Gå til innhold

Redbird sitt prøveeventyr!

Redbird

Anbefalte innlegg

Ugh, akkurat nå føler jeg meg ekstremt sjuskete og småfeit. Æsssjj! Jeg har kanskje gått litt opp i vekt, ja, men nå føler jeg meg så oppblåst og pløsete at det er helt jævlig....vil IKKE stå på jobb nå!!!!

:nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så hyggelig å høre fra deg igjen! Følger jo litt med deg på fb også da :)

Har sånne dager innimellom jeg også, der jeg føler meg oppblåst og fæl :klem: Håper du får en grei dag allikevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig å høre fra deg igjen! Følger jo litt med deg på fb også da :)

Har sånne dager innimellom jeg også, der jeg føler meg oppblåst og fæl :klem: Håper du får en grei dag allikevel :)

Er nok litt ekstra ille fordi jeg ser at jeg har blitt litt....rundere, kan man vel si. :D Ikke at jeg har blitt TJUKK, for å si det sånn, men jeg har nå fått denne kjente dameposen på magen og er SÅ ABSOLUTT IKKE fornøyd med lårene mine. Mer enn jeg noengang har vært før. :ler:

Og når det er "that time of the month" så blir det pokker meg ekstra ille.

jeg vil ut av trange bukser og arbeidstrøyer og inn i den største joggebuksa jeg kan finne og PÅ SOFAEN!!! :ler:

Og i tillegg må jeg trene etterpå. :kjefte:

Litt selvmotsigende å klage, men ikke ha lyst til å trene kanskje... :eeeh:

Endret av Redbird
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, kjenner meg igjen;-) Ofte kan det være lite sammenheng mellom følelsen og realiteten. Merker ihvertfall at følelsen er alltid mye bedre etter at jeg har trent. Sender herved over litt motivasjon og energi - *sender* - til å komme deg ut i friskluft i dag - så er nok følelsen mye bedre i kveld:-D Lykke til da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har lenge tenkt på å stikke innom her igjen, men har bare ikke orket tror jeg. :) Men er i live! :D

Hva skjedde med forrige jobb??

:klem: tilbake!

Tar det på pm tror jeg, ikke her i hvertfall. ;)

Min DRØMME-drømmejobb er arkeolog/historiker da. :D Men det krever jo en masse penger og utdannelse. Hehehe ;D Men dette er en god nummer to! Dette er jo like mye lidenskapen min dette som arkeologi. :D

Hva jobber du med nå??

Min drøm har også alltid vært arkeologi/historiker, men har lagt den drømmen litt på hylla kan du si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, kjenner meg igjen;-) Ofte kan det være lite sammenheng mellom følelsen og realiteten. Merker ihvertfall at følelsen er alltid mye bedre etter at jeg har trent. Sender herved over litt motivasjon og energi - *sender* - til å komme deg ut i friskluft i dag - så er nok følelsen mye bedre i kveld:-D Lykke til da!

Følelsen er absolutt bedre etter trening ja! Har litt mer god samvittighet da. :)

Det ble nok ikke heeeeelt som planlagt dessverre! Manden hadde tatt sjefsavgjørelsen og sendte meg hjem til sofa og pledd så jeg kunne få pleie kroppen for "det er ikke bra å presse kroppen når den allerede jobber med en masse annet!" Som han så pent sa. :rodmer:

Så det ble en laaaang blund i godstolen...hehe...

Tar det på pm tror jeg, ikke her i hvertfall. ;)

Hva jobber du med nå??

Min drøm har også alltid vært arkeologi/historiker, men har lagt den drømmen litt på hylla kan du si.

Svart deg på PM jeg! :)

Trene? Hva er det? :popcorn:

:fnise:

Ikkesant!!? :ler:

Nei, jeg må nok innse at jeg ikke er den rette sylfiden jeg en gang var. Her har man blitt voksen og fått former!

Så planen er treningssenter onsdag, zumba hjemme torsdag og løpetur i skogen fredag eller lørdag. Kommer ann på været.

SKAL. BLI. SPREK!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for PM. :) Voksen kvinne med former må jo til om man skal få barn, selvom det kan være vanskelig å komme dit. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderte STERKT å ta en gå/løpetur i skogen etter jobb idag før Manden kom hjem. Men jeg resonnerte meg bort fra det. "Det har regnet de to siste dagene! Jeg skal trene imorgen!!"

:rolleyes:

I går var jeg på Vita og kjøpte meg blant annet ny neglelakk. Mint! Elsker den fargen!!

I tillegg var det 3 for 2 på Vita sin egen serie, Harmoni og der kjøpte jeg blant annet håndkrem uten parabener og den lukter sååå godt og gir så mye hender!! :) Kjøpte også intimvåtservietter, et kjempesmart kjøp! Har dem i veska og bruker dem en gang i løpet av arbeidsdagen. Føler meg så mye freshere nå, midt i tante-tida! Lukter godt gjør de også. :ler:

Og idag fikk jeg Doctor Who-bøkene mine!! :bolledeig: Gud bedre jeg er så FAN!!! ELSKER DOCTOR WHO!!!!! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan trene i morgen i stedet :jepp:

Jeg har kjøpt sjampo, balsam og mild peeligdusjsåpe i Harmoni, elsker lukten :biggrin:

Jeg driver å leser Tysteren, fikk endelig begynt på den for noen dager siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er alle produktene i Harmoniserien uten parabener? Har dere prøvd sjampoen/balsamen?

Jeg har vært på jakt etter en god sjampo og balsam uten parabener og andre ekle ting (enda viktigere nå som jeg håper på en lille:-)). Men de fleste gir veldig dårlig resultat etter hårvasken - har langt og tykt hår, så det har gangske stor betydning for meg. Den beste jeg har funnet er Coop sin Änglamark-serie. Den er overraskende bra - og billig. Men er stadig på jakt etter noe enda bedre (og gjerne noe som lukter godt;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Intimservietter er virkelig en smart oppfinnelse. :)

Absolutt! :jepp: Gir en freeeesh følelse! :ler:

Du kan trene i morgen i stedet :jepp:

Jeg har kjøpt sjampo, balsam og mild peeligdusjsåpe i Harmoni, elsker lukten :biggrin:

Jeg driver å leser Tysteren, fikk endelig begynt på den for noen dager siden.

Yes! Idag SKAL jeg trene! Manden har fått beskjed om å kjefte på meg når jeg ikke er flink. ;)

Hvordan funker sjampo og balsamen?? Er veldig for produkter uten parabener, så vurderer om dette er verdt å prøve?

Tysteren! Da må du fortelle meg hva du syns da!!! :)

Er alle produktene i Harmoniserien uten parabener? Har dere prøvd sjampoen/balsamen?

Jeg har vært på jakt etter en god sjampo og balsam uten parabener og andre ekle ting (enda viktigere nå som jeg håper på en lille:-)). Men de fleste gir veldig dårlig resultat etter hårvasken - har langt og tykt hår, så det har gangske stor betydning for meg. Den beste jeg har funnet er Coop sin Änglamark-serie. Den er overraskende bra - og billig. Men er stadig på jakt etter noe enda bedre (og gjerne noe som lukter godt;-))

Jepp! Alle Harmoni-produktene er uten parabener! Og sånt liker vi. :tommelopp: Jeg har ikke prøvd sjampo/balsam, men Pusilus har! Så vi får høre hva hun svarer. ;)

Er ikke Änglamark ganske dyrt?? Trodde det jeg....Hrmoni er ihvertfall veldig rimelig, siden det er VITA sitt eget merke. :tommelopp:

Og lukter FANTASTISK!

Jeg kan ihvertfall gå god for håndkremen. Får så myyyyke hender av den! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har brukt sjampo og balsam fra Harmoni en liten uke nå og så langt er jeg fornøyd, håret mitt er litt vanskelig å få has på når det når en viss lengde men det har vært ganske ok nå som jeg har balsam også ;) Stor fordel at det er uten parabener :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt sjampo og balsam fra Harmoni en liten uke nå og så langt er jeg fornøyd, håret mitt er litt vanskelig å få has på når det når en viss lengde men det har vært ganske ok nå som jeg har balsam også ;) Stor fordel at det er uten parabener :Nikke:

Så bra!! Kom tilbake til det etter en uke til og si ifra om du er like fornøyd! :D Da må jeg helt klart bytte til den! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg trent!!! :bolledeig::fnise:

Jeg og Manden tok en tur ut i det fine været, mot å være innestengt på et treningssenter! Nesten 3 kilometer totalt i skog og økende terreng og noe asfalt. Supert!!

Enten så er de nye løpeskoene veeeldig bra eller så har det inne i skoene faktisk blitt litt bedre i form! Jeg holdt ut lengre økter med løping, både i skogen og på veien! Deilig...deeeeeilig!

Pluss sit-ups når vi kom hjem. Det er ikke måte på! :D

Håper det blir like fint og deilig vær på fredag også, så jeg kan ta en tur før jobb!

I tillegg håper jeg at jeg får lønn på fredag...så jeg lørdag kan dra ut og få meg et par nye jeans. Må finne noen som IKKE klemmer sammen det lille "magebeltet" mitt. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yeah, go Pip Pip!!

:klappe: <-- Den klappinga der er så treig at det ser ironisk ut, men faktisk applauderer jeg i vill ekstase..!! :kul:

Edit: leif leifesen leifest

Endret av Nuttapia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yeah, go Pip Pip!!

:klappe: <-- Den klappinga der er så treig at det ser ironisk ut, men faktisk applauderer jeg i vill ekstase..!! :kul:

Edit: leif leifesen leifest

Hahaha! Du er bra kul da!!! :danse: Utrolig deilig å få litt skryt! Haha! Ikke bare "Ja sææærlig", som FB-folk kommer med. :murvegg:

High five sista! :5::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tysteren er ferdiglest. Jeg må si det gikk litt trått med første tredjedel av boken, men i dag har jeg knapt lagt den fra meg. Alt i alt får den :tommelsmil: av meg, var noen uventede vendinger og slikt liker jeg :Nikke: Det blir nok til at jeg skal lese flere av hans bøker. :) Du er flink til å anbefale gode bøker :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tysteren er ferdiglest. Jeg må si det gikk litt trått med første tredjedel av boken, men i dag har jeg knapt lagt den fra meg. Alt i alt får den :tommelsmil: av meg, var noen uventede vendinger og slikt liker jeg :Nikke: Det blir nok til at jeg skal lese flere av hans bøker. :) Du er flink til å anbefale gode bøker :klem:

Åååå nå ble jeg glad!!! :strix: Så flott at du likte den!! Jan-Erik kommer med ny bok, muligens allerede til høsten! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...