Redbird Skrevet 23. september 2012 Forfatter #1761 Del Skrevet 23. september 2012 Da var det gjort. Det helvetes spekelet er det VERSTE som fins!! Det ble to inn, 4 og 5-delt. Ingen på frys... Så nå er det absolutt siste sjanse. Legen sa det var bra delte egg, så...antar hun sier sannheten og ikke bare luller med meg... I tillegg sa hun at "det gled lett inn" Vet ikke hva det skal betyr, men har ikke hørt den før! Men nå skal det gå! Det skal! Det skal!! :duskedame: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 23. september 2012 #1762 Del Skrevet 23. september 2012 Kaller det bare for spetakkel her i huset Ikke noe behagelig nei. Nå heier jeg for harde livet her Nå må de to søte små klore se fast Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 24. september 2012 #1763 Del Skrevet 24. september 2012 Kryssekryssekryssekryssekryssekrysse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 24. september 2012 Forfatter #1764 Del Skrevet 24. september 2012 Åååååå, luftsmerter..... I tillegg lurte Manden meg inn i noen mageøvelser på lørdag og jeg er heeelvetes støl! Men sånn ellers så er smertene så vonde at jeg sliter med å...gå på do...det stikker SKIKKELIG når jeg skal....*kremt*...trykke...! Og nå sitter jeg her med en merkelig stikking/mensverk nederst i magen. Bleh. Kan vi ikke bare spole fort fremover så jeg kan være og kalle dette -symptomer?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 24. september 2012 Forfatter #1765 Del Skrevet 24. september 2012 Og svimmel når jeg reiser meg...ikke bra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 24. september 2012 Forfatter #1766 Del Skrevet 24. september 2012 Syns det er altfor mange gravide i prøvedagbok-forumene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 24. september 2012 Forfatter #1767 Del Skrevet 24. september 2012 (endret) Har hørt at å gå lette turer etter innsetting er bra for blodomløpet "der nede", så nå har jeg og Manden gått en rolig skumringstur i nabolaget og sett på husene som bygges i et nytt boligfelt her oppe. Det eneste jeg syns er så ufattelig morsomt når jeg går tur er hvor mye utfloden øker... Endret 24. september 2012 av Redbird Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 25. september 2012 #1768 Del Skrevet 25. september 2012 Luftsmerter, økt utflod, stikking og svimmelhet er absolutt gode tegn, Redbird! Min mengde utflod økte ikke før slutten av 1.trimester, mens andre opplever det med en gang! Heier voldsomt mye, og håper du koser deg i disse dagene frem til test Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 25. september 2012 Forfatter #1769 Del Skrevet 25. september 2012 Nuttapia!!! Slike positive ord hjelper! Ugh....har skikkelig menssmerter nå!! Greit nok at Lutinus kan gi lette livmorkramper, men dette...dette er jo "rett før mensen"-vondt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 25. september 2012 #1770 Del Skrevet 25. september 2012 Oi, her må jeg jo bare følge med Ser dere har hatt flere forsøk, å at dette var siste. Så håper at det går denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 25. september 2012 Forfatter #1771 Del Skrevet 25. september 2012 Oi, her må jeg jo bare følge med Ser dere har hatt flere forsøk, å at dette var siste. Så håper at det går denne gangen Takk kjære du!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 25. september 2012 #1772 Del Skrevet 25. september 2012 Jeg gikk tur hver dag i sist rugeperiode, moderat tempo i 30-40 min, noen dager to ganger. Håper så inderlig for dere nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 25. september 2012 #1773 Del Skrevet 25. september 2012 Har brukt 3 timer på å lese gjennom HELE dagboken din nå. Og krysser fingrene så hjertelig mye for dere! <3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 25. september 2012 #1774 Del Skrevet 25. september 2012 Her krysses også alt som krysses kan for dere, Redbird!! Imponert over deg grethe91 forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 25. september 2012 #1775 Del Skrevet 25. september 2012 Imponert over deg grethe91 forresten Leste signaturen hennes, følte jeg måtte oppdatere meg. Tenkte egentlig å lese roughly hver tiende side/ plussminus. Men så... ble det hele. Hihi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 26. september 2012 Forfatter #1776 Del Skrevet 26. september 2012 (endret) Jeg gikk tur hver dag i sist rugeperiode, moderat tempo i 30-40 min, noen dager to ganger. Håper så inderlig for dere nå Tusen takk! Ble ikke tur i går, men det var hovedsakelig pga det grusomme regnværet. Har brukt 3 timer på å lese gjennom HELE dagboken din nå. Og krysser fingrene så hjertelig mye for dere! <3 Whaaaat Du er gærn du!! Men jeg setter kjempestor pris på interessen og omtanken din! Tusen tusen takk! Her krysses også alt som krysses kan for dere, Redbird!! Imponert over deg grethe91 forresten Takk honning!! Og du da, nr to på vei allerede! Grattis!!! Endret 26. september 2012 av Redbird Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 26. september 2012 Forfatter #1777 Del Skrevet 26. september 2012 Noen som vet hvor lenge en Lutinus-pille virker i kroppen? (Progesteron, det samme som Crinone-gelen) Jeg syns det...kremt...renner ut av meg alarmerende fort etter innsett! Satte en rett før kl 06 i morges og syns det er konstant vått...og renner...Ja.. Får jo ikke satt en før i fire-tiden idag, så blir litt stressa! Paranoide meg tenker nå vil det ikke være nok progesteron i kroppen! Nå ødelegges alt...!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 26. september 2012 Forfatter #1778 Del Skrevet 26. september 2012 og kan jeg bare få si hvor DRITT det er å stå på jobb nå. Magen er så stinn og stram, kjennes ut som om jeg går og spenner magemusklene hele tiden, mensmurringene kommer og går, spesielt når jeg tar i litt. Kan jeg ikke bare få lov til å være sykemeldt til jeg skal ta blodprøve så jeg kan ligge på sofaen og nyte boka mi istedenfor å gå her og plages.....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 26. september 2012 #1779 Del Skrevet 26. september 2012 Lutinus er ordentlig kliss! Det renner hos meg hele dagen uansett når jeg tok pillen og om jeg sitter eller står... Så det går nok fint men skjønner tanken! Har den tanken mange ganger jeg og men etterhvert skjønt at sånn er det bare. Tatt lutinus nå i 20 dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 26. september 2012 Forfatter #1780 Del Skrevet 26. september 2012 Lutinus er ordentlig kliss! Det renner hos meg hele dagen uansett når jeg tok pillen og om jeg sitter eller står... Så det går nok fint men skjønner tanken! Har den tanken mange ganger jeg og men etterhvert skjønt at sånn er det bare. Tatt lutinus nå i 20 dager. Ja og du har jo blitt graviiiiiid! Da er det kanskje håp for meg også?? Gi meg et lite sammendrag av din runde da, siden du går på Lutinus har kanskje du vært igjennom IVF/ICSI også? Og takk for beroligende ord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå