*Lollipop* Skrevet 30. september 2012 #1841 Del Skrevet 30. september 2012 Det hørtes ut som en koselig feiring Håper dere får en flott kjærestedag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 30. september 2012 #1842 Del Skrevet 30. september 2012 Vi hadde to innsettinger - først en negativ IVF (ingen på frys) og så en positiv ICSI med 2 egg på frys til søskenforsøk! Vi var prøvere i over 4 år før lille ble født, og jeg hadde langt på vei gitt opp håpet. Derfor tar jeg meg i å se på han nå og så huske følelsen av å aldri få positiv test. Surrealistisk! Håper dere får en koselig feiring av bryllupsdag! 4 år er lenge det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 30. september 2012 #1843 Del Skrevet 30. september 2012 Gratulerer med overstått bryllupsdag Jeg og mayami begynte vel å prøve på ganske likt vi, og jaggu så klaffet det ganske så likt også (det som er litt artig er at det sikkert er noen av de samme menneskene som har hjulpet begge to ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 30. september 2012 Forfatter #1844 Del Skrevet 30. september 2012 Det hørtes ut som en koselig feiring Håper dere får en flott kjærestedag! Vi hadde to innsettinger - først en negativ IVF (ingen på frys) og så en positiv ICSI med 2 egg på frys til søskenforsøk! Vi var prøvere i over 4 år før lille ble født, og jeg hadde langt på vei gitt opp håpet. Derfor tar jeg meg i å se på han nå og så huske følelsen av å aldri få positiv test. Surrealistisk! Håper dere får en koselig feiring av bryllupsdag! 4 år er lenge det! Gratulerer med overstått bryllupsdag Jeg og mayami begynte vel å prøve på ganske likt vi, og jaggu så klaffet det ganske så likt også (det som er litt artig er at det sikkert er noen av de samme menneskene som har hjulpet begge to ) Virker som om dere har gått til de rette menneskene ja. Det ble ingen feiring med middag ute! Manden kom hjem rundt halv to, ganske sliten og hes og hadde ikke spist frokost engang! Det hadde gått hardt for seg i går, la seg etter tre en gang, etter å ha lempet huseier i seng etter at han hadde spydd ned hele gangen....og Manden tørket opp han. Så han fikk lagd seg litt mat og fant ut at når klokken var halv fem så bemerket jeg at det kanskje var litt sent å dra ut nå. Så nå sitter han foran pcen med et nytt spill jeg kjøpte til han i går og jeg...vet ikke helt hva jeg skal ta meg til! Både Manden og jeg har nå lagt merke til en ting...brystvortene har blitt noe mørkere...mine altså! og så har jeg oppdaget noen som, brune prikker rundt areola! (gud, så fancy ord...!) Vet ikke om dette er tegn på noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 30. september 2012 #1845 Del Skrevet 30. september 2012 Oi, spennende tegn, Redbird! Brystvortene mine forandret seg også ganske tidlig. Jeg håper så inderlig for dere at frøene sitter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 30. september 2012 #1846 Del Skrevet 30. september 2012 Håper virkelig at det er et godt tegn og at "tvillingene" har festet seg skikkelig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 30. september 2012 #1847 Del Skrevet 30. september 2012 Sniker her ... det absolutt første tegnet til at noe var i gjære som jeg merket da jeg ble gravid, var at brystvortene forandret seg - de ble mørkere og liksom tettere. Krysser fingrene for deg, Redbird! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 30. september 2012 Forfatter #1848 Del Skrevet 30. september 2012 (endret) Oi, spennende tegn, Redbird! Brystvortene mine forandret seg også ganske tidlig. Jeg håper så inderlig for dere at frøene sitter! Håper virkelig at det er et godt tegn og at "tvillingene" har festet seg skikkelig godt. Sniker her ... det absolutt første tegnet til at noe var i gjære som jeg merket da jeg ble gravid, var at brystvortene forandret seg - de ble mørkere og liksom tettere. Krysser fingrene for deg, Redbird! Hei Harlekin!! ÆÆÆÆHH!! Jenter! Jeg går rett inn i kraftig delirium her, når dere sier sånt! Krysser alt og håper virkelig på det beste her!! Håper det kommer flere tegn jeg... Fant ut en ting i stad, som kanskje er et godt tegn? For det første, ifølge en kinesisk kalender så vil jeg, om jeg får det til nå, få ei jente. Både Manden og jeg har hatt den følelsen fra innsett. Om det går denne gangen, så er termin rundt 17. juni og det er i tvillingens tegn. Vi har satt inn to egg, med mulighet for tvillinger! Coincidence.....? Endret 30. september 2012 av Redbird Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 30. september 2012 #1849 Del Skrevet 30. september 2012 Mine areoler ble lilla de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 30. september 2012 #1850 Del Skrevet 30. september 2012 Ååå, tenk om du har tvillinger i magen?! Jeg syns ihvertfall du har veeeldig mange typiske symptomer på graviditet. Spennende dette her!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 30. september 2012 #1851 Del Skrevet 30. september 2012 Spennende!!! :D Liker at du har ticker som sier hvor mange dager det er igjen til testedag, veldig enkelt å følge med da! Jeg krysser alt av fingre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 1. oktober 2012 #1852 Del Skrevet 1. oktober 2012 Mine ble svarte! Så det er absolutt et bra tegn at de forandrer seg! Huff, en sånn helg som du har hatt hadde jeg også, rundt tiden for første forsøk. Fikk hysterisk hormonsammenbrudd og ble psyko kakebaker i stedet for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 1. oktober 2012 #1853 Del Skrevet 1. oktober 2012 Veldig godt tegn! Har sett etter det her men blir skuffet for hver dag Vi så også på det stjernetegnet og syns det var knallmoro! To egg satt inn her og tror det er et tegn til oss begge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 1. oktober 2012 Forfatter #1854 Del Skrevet 1. oktober 2012 Blir helt tussete av dere jeg! Skjønner jo at disse småtegnene mine kanskje kan føre til noe godt...! Oppdaget i morges en liten, hvit prikk på rota av venstre brystvorte! o.O Ser ut som en liten...pigmentflekk...! Kan ikke påstå jeg har sett den før...! Mye mas poå jobb idag og jeg merker at det skal ikke mye stressing rundt til, eller løfting til, før jeg kjenner jeg blir sånn...støl nederst i magen. Nesten en slags blanding mellom menssmerter og stølhet...! Hmmmm....!! * Idag ble det ovnsbakt ørret og poteter til middag! Vi har endelig (igjen) fått i stand en hel ukesmeny med middager og mandager er nå fast ørret-dag! Namme! Må jo prøve å være sunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 1. oktober 2012 #1855 Del Skrevet 1. oktober 2012 *krysser fingrene for deg og småspirene dine* Så spennende å lese her, jeg følger med og heier! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 1. oktober 2012 #1856 Del Skrevet 1. oktober 2012 Det var det med ukesmeny ja , vi som skulle bli så flink når lita kom Jeg var mye flinkere før jeg ble gravid. Ørret er nam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 1. oktober 2012 #1857 Del Skrevet 1. oktober 2012 Ukesmeny er genialt! Jeg har 400 kr i uken på mat pga ukesmeny/planlegging! Nå kjøper jeg bare mat til meg selv da, avstandsforhold...., men uansett - kjempesmart! Også alltid veldig greit å slippe tanken på "hva skal jeg spise i dag..." for jeg vet det allerede. ÅÅH jeg gleder meg til testedag :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 1. oktober 2012 #1858 Del Skrevet 1. oktober 2012 Det første tegnet jeg hadde var stølhet/ømhet i magen, stikking når jeg nøs eller reiste meg fort Og det var vel det eneste jeg tenkte ikke kunne ha noe med lutinus å gjøre Ukesmeny er genialt! Har prøvd å følge det her og. Fungerer noen ganger, men ikke alltid. Spesielt ikke nå som jeg får lyst på litt rare ting og tang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 1. oktober 2012 #1859 Del Skrevet 1. oktober 2012 Vi hadde også store planer om å ha en ukesmeny, meeen, det har bare blitt med tanken. Vi kjøpte til og med en sånn glass tavle, til å skrive på. Der står det aldri hva vi skal spise til middag den uka for å si det sånn Ellers heier jeg på gulleggene dine å føler at det er noe stort på gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter #1860 Del Skrevet 2. oktober 2012 (endret) *krysser fingrene for deg og småspirene dine* Så spennende å lese her, jeg følger med og heier! Tusen takk Pasjonsblomst!! Krysser alt vi har her også, En, to, tre, på det fjerde innsett skal det skje!! Det var det med ukesmeny ja , vi som skulle bli så flink når lita kom Jeg var mye flinkere før jeg ble gravid. Ørret er nam Ukesmeny er genialt! Jeg har 400 kr i uken på mat pga ukesmeny/planlegging! Nå kjøper jeg bare mat til meg selv da, avstandsforhold...., men uansett - kjempesmart! Også alltid veldig greit å slippe tanken på "hva skal jeg spise i dag..." for jeg vet det allerede. ÅÅH jeg gleder meg til testedag :D Ukesmeny er smart. Det skal gå usagt at vi har prøvd før også og det er ikke lett å holde seg til det, ihertfall ikke hvis man har lyst på andre ting! Har ikke akkurat den mest spennende ukesmenyen; ørret, gryterett, pølsegryte, lasagne, taco, pizza og noen andre ting. Varierer jo de dagene jeg jobber sent, så det er jo bra. Testdag.... Gruer meg jeg... Det første tegnet jeg hadde var stølhet/ømhet i magen, stikking når jeg nøs eller reiste meg fort Og det var vel det eneste jeg tenkte ikke kunne ha noe med lutinus å gjøre Ukesmeny er genialt! Har prøvd å følge det her og. Fungerer noen ganger, men ikke alltid. Spesielt ikke nå som jeg får lyst på litt rare ting og tang. Skulle ønske jeg hadde litt MER stølhet, så det ikke var noen tvil! Vi hadde også store planer om å ha en ukesmeny, meeen, det har bare blitt med tanken. Vi kjøpte til og med en sånn glass tavle, til å skrive på. Der står det aldri hva vi skal spise til middag den uka for å si det sånn Ellers heier jeg på gulleggene dine å føler at det er noe stort på gang Håper følelsen din er riktig!!! idag føles alt LITT mindre tydelig. Nok en deppedag... Men orker ikke å kneppe igjen buksa da. Er bare FOR stramt...! Var våken en eller annen gang i natt og kjente jeg måtte tisse, men orket bare ikke å stå opp! Heldigvis sovnet jeg raskt igjen da. Jeg skulle virkelig ønske at symptomene mine var ennå mer tydelige og kraftige, så det ikke var noen tvil egentlig! Nå føler jeg at jeg henger litt i "limboland" og ingenting er 100% klart. Bare sånn...litt. Litt mørke brystvorter, litt hard nederst i magen. Buler, det gjør den, men allikevel. Kan jeg ikke få ETT tegn som bare fjerner all tvil så jeg slipper å gå og plages i 5 dager til??? Endret 2. oktober 2012 av Redbird Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå