk no heftig stikking helt nederst i magen nå...Måtte stoppe opp litt! Mest på høyre side, men var litt spredt utover mot midten og venstre side og. Det var naturligvis ikke sånn "ligge på bakken og vri seg" vondt, men var ganske så heftig ja. Og flere ganger! :klø: Tror Gud (eller Gudinnen. ) hadde det veldig gøy da h*n skapte kvinnen. "La oss legge inn masse rare kroppsfunsjoner og reaksjoner de ikke vil skjønne noe av!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thumbalina Skrevet 28. juli 2009 #348 Del Skrevet 28. juli 2009 I.LOVE.YOU. ! Står i felleskatalogen at det er trygt å bruke Via vag under graviditet, så det er i alle fall ikke noen sterke stoffer involvert.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocha Skrevet 28. juli 2009 #349 Del Skrevet 28. juli 2009 heeej trinemor Jeg er her enda...dessverre er det ikke en spire i magen min...tror jeg IKM er på lørdag... tror jeg.. har ikke helt oversikten over når den er... Jeg har ikke vert innpå på en stund, for jeg begynnte å i ny jobb her for litt siden og etter det har bare dagene føket av gårde.. så selv om det nå er 1 august nå på lørdag, føler jeg at den riktige datoen er 1 juli... hehe... Men det er jo veldig kjekt også da.. Jeg var såååå spent på om jeg skulle få vite om DU hadde fått en spire :D Vert mer spent på om du har enn jeg den siste tiden Jeg er i pp2 nå...er du i pp3? Skal gå innpå den siden du anbefalte i kveld tenkte jeg.. kanskje jeg finner mer utav det da Dersom IKM kommer på lørdag tror jeg jeg har sjønt noe av denne syklus regningen, så jeg håper nesten den kommer slik at jeg kan slappe litt av der Men det der er virkeli IKKE enkelt å finne utav... Krysser fingrene for deg og at spiren snart sitter.. :D men nå må jeg ut å selge litt klær.... ha en fiiiin dag trinemor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enatupp Skrevet 28. juli 2009 #350 Del Skrevet 28. juli 2009 Uff, ble faktisk litt lei meg jeg nå... Selv om jeg hele tiden har vært bevisst på at de pillene kan gjøre det vanskelig, og kanskje umulig denne PP, så har man jo alltid den lille brennende flammen i hjertet... Hadde vært så perfekt om det var klaff denne gangen. Ferie, masse -lyst () osv. Kanskje litt for perfekt... jaja.. Beklager trinemor, føler meg dypt skamfull Håper jo såklart at det klaffer til deg! Ingen tvil om det.. Beklager igjen.. Håper stikkingen utvikler seg til noe mer Kan jo hende du har kjent at noe har festet seg Tilgir du min ubetenksomhet?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 28. juli 2009 Forfatter #351 Del Skrevet 28. juli 2009 Står i felleskatalogen at det er trygt å bruke Via vag under graviditet, så det er i alle fall ikke noen sterke stoffer involvert.... Ja via vag og vivag er vel det samme. TAKK!! Godt jeg har deg! Og som du sier; er tvilsomt sterke stoffer involvert ja...er jo bare for å rette på ph-balansen og det er jo bare positivt..! heeej trinemor Jeg er her enda...dessverre er det ikke en spire i magen min...tror jeg IKM er på lørdag... tror jeg.. har ikke helt oversikten over når den er... Jeg har ikke vert innpå på en stund, for jeg begynnte å i ny jobb her for litt siden og etter det har bare dagene føket av gårde.. så selv om det nå er 1 august nå på lørdag, føler jeg at den riktige datoen er 1 juli... hehe... Men det er jo veldig kjekt også da.. Jeg var såååå spent på om jeg skulle få vite om DU hadde fått en spire :D Vert mer spent på om du har enn jeg den siste tiden . Jeg er i pp2 nå...er du i pp3? Skal gå innpå den siden du anbefalte i kveld tenkte jeg.. kanskje jeg finner mer utav det da . Dersom IKM kommer på lørdag tror jeg jeg har sjønt noe av denne syklus regningen, så jeg håper nesten den kommer slik at jeg kan slappe litt av der . Men det der er virkeli IKKE enkelt å finne utav... Krysser fingrene for deg og at spiren snart sitter.. :D men nå må jeg ut å selge litt klær.... ha en fiiiin dag trinemor Heeeeiii!! Velkommen tilbake. Tror jeg er i PP3 ja. :klø: Denne PP har jeg prøvd å ikke fokusere på når ting skjer og har også vært på ferie, så mistet litt oversikten. Du har IKM på lørdag? Da er vi jo neeesten like da. Tror min er på mandag...eller tirsdag..hm. :klø: Krysser fingrene for at spiren sitter hos deg også! Du jobber i klesbutikken du også?? Beklager trinemor, føler meg dypt skamfull Håper jo såklart at det klaffer til deg! Ingen tvil om det.. Beklager igjen.. Håper stikkingen utvikler seg til noe mer Kan jo hende du har kjent at noe har festet seg Tilgir du min ubetenksomhet?? søtaaaa, du er tilgitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 29. juli 2009 #352 Del Skrevet 29. juli 2009 God morgen. Krysser fingrene for deg denne PP. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocha Skrevet 29. juli 2009 #353 Del Skrevet 29. juli 2009 Da er vi ganske likt da ja når jeg ser tilbake de siste mnd ligger jeg mellom 31 og 32 dager syklus..og da trooor jeg det ernå på lørdag men vi får se... Har hatt litt halvveis ferie, ved å reise på festivaler osv så det hadda vel ikke gjort noe om det ikke skjer denne pp da jeg har hatt en del alkoholer innabords Men neste pp er det skjerpings Jeg jobber i klesbutikk ja STOR TRIVES med det Har nettopp begynnt å selge ungdomsklær til begge kjønn (solgte tidligere til voksne damer) og det er litt av en utfordring Jeg var ikke forberedt på alle disse jålete guttene...hehe... GJør du også det??? Har du ellers en fin sommer da?? Hatt ferie eller skal du ha?? Ha en fiiin dag videre, så staser vi på masse salg på oss begge to isåfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 29. juli 2009 Forfatter #354 Del Skrevet 29. juli 2009 God morgen. Krysser fingrene for deg denne PP. God morgen. Takk for fingerkrysninger! Da er vi ganske likt da ja når jeg ser tilbake de siste mnd ligger jeg mellom 31 og 32 dager syklus..og da trooor jeg det ernå på lørdag men vi får se... Har hatt litt halvveis ferie, ved å reise på festivaler osv så det hadda vel ikke gjort noe om det ikke skjer denne pp da jeg har hatt en del alkoholer innabords Men neste pp er det skjerpings Jeg jobber i klesbutikk ja STOR TRIVES med det Har nettopp begynnt å selge ungdomsklær til begge kjønn (solgte tidligere til voksne damer) og det er litt av en utfordring Jeg var ikke forberedt på alle disse jålete guttene...hehe... GJør du også det??? Har du ellers en fin sommer da?? Hatt ferie eller skal du ha?? Ha en fiiin dag videre, så staser vi på masse salg på oss begge to isåfall Har kuttet ut alkohol helt jeg. Leste et sted at det "beste" når man prøver er å tenke som en gravid. For kroppen må jo være sunn og frisk for mest ultimate forhold under prøving og! Men de lærde strides vel om et også som alt annet. Jepp, jobber i klesbutikk for menn jeg! Voksen ungdom og menn som det så fint heter! Har ikke så mange av de jålete guttene der, heldigvis! orker ikke jålete fjortiser, begynner å bli for gammel for slikt nå. Trives veldig godt med det jeg også, selv om det er ganske stille på senteret nå.. Nettopp kommet hjem fra ferie jeg, begynte på jobb igjen på mandag, sikkert derfor jeg syns det er så stille. hehe! Har ellers hatt en fin sommer ja! Du kan lese ferierapporten min i den andre dagboka! Ha en fin-fin dag på jobb du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 29. juli 2009 Forfatter #355 Del Skrevet 29. juli 2009 Har ingen TR symptomer...har faktisk ingen symptomer. :klø: De siste gangene har det jo pleid å komme ca en uke før TR, give or take! Ingen ømme bryster, ingen murring...ingenting! :klø: Tja... *bank i bordet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enatupp Skrevet 29. juli 2009 #356 Del Skrevet 29. juli 2009 Krysser alt som krysses kan for at noe er spesielt er i vente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 29. juli 2009 #357 Del Skrevet 29. juli 2009 *Drysser babystøv* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøsterLiten Skrevet 29. juli 2009 #358 Del Skrevet 29. juli 2009 :pls: for en at en av gutta har karret seg forbi Vivag rester og :pls: :pls: for at en liten spiiiiiiiire har klamret seg fast!! håper det var festingen som stakk i siden!! JAAAAAAAA!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 29. juli 2009 Forfatter #359 Del Skrevet 29. juli 2009 Krysser alt som krysses kan for at noe er spesielt er i vente Krysser fingre, tær og øyne sammen med deg! *Drysser babystøv* *sluker babystøv med liv og lyst* :pls: for en at en av gutta har karret seg forbi Vivag rester og :pls: :pls: for at en liten spiiiiiiiire har klamret seg fast!! håper det var festingen som stakk i siden!! JAAAAAAAA!!! hihi! Dette kaller jeg motivasjon! Takk! *heier også på festesmerte* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 29. juli 2009 Forfatter #360 Del Skrevet 29. juli 2009 Har fremdeles sånn rar blærekatarr-følelse... :klø: Spiser tranebærpiller som bare det, men kjennes ikke ut som om det hjelper...Og det rare er (OG NÅ BLIR DET LITT GROSSE DETALJER) det kjennes ut som om jeg kan klemme hardt, ja tilogmed klø (!!) akkurat i åpningen til der...der jeg ikke tisser da, for å si det sånn! så lindrer det litt! :klø: det er så snålt!! Vil en evn blærekatarr være farlig, om man har en spire, så tidlig....?? Merker jeg lett kan bli en liten hobby-hypokonder, etter ferietur i utlandet og med tanke på all svineinfluensaen som blir verre og verre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå